Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: inspiration-inspiratörer
Läst 538 ggr
szirius
4

Luftballong - tips på meditation :)

Vi är ju några här som använder visualiseringen att släppa ballonger med sånt vi helt enkelt vill släppa taget om🎈, ett fungerande verktyg, eller hur?🙂

Jag kom på att jag kanske inte delat med mig av en annan meditationsövning, och det är att vara i en luftballong, och kasta ut saker som man vill bli fri från, som då gör att man blir lättare och lättare och lyfter högre och högre. En oerhörd skön känsla! Jag brukar göra den ibland när jag känner mig lite "tyngd" av allmän vardagsstress. Ett bra sätt att sortera bort sånt som inte är av vikt och inte ska få ta min energi. Good byyyyeeeee!

Man kan tom kasta ut folk därifrån om det känns nödvändigt🤐, kanske inget man ska sätta som rutin😇, men en gång kan göra god verkan, för att riktigt klargöra för SIG SJÄLV att man släpper denna persons påverkan.

Jag tycker mkt om att lyfta i en luftballong, en frihetskänsla🌈

Prova gärna och berätta hur det kändes🙂!

[Torahzen]
1

Yeah, flyga luftballong!!!! Vilken bra övning! Jag ska genast hiva en massa saker över bord: Jante, stress, dåligt samvete, rädslor och begränsningar. Åååååh hej! Borta! Jag stiger snabbt och lätt mot nya tider!!!! 🎈