Att be om vägledning...
…och lyssna på den…
Ni som har hängt här ett tag vet ju att jag har min dröm - jag vill skaffa ett hus på Kreta och jag vill få föreläsa och inspirera människor (mer än nu). Nu har jag rensat mängder i både det yttre och det inre under de senaste månaderna så jag kände härom dagen att nu är det dags att ta ännu ett steg mot drömmen rent fysiskt - så jag satte mig och bad Ärkeängeln Mikael om tydlig vägledning. Detta gjorde jag efter ett tips av en fin vän - hon drog ett tarotkort och så fick jag att jag bara skulle be en kort bön till ÄM.
Sagt och gjort, i tisdags satt jag ute i solen och filurade lite och passade då på. Bad min bön och skickade min önskan. Då känner jag en stark doft som påminner om rosenträ, och så hör jag "du kommer att veta mer i morgon". När jag öppnar ögonen ligger det en kritvit fjäder vid min sida, den hade jag då inte sett innan!
I går så får jag så en påminnelse om att jag har anmält mig till ett webinär på kvällen. Lyssnar på det och det bara exploderar i huvudet på mig av VILL GÖRA NU!!! Och efter det så skriver jag lite på FB sidan som kvinnan som höll webinäret har och vips hade jag 3 nya FB-vänner där känslan är att vi kan ha nytta av varnadra. Och idag dyker det upp ännu ett webinär på samma tema så det är ju bara att glida med…
Är glad att jag ska jobba i helgen för då bukar det vara läger att sitta och skriva lite och det är bra, för nu ska det skrivas!
Och tillråga på allt så fick jag detta på mejlen så det ÄR ju bara att köra…
_Kathja, throughout your entire life you've moved mountains, averted disasters, and orchestrated the most thrilling of comebacks, clutches and coincidences.
So what's the big deal now?
Eeeee-ha!
The Universe_
😘Go girl!
Instammer med Rore!! Harligt☀️❤️
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
…och Kreta!…är vad och finns var och hur är Kreta den ända rätta platsen, visionen, drömmen du har, egentligen?
…och inspirerande, föreläsande Kathja, var är du, vad är Kreta och hur sker det…det fysiska?
…och är du där, redan, när Kreta kommer till dig?
…och vet du att du vet, att det du vet och vill redan Är!
…och vet att det är Du!
…och vet att det är inspiration och Kreta, Du är!
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn
Thanx Peter. Kreta är därför att det är…rätt i känslan. Kreta är därför att det är kärlek. Men Kreta kan också vara något annat, men känslan är Kreta och känslan är rätt, för mig. ❤️
…och känslan du har är rätt och bra!
…och kan vara ombytlig, oberäknelig!
…och kan bli det du känner för och tänker dig?
…och just då, när du känner och vet det!
…och med kärlek kommer det! 🎂
Amen! ❤️
Häftigt Katjha!
Tjoho ☀️🌊✨
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Jag fortsätter att le…
I morse när jag kom ut med hundarna så blev vi invaderade av småfåglar, det var säkert 20 stycken olika små sötnosar, många var talgoxar. Det lät som om det var i Maj och inte September. Och de höll oss sällskap tills vi gick in.
Kollade upp vad Solöga säger om talgoxar…
Känn tillit. Det du gör är fullkomligt rätt. Din gåva är att ha förtroende för dig själv och det du gör. Med andra ord - du kan slappna av. Du är på helt rätt spår.
De andra små sötisarna vet jag inte vad de heter, men dt räcker ju bra med talgoxen.
HURRA!…för dej Kathja! Tillit = ödmjuk kärlek! 😇 …and Love is old Love is new Love is all Love is you Lennon/MacCartney
❤️🌊
Vill bara puffa lite här och säga till er flickor och pojkar - missa inte att be om hjälp och vägledning! För kära vänner vad med grejer man får då man gör det och är öppen och tar emot Universums gåvor. ❤️
Det är tydligt att min rensande i blockeringar kring att ta emot har gjort nytta, nu slipper hjälpen stå och stampa i dörren - den kliver rätt in och sätter sig i mitt knä. 😃
Tänkte faktiskt på dej idag. Hur du först kört massa övningar på att ta emot, sen rensat entrén, sen rensat brunnen. Bett om vägledning och nu dundrar det in ❤️🏆 det är verkligen en hel kedjereaktion tycker jag.
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Visst är det! Och allt jag egentligen har gjort är att följa mitt flöde och känna efter vad jag behöver för stunden. Är självklart därför min helg på jobbet har varit super, duper nice och just som jag ville ha den oxå. 😃❤️

Jag ber och ber och ber men jag gissar att jag lyssnar dåligt😇…eller…det gör jag inte heller, men jag är OTÅLIG🤪🤐
Fast jag glömmer att be om att få bra dagar!☝️
Nu ska här bes om superdupernajsiga dagar framöver! From här och in i evigheten , wiiiiiiiii🥳
Eller så behöver du oxå jobba med att släppa in och ta emot… Jag har oxå bett hur många gånger som helst innan, men nu känns det som att något har lossnat. Jag vill tro att korken är ur, sedan får vi se vad det blir av detta… Men det är nice bara att må så här. 😇

Släppa och ta emot var det ja.
Jag har massor kvar där, jag märker att jag själv stänger vägar som kan öppnas för att jag blir rädd och drar mig tillbaks. Det har hänt flera gånger att jag fått olika förfrågningar och har fått ångest och känt att jag inte är redo, att jag inte kan. Rädd att misslyckas så in i bomben! Så då säger jag nej tack. Fast jag bett om öppnade dörrar! Den insikten är inte kul att syna…
Så är det ju, vore ju nice ifall man var så bra som man önskar att man vore sådär direkt. Helt utan hangups och blockeringar. Men något ska vi ju ha att göra. 😉

Eeeh, har sagt det förut och säger det igen: långtråkigt har jag iaf ALDRIG!😃
Tur är väl det! 😉
Så härligt det är att komma in och läsa detta här ovan.😘
Släppa och ta emot, var det ja. Båda sitter fast inom mig.
Släppa, ta emot behöver nog memorera, och små lappar behöver nog sättas upp här och där känner jag.
Problemet är att jag blir blind för dem😞
Tack för alla skrivna rader, som får mig att vakna upp ur min invanda slummer❤️
ja du rore,, sa enkelt men anda inte,
jag borjar bli bra,, men tydligen inte,,haha,, jag tror att den storsta haken sitter vid att tillata att all lycka bara flodar!!!!!Sag JAAA och tillat:)
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Städa i brunnen och rensa i rören - det tycks ha funkar på annat än att man får rent vatten. 😉
Hm, lite avis men ska nog knacka bort sånt som hindrar mig.
Idag fick jag iaf till mig att ett av mina hinder är att jag inte vågar ta ansvar… Varför? Undrar jag. Får fint vänta på det svaret också :)
Grattis till Kathja!