Gruppmeditation - söndag 22/6
Så är det dags igen ~ klockan 21.00, söndagen den 22/6 samlas vi för att förenas i allt som är.
Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.
Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.
Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden
Kathja
Kathja
MissInAction
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
Jag borde vara hemma då.
Kathja
MissInAction
Otroulig
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Kathja
MissInAction
Otroulig
Saz
Theleonora Kathja MissInAction Otroulig Saz
Theleonora
Kathja
MissInAction
Otroulig
Saz
Linn
Hade nästan glömt av detta ikväll efter allt midsommarfirande hela helgen, Men kan verkligen behöva landa lite och sända extra tankar i lugn och ro till min far som har födelsedag idag men försvann till andra sidan för 5 år sedan. Han är mycket saknad :( Ses i den underbara timman :)
Japp, nu är det dags. ♡
Ja - vi ses!❤️
Fylldes på med energi, satt och log när jag fokade på Linn
Just ja… Man kan ju inte skriva hjärtan på mobilen:) nåja då var det väl inte meningen att ni skulle läsa det sista.
Nu blev jag ju nyfiken Otroulig! Försök igen! Jag låg i badet och kände en massa pirr här och där. Bara en massa småsensationer. Flög inte iväg nånstans. Såg en sekvens när jag satt i meditation och det var alldeles grönt och vackert runtomkring. Men där jag satt och såg ifrån var en grotta. Känns som att jag isolerat mig och det är hela tiden en massa tecken om att jag står still och håller mig i skymundan. Undra vad jag är rädd för. Varför är jag rädd att komma ut i ljuset. Det såg ju så vackert ut. Ist sitter jag och bara mår dåligt. Mitt hjärta har varit stängt länge nu. För länge. Snälla Gud, hjälp mig!
😴😴❤️❤️🙂☀️✨
Jadu Thea, det kom ett allvar, att jag måste fokusera på mig….har svårt att förklara…jag tror att det hänger ihop med nåt annat..det här med att göra tokiga fel på jobbet, att jag förminskar mig själv…jag har gjort super knäppa grejer i helgen också, men vi har alla skrattat åt det - för det är helpuckade grejer 😂, det är precis som att mitt medvetande är någon annanstans….🤔
Ah jag känner faktiskt igen det. Jag gör också sånt. Det är därför jag försöker hålla mig tyst bland kollegorna förutom de närmaste. Men då är en väldigt snabb med att trycka ner mig. Och varje gång säger jag att jag inte ska lita på honom och prata med honom men så "glömmer" jag bort det. Men med mina kompisar så funkar det bra. Dom är som jag just nu :). I fredags var vi som ett gäng 80-åriga tanter i minnet, spillde grejer, och sen låg vi och rullade oss på tennisbolllar för alla har ont i ryggen. Haha Skriv gärna mer om du kommer till nån insikt. Passar på att be universum om vägledning! Tack!
Hmm jag tror att jag kanske förklarade mig dåligt. Jag ser mitt agerande som bara mitt skapande. Det är det jag funderar över. Naturligtvis reagerar omvärlden - de har de ju all rätt att göra. Jag kan bara vara så ärlig jag kan - att jag inte har något uppsåt och ber om ursäkt. Men jag dämpar inte min aktivitet, för det är när jag agerar som jag gör fel saker.
Jag tycker att det är rätt onödigt och framför allt så är jag lite ovan att vara så oskärpt/slarvig….
Jag tror jag såg Kathja en kort sekund ge mig ett hemvävt typ.. hjärta kanske? Av fint tras-"garn" 🙂🤗❤️
Eller så hade hon vävt ihop bitar till nåt helt igen? Hm.. flashade förbi så fort så hann inte uppfatta riktigt
Det låter troligt Linn. Jag ägnade en stund åt att balansera dig och dina två delar. Balans vännen, två fungerar bäst som ett.
Hm två delar? Spännande..🤔
Är ju samma som jag har fått till mig innan då det gäller dig.
Aha!! Får gå tillbaka och läsa!! Men jag tror jag kommer ihåg och förstod vad du menade nu oxå. Cool. Ja det vore för himla skönt om jag får till det, balansen bättre. Fick ett sånt där detaljerat horoskop ställt till mig en gång, och hon sa att det bara var ytterligheter och handlade om balans över hela fältet 🙂 Typ lägger mycket värde i hemma och familj, och älskar äventyr! Och andra såna motsatser… Och jag vet med mig att jag verkligen gilla att utforska både mörker och ljus ❤️