Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: loa-tacksamhet-och-uppskattning
LĂ€st 755 ggr
SHIAWASE
3

Dagens tacksamhetsros

Dagens tacksamhetsros vill jag ge till

LinnđŸŒș hĂ€rinne hos oss ,, bara för att du överöser oss med en sĂ„dan hĂ€rlig energi dessa dagar.đŸŒș

Och jag vill Ă€ven ge en tacksamhetsros till Ă€ldsta dottern, som har hjĂ€lpt  lillasyster att göra valentinechokladđŸŒșsom hon ska ge till sina dagiskompisar i morgon😍

OCH,,, sĂ„ vill ge en STOOOR tacksamhetsros till min mamma som Ă€r min inspiratörđŸŒșSkrev just ett blogginlĂ€gg som handlade om drömmar, om hur mĂ„nga vuxna glömmer bort att fortsĂ€tta drömma, men om hur min kĂ€ra mamma alltid har haft, och fortfarande har drömmar! đŸŒș (Jag hade ingen tanke pĂ„ att skriva om henne först , men det bara ploppade upp, och fanns dĂ€r plötsligt i skrivna ord❀)

Har du nÄgon som du vill ge en ros till idag?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
3

Jaa, absolut till Linn. Hon var och hĂ€lsade pĂ„ mig inatt runt halv tvĂ„tiden och vĂ€ckte mig ;) Och till shia och till alla andra hĂ€r inne och alla i mitt liv irl som fĂ„r mig att vĂ€xa sĂ„ det knakar. Just nu kĂ€nner jag att jag Ă€lskar all!! ❀❀❀

linnease
0

Ă…Ă„h tack! đŸ€—❀❀

szirius
2

Jag har ett stort fĂ„ng med rosor som jag vill dela ut till alla jag möterđŸ€—â€ïž, alla hĂ€rinne, alla i mitt liv, min fina familjđŸŒș🎈

SjĂ€lvklart en extra ros till Shia- för att du startade trĂ„denđŸŒș💋

SHIAWASE
2

Min ros idag gĂ„r till mig sjĂ€lvđŸŒș

Bara för att jag har hoppat upp nĂ„gra snĂ€pp i mina vibbar, och för att jag Ă€r jag☀

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
3

Samma tanke hĂ€r! Dagens ros vill jag ge till mig sjĂ€lv som Ă€r i ett sĂ„dant hĂ€rligt flöde. Lycka, harmoni och skratt - och allt för att jag Ă€r sĂ„ mycket ett med mig. Älskar mig! đŸŒș❀

HÄbe
4

Jag vill ocksĂ„ ge dagens ros till mig sjĂ€lv. För att jag förtjĂ€nar den. ❀đŸŒș

szirius
0

# 5 det dĂ€r var min insikt idag
har kĂ€nt att jag tappat skrattet o bubblet nĂ„gra dagarđŸ€”â€Šoch insĂ„g att jag glömt bort att Ă€lska mig sjĂ€lvđŸ˜â€ïž