Numerologi
Hittade en kul sida,,,
Har aldrig varit intresserad av numerologi tidigare,,
MEN,,, kolla garna upp ditt namn~~~
Jag tyckte mycket om det som kom upp!!đ
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
à h sÄnt kan vara intressant och spÀnnande! Tack för tipset!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Mitt namn ulrika:
Female universal ruler
Swedish Female will
number 9: Humanitarian, giving nature, selflessness, obligations, creative expr
You operate best when you follow your feelings and sense of compassion, and allow yourself to be sensitive to the needs of others. You work well with people, and have the potential to inspire. This suggests that you could successfully teach or counselession
My inner dream (number 5)
You dream of being totally free and unrestrained by responsibility. You see yourself conversing and mingling with the natives in many nations, living for adventure and life experiences. You imagine what you might accomplished
osv. Kul!!!
Som negativt, fanns att jag kan vara Stubborn and rigid~ och att jag uppfattas som sjalvcentrerad
:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Jag fick en avlĂ€sning för ett tag sedan och den stĂ€mde lĂ€skigt vĂ€l! Jag har livsvĂ€g 11 - ödestal 8 - sjĂ€lstal 9 - personlighetstal 8 och mognadstal 1. SĂ„ vet ni hur jag Ă€r.đ
Som personlighet kan jag visst upplevas som kontrollerande och jag kan ibland upplevas som pĂ„stridig och till och med dominant. Vem jag?!? đ
hahaâ€ïž
Shiawase
Tror att jag ska pĂ„minna min man om det dĂ€r. JAG kan ju faktiskt inte hjĂ€lpa vad jag heter och nĂ€r jag Ă€r född!!! đ đ
Ăr trevligare att fokusera pĂ„ mitt livsvĂ€gstal som Ă€r 11 och som sĂ€ger mig att jag Ă€r en andlig budbĂ€rare, mina nyckelord Ă€r: humanism, föregĂ„ngare, ledare, upplysning. Med den livsvĂ€gen behöver man nog vara lite bossig, hi hi.
Jag ska ju "utveckla min mĂ„ttlösa potential sĂ„ att den kan manifesteras i ett visionĂ€rt andligt ledarskap som bidrar till att skapa sann upplysning och som inspirerar mina medmĂ€nniskor att strĂ€va efter att uppnĂ„ sin fulla potential." Det Ă€r inte kattskit det inte! đ

Jag har ju en kompis som Ă€r numerolog sĂ„ jag har fĂ„tt alla mina nycklar o vĂ€gar o inre o yttre o allt vad det Ă€r, typ 15 sidor. Tycker att det Ă€r spĂ€nnandeâŠoch sjĂ€lvklartâŠtal bĂ€r ocksĂ„ pĂ„ en energiâš.
Lite intressant det hÀr. Jag har kollat mig sjÀlv och jag har mönster linjen 11 (vet inte om du menar den med livslinjen Kathja- summan av hela namnet) Sen finns den en yttre och inre livslinje tydligen.
Men mycket stÀmmer faktiskt. Mina karma lÀxor:
6. Jag ska vara generös med mig sjÀlv. Göra det trivsamt hemma. Har jag en trÀdgÄrd ska jag njuta av den. Jag ska gÀrna bjuda hem folk. LÀra mig att verkligen förstÄ min livskamrat och hjÀlpa unga och gamla till ett mer positivt liv.
Tja, check pÄ hem och trÀdgÄrd.
7. Jag ska lĂ€ra mig att inte vara rĂ€dd för ensamheten. (CHECK đ) Samt att tiga kan vara guld, lite mer ödmjukhet..mm har börjat jobba pĂ„ det.
Sen brukar jag kolla mitt personliga Ă„râŠtycker inte att det stĂ€mt sĂ„ bra hittills. (Eller hihi, lite kanske). Just nu Ă€r jag i 3, fram till min födelsedag i maj Detta Ă€r skördeĂ„ret (ser man pĂ„! đ) Det jag sĂ„tt i ettan (om jag inte förstört det i tvĂ„an) ska jag skörda i Ă„r. Det Ă€r ett artistiskt Ă„r, jag ska pyssla i hemmet och skapa. Det ska tydligen ligga romantik i luften (inte sniffat upp nĂ„t Ă€n) Jag ska vara positiv, spontan och inte glömma humorn.
Det jag fnissade Ă„t var Ă„ret innan nr. 2 "Du kan lĂ€tt förlora tĂ„lamodet i nummer 2. Saker mĂ„ste fĂ„ tid att mogna." Jag skulle bara vĂ€nta, vara diplomatisk och ha tĂ„lamod. Ni som hĂ€ngt hĂ€r ett tag vet ju hur jag vĂ„ndats. đđ
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Mycket intressant! đ
Fast jag Àr förvirrad dÄ det stÄr att man ska ange full name, och jag heter Anna Maria Martinsson. FÄr olika svar beroende om om jag skriver Anna Maria Martinsson, Maria Martinsson eller bara Maria. Hittar sÄklart saker som stÀmmer jÀttebra med alla, plus nÄgot som jag inte alls kÀnner igen.
Maria, sajtvÀrd pÄ Ryssland , medarbetare pÄ Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
I min bok ska man köra hela namnet.
Kan hĂ„lla med lite - det kĂ€nns lite som horoskop. Jag hittar mĂ„nga saker som stĂ€mmer i alltâŠ
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Jag har ju som sagt ett som jag har fĂ„tt stĂ€llt Ă„t mig för en tid sedan som stĂ€mmer lĂ€skigt bra pĂ„ alla omrĂ„den - men nĂ€r jag kollade via lĂ€nken ovan fick jag inte ens samma nummer. đ€
SĂ„dana hĂ€r sidor pĂ„ nĂ€tet dĂ€r det rĂ€knas ut automatiskt ska man nog bara ta som en lek pĂ„ kulđ
Shiawase

#11 man ska nog ta hela livet sĂ„ mkt som möjligt som en lek pĂ„ kul, tror jagđđ
Jag gör som min goda vana trogen, tar det som jag blir glad av, haha. Tex sĂ„ fick jag nĂ„gra siffror till mig iom mitt byte av efternamn, dvs de var karmasiffror som fattades men inte nu lĂ€ngre och det ska dĂ„ betyda massa braigt. Det tog jag till mig direkt - sĂ„klart liksomâ€ïžâš Och oavsett om det Ă€r siffrornas energi eller tankens kraft - jag tror pĂ„ bĂ„da - sĂ„ har vi haft fina kĂ€rleksĂ„r sen vi gifte ossđ
Jag Ă€r ocksĂ„ pĂ„ grĂ€nsen mellan hĂ€st o get, sĂ„ jag byter lite beroende vad de sĂ€ger om Ă„ret -Ă€r det ett bra getĂ„r, ja dĂ„ Ă€r jag ju get sĂ„klartđ! đ
Jag lÀrde mig just att man kan spÄ sitt Är med hjÀlp av numerologi - lite roligt det med.
Du lĂ€gger ihop din födelsedag tex mĂ„nad 3 och datum 7 med Ă„rets nummer - 3+7+2014 = 8. Sedan kollar du korten i stora arkan (tarotkort) för att se vilket kort som Ă€r ditt. Kan du dem inte kan du kolla pĂ„ denna sidan. đ
Jag fick 11 -
Det hÀr kortet visar pÄ beslut, sÀkerhet och att man vet vad som gÀller. Man planerar i en helhet att fÄ allt att fungera och inom rimliga grÀnser.Det visar pÄ en valsituation och att man nu kommer att göra ett definitivt beslut.Avslutar det man inte lÀngre Àr i behov av. Eventuella uppbrott, skilsmÀssor, dÄ man nu vÄgar ta beslut, kÀnna inom sig och se var man Àr pÄ vÀg.