Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 544 ggr
[Kathja]1
0

Gruppmeditation 27/4

Så är det dags igen ~  klockan 21.00, söndagen den 27/4, samlas vi för att förenas i allt som är.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.Skrattar

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.Våg

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden. Tummen upp

MissInAction
0

MissInAction 🌈

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Piixy
0

Piixy ☀️

Otroulig
0

och ja

MissInAction 🌈

Piixy ☀️

Otroulig 🎈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jofiel
0

MissInAction Piixy Otroulig Jofiel

ollivoll
0

MissInAction Piixy Otroulig Jofiel ollivoll

[Saz]
0

MissInAction Piixy Otroulig Jofiel Ollivoll Saz

Otroulig
0

Pling pling 8 minuter kvar, vi ses därute❤️

linnease
0

Jag är med! 

MissInAction 
Piixy 
Otroulig 
Jofiel 
Ollivoll 
Saz
Linn

Älvan
0

Lite sen men me

Otroulig
3

Oj jag slumrade visst till lite. Men innan dess så såg jag oss runt en strålpelare av vitt ljus, vi flög och kunde hoppa in i ljuset och flyga snabbt upp en bit, vi lekte lite så. Sen var jag på ett böljande sädesfält och en vacker kvinna i vitt kom svävande. Vem är du frågade jag. Jag är framtiden, sa hon. Är det så här du vill ha det och jag kunde känna dofterna av säden och såg mig gå hand i hand med en man på en grusväg. Då måste du tro på det, sa hon.

ollivoll
0

Fick inte inte upp så mycke bilder eller färger idag. Jag satt under mitt japanska körsbärsträd och utförde reikie. Men kände lugn och glädje runt er:)

linnease
0

Jag var lite ofokuserad, kom inte in i det så långt idag. Men kul att vara med ändå ❤️