Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-och-relationer
Läst 1755 ggr
Sugarcream
0

Laga en lite trasig relation?

Jag är såå splittrad emellanåt. Har varit ihop med min kille i ett halvår och bott ihop i två månader. Vi bråkar rätt så ofta. I genomsnitt skulle jag säga varannan dag. Det tär så mkt på vår relation tycker jag. Jag har svårt att se positivt på den och se någon framtid med den. Kan jag ha fel? Kan det bli bra genom att tänka bra? Just nu går jag mest runt och tänker på att jag vill ha en relation med en mogen man (min kille är några år yngre än mig och ibland tycket jag att han beter sig omoget…o han säger detsamma om mig) som vet hur man behandlar en kvinna…en relation där man kan prata om allt utan att behöva höja rösten och det ska bli tjaffs om minsta lilla sak. För det är så nu. Min kille har sagt så taskig saker på mig när vi bråkat…Har aldrig haft en sådan här relation förr med så mkt tjaffs o aldrig när man slänger ur sig taskiga ord mot den andra i ett gräl. Tycker inte det löser något att vara elak mot den man säger man älskar. För även om vi "löser" det så finns alla dessa ord inom mig som jag fått höra. Jag tar inte åt mig av allt det han sagt för jag vet att jag är bra och jag vet jag förtjänar bra. Kanske tom bättre än såhär. Jag förtjänar bra och detta är inte så bra. Går det att fixa mellan oss eller det är kört? Jag tänker inte att jag måste träffa någon annan…Jag bara ser en bra relation framför mig oavsett om det är med honom eller någon annan.

SHIAWASE
2

Vi kan aldrig andra pa nagon annan.

Den anda vi kan andra pa ar oss sjalva.

Lycka kommer ALDRIG utifran, eller  fran nagon annan.

Lycka kan bara komma inuti fran dig sjalv.

Dessa ar de forsta grundstenarna som man behover inse,,,

Huruvida ni tva kan fungera eller inte,,, ar inget som nagon kan ge rad om.

Daremot om  du verkligen borjar kanna av dig sjalv, vilken KANSLA ar det du onskar i ett forhallande? Kann efter,, och kom ihag den kanslan.

Och

Ar det sa att du tror nagonstans att nagon annan kan gora dig lyklig?

Du fortjanar det basta,, ABSOLUT!!! Det gor vi alla.

Men lyckan kommer aldrig utifran, vi kan aldrig krava att nagon annan ska gora oss lyckliga.

Daremot,, om vi ar uppkopplade till oss sjalva, och kanner oss nojda med oss sjalva, och ar medvetna om hur vi VILL KANNA i ett forhallande,, da kommer en person som matchar den frekvensen,,,

Ni ar tillsammans nu for ni matchar varandra. INGET FEL, INGET DALIGT:)

Kanns det inte bekvamt,, borja fundera pa dig sjalv, hur du vill ha det,, fokusera pa dig ditt valmaende,, skratta och ma bra,, lat dig inte dras ned i nagot tjafs,,, etc.

Kanske moter han dig dar i en hogre frekvens, kanske inte, kanske gar han vidare at sitt hall och du at ditt. 

Som det ar nu,, sa sanker ni bada era frekvenser for att matchar varandra (later det som ),,, och det ar ju inget som nagon av er onskar er.

Sluta titta pa hans fel. Det ar hans uppgift att ta hand om sig , och din att ta hand om dig.

Om du ar uppkopplad  till dig sjalv, och mar bra,, sa kommer DU veta helt automatiskt vilken vag att ga, och det kommer att kannas BRA!! och RATT!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
0

Shiawase skrev allt jag hade velat säga ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
0

Ja precis 🤗

[Kathja]1
0

Glöm inte vännen att du kan välja att inte gå in i bråken. Ofta tror vi att man "måste" bete sig på ett eller annat sätt, men det är FEL. Du ska göra det som du mår bäst av där och då. Så antingen så väljer du att bråka för att det är vad du mår bäst av just i det nuet, eller så väljer du något annat. Valet är ditt. För som Shia skrev - du ansvarar för ditt mående.

Du behöver inte bemöta hans ord och hans inbjudan till dans, du kan välja att fokusera på annat och tala om för honom att det där inte ger dig något och därför tänker du inte delta. Du väljer om du ska lyssna och ta åt dig. Ingen tvingar dig. Ta hand om dig själv så kommer resten att lösa sig.