Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: loa-generellt
Läst 650 ggr
SHIAWASE
6

Slappna av , njut och acceptera

Jag har inget nytt att komma med i det har inlagget.

Kanske mera som en paminnelse till oss alla. For det kanns som om det ar sa manga som vill sa mycket, men som ocksa kanner att de inte kommer nagonstans.

Slappna av!

Acceptera !

Njut!

Vi kan inte skynda pa livet.

Vi kan skapa medvetet, men vi kommer aldrig att valja bort kontrasterna i livet. Sa ACCEPTERA allt som kommer i din vag.

Att kampa emot nagot betyder att vi bromsar och hindrar oss sjalv att komma dit vi vill komma.

Det liv du har har och nu ar LIVET!! Helt enkelt. Det har ar det liv jag har valt denna gang. Klar med livet blir jag aldrig.

Vi expanderar standigt,,, aven om vi inte marker av det.

Acceptera ditt liv precis sasom det ar! Hylla livet ,, for det du har just nu ar din skapelse, hylla livet och hylla dig sjalv❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
0

Det finns aldrig något nytt, för vi vet redan allt. Och det är enkelt det vi har att göra för att må bra. Men trots detta så behöver vi alla påminnas om det enkla för vi är så inne i att det ska vara svårt och krångligt. Vi är så inne i att man kan forsera fram resultat. När det istället är så att ju mer stressad du känner dig desto mer behov har du av att stanna upp. Andas. Njuta och vara. För inte förrän du är i ditt nu har du kontroll över dig själv, ditt mående och ditt liv.

Det är därför det är så bra att vara här inne, för vi påminner varandra om det vi så lätt glömmer bort när vi halkar in i gamla spår.

szirius
0

Hurra, yes och amen på det Shia!✨

Skrev det precis i en annan tråd, vad Abe också återupprepar jämt:

Vi kommer aldrig bli klara, vi kommer aldrig att komma fram , så njut av färden för det är vad det handlar om. Det enda syfte vi har är att hitta sätt att må bra, punkt.

Så då kan allt annat ta o slänga sig i brasan! Jag väljer att MÅ BRA! NU! 🙂🥳🎁

#1 Apropå det där att när man stressar så är det tecken på att man behöver ta det lugnt, det får mig att tänka på ett citat jag sett:

meditera minst 20 min varje dag. Förutom om du inte har tid, meditera då en timme varje dag😉.

linnease
2

Bästa inlägget Shia!! ^^

szirius
1

#3 Jaaa, instämmer igen! 🥳

Såklart du gillar´t - vår expertchillare😉🤗

linnease
0

Hihi..