Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettot-off-topic
Läst 729 ggr
szirius
2014-02-16 22:10
1

testing testing ;)

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Oj, den var lång! Jag har nog haft på i bakgrunden när jag grejat i köket, haha. Hur som. Jag blev rätt förvånad. Jag har ju läst några böcker av honom, han känns liksom bra i text. Men här….ok, säger inget mer🤐.

Please, det vore så kul bara att se om andra "reagerar" på samma grejer som mig, utav det han säger😛

Det är mest på slutet, kanske från 28 min eller nåt.

Otroulig
2014-02-16 22:32
0

Ganska ointressant - men jag hoppade bara in efter 28 minuter och slutade vid 35, då hade han bara berättat att han blivit av mitt sitt ego - vilket i sig låter lite underligt…det finns ju där av en anledning och sen berättar han om att allt gott han gör. Men det kanske hänger ihop med allt han pratat om tidigare. Jag snålar ju med mina minutrar 😉 - det känns lite som att han är ett med gud och ska tillbringa resten av livet med att göra goda gärningar? ok 🤔

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sjöstjärna
2014-02-16 22:36
0

Jag har tittat på klippet men reagerade inte på något speciellt. Vad var det du tänkte på?

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

szirius
2014-02-16 22:37
0

# 1 jag är likadan😉, inte lust att sitta o lyssna så där länge😴, men funkade att ha på i bakgrunden när jag lagade mat😛

SHIAWASE
2014-02-16 22:57
1

Jag lyssnade också på efter 28 minuter (jag tror att jag har lyssnat på den här någon gång tidigare)

Men jag reagerade inte på något faktiskt, antar att det är det där med pengar?  eller?

Jag får i alla fall inga dåliga vibbar av det han säger eller på vilket sätt han gör  det.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Mandra
2014-02-17 04:38
0

jag har också tittat några minuter här och där….det är säkert minst 25 år sedan jag läste något av dyer och då gillade jag det…men det jag reagerade på nu var mest; gosh vad har han gjort alla dessa år! 🙂
för det känns inte som han utvecklats särskilt mkt…tycker inte han har någon särskilt andlig utstrålning heller….annars reagerade jag inte så mkt

szirius
2014-02-17 11:11
2

Jag kommer ihåg nu vad det var som fick mig att reagera så förvånat☝️, och det var för att jag kollade på flera andra klipp med honom efter varandra, så det blev så förtärkt, för på varje klipp så la han så stor vikt ( tyckte jag) vid hur mkt pengar han givit bort, nämnde gång på gång olika summor, hur många han hjälpt, som att han själv var helt uppfylld med " jag hjälper folk varenda dag!"-och att han själv verkade så förvånad över hur skönt det kändes att GE😃Som om han NU förstått vad han själv skrivit om för 20 år sedan😮, som Mandra skriver😉

Inget fel alls i detta🙂, det klingade bara så…långt ifrån hans vakenhet han har i sitt skriftspråk.

Tycker också att det är intressant hur han gått in för detta med John of God…

Astell
2014-02-17 22:21
0

Jag gillade den 🙂