Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikettloa-generellt
Läst 1001 ggr
blackfriday
5

Skrämmande sant

Jag tror inte på liv efter döden, religion, new age eller någonting åt det hållet.

Men det här fungerar verkligen. Jag visste inte innan, men nu i efterhand förstår jag. Det jag önskat har blivit verklighet. Men då menar jag inte att jag bara önskat, utan verkligen levt, nästan som i en fantasivärld (kommer inte på någon bättre förklaring) som om det redan var verklighet. Sa till och med till folk det som (ännu) inte uppfyllts eller ens fanns tecken på att det skulle uppfyllas. Jag ljög med andra ord.

Lite skrämmande, men ett av exemplen är ett hus jag ville bo i, och jag levde som om jag verkligen bodde i huset, åttonde våningen, näst längst ut på loftgången. Så ville jag ha det och inget annat.

Ungefär 6-7 år senare, tro det eller ej, fick jag lägenhet i just det huset, åttonde våningen, näst längst ut på loftgången.

Jag har fler exempel också. Precis lika träffande.

SHIAWASE
2

Det ar precis sa det fungerar!!! Med andra ord,, genom att leva precis som om det redan ar uppfyllt sa vibrerar du i harmoni med din drom, och da blir den till verklighet .

Ofta sa har vi svart att leva som om den redan ar uppfylld, och da har vi en blandad vibration som aven innehallar "avsaknad" av det vi onskar,, och det ar da som det tar langre tid!

Sa underbart for dig att du har greppat en del av denna naturlag!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
1

Så cool Blackfriday! 😃 Snygg story!!

[Kattuggla]
1

Häftigt! Så det är så man gör och så det funkar…

SHIAWASE
0

Precis sa "enkelt" ar det (hihi)

Titta tillbaka pa ditt liv sa kommer du att upptacka att "ja!!!! sa var det ju"" och aven sa upptacker man varfor man manifesterade saker som man "egentligen inte vill ha"~~~ Sa med denna forsta upptackt kan man sedan dyka djupare in i hur det verkligen hanger ihop och fungerar!!!:)

MEN egentligen ar det verkligen sa enkelt!!:)))❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kattuggla]
0

Härligt! Ska bara smälta detta först…😍

[Kathja]1
2

Man behöver inte tro, det funkar i alla fall. 😃 Så du behöver inte se det som skrämmande, bara att anda, njuta och fortsätta skapa ditt liv som du vill ha det. 😎

Piixy
1

Vad häftigt glad för din skull, 😃

# 1 : en fråga: ska man tänka så varje dag eller räcker det med en gång? 😂

blackfriday
1

Piixy Jag tänkte på det ofta, och i olika situationer. Levde i vardagen fast samtidigt inte. Ungefär som det jag fantiserade om var hela mitt livs mittpunkt, där allt utgår ifrån, vem jag än träffar o vad jag än gör.

[Kathja]1
0

Piixym jag tycker att du ska göra det som känns bäst. Mår du bra av att leva i det och tänka på det så gör det, om inte så gör och tänk på annat som får dig att må bra. Det räcker att önska en gång. Och känslan man har kring en sak är alltid det viktigaste.

Piixy
0

#8 okej, jag känner liksom att jag försöker tänka och visualisera men tappar fokus :( ska kämpa och tro ^^

#9 aa, håller med känner att jag tappa fokus om jag försöker tänka varje dag. har en tanke om att det är omöjligt :( men försöker att övertala mitt ego. :P

[Kathja]1
0

Inte kämpa, bara tro. Glid med livet, inte simma mot strömmen. Det ska vara lätt, roligt och i kärlek och harmoni. Sträva alltid efter det i allt du gör.

blackfriday
0

Jag tappar också fokus.

De gånger som det har fungerat så har jag haft fokus automatiskt, utan att anstränga mig. Det är som att gå in i en drömvärld det jag lever som jag redan har det jag vill ha. Då behövs ingen fokus eller ansträngning.

Men nu på sistone har det inte fungerat o jag har tappat fokus, då vet jag redan att det inte är nåt som kommer att hända.