I declare FREEDOM
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hmm! Det tycker jag att vi alla ska säga till oss själva!!! Och det känns som om det behövs ett Statement ,,, härinne!!! I AM, Jag Är,, Jag är FRI Att leva som jag vill , som jag önskar!!! Jag är fri att släppa allt som varit, att släppa ansvaret som jag har tagit som har tyngt mig, Jag är FRI,,, att bara vara JAG, att tillåta mig själv att vara den fantastiska person som jag är. Jag är FRI, jag behöver inte ta ansvar för någon annan ! Det är OK att tänka bara på mig,, för I AM Jag är Fri Sätt på er hörlurar, högsta volym och tillåt er att svepas med ! (inte första gången denna videon är uppe härinne,, men likväl lika värdefull!!)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Amen Shia! ❤️ Lite roligt för idag på fb har en annan kompis också lagt upp en låt med titeln fri!! Och jag lyssnade på den och nu när jag är på väg hem ska jag lyssna på den här. Det är ett tecken ;)
Tack för påminnelsen, jag har geggat runt lite i brist på frihet senaste dagarna så denna behövde jag absolut! 👍

Satt som en smäck! Me too har glidit över till andra sidan av pinnen lite väl mkt idag…fick ett fräsigt " sluta vara så NEGATIV!" av maken tidigare🤐. Jag kan bli så RÄDD för grejer…och dra igång katastroftankar på tre röda sekunder…nu var det deklarationen😇Men nu har jag yogat 2 h 🌈 och sjungit o spelat piano. Nu mår jag BRRA. Och jaaa, jag är FRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII🎈
Szirius, tack! NU kom jag på en sak som jag mår bra av!…Ska ta fram och damma av elpianot nu genast!

# 4 DO IT!!!!!!!!😂🎧❤️🌊

Jag tog precis ut " a thousand years" med Christina Perry, den är ju inte ny precis, men hörde den o tänkte " den där vill jag sjunga o spela". Och det är ju massa LOOVE i texten😍
Så bra med youtube - älskar youtube, jag tar ju ut på gehör så det är en guldgruva👍. Och är det nåt jag inte hör hur det ska vara exakt, så finns det ofta "tutorial" så jag ser hur de spelar😉
#6 kul! Var minst 4 år sen jag ens rörde pianot. Hu vad ringrostig jag är! Behöver något nytt att spela bara. Undrar hur Happy funkar på piano…Ska kolla när piggare. Börjar helst med noter innan jag får något flyt, så ska ut och söka på nätet. Tips var köpa noter på nätet? Tutorial på youtube är annars kanonbra ju.