Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: ot-off-topic
LĂ€st 2678 ggr
[Kathja]1
0

Min sjuka humor...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrattade 😃just sĂ„ jag grĂ€t 😭och insĂ„g att jag har nog ganska sjuk humor. MEN skratta Ă€r bra sĂ„ jag delar gĂ€rna med mig, kanske har du ocksĂ„ nĂ„got du skratta galet mycket Ă„t
 😃

Är kanske svĂ„rt att se vad det stĂ„r men samma snubbe Ă€r med pĂ„ 4a olika bilder pĂ„ nyfödda och sĂ„ berĂ€ttar han sjĂ€lv att han hade en galen helg, hans svensexa btw, som resulterade i dessa fyra barn. Av bröllopet blev det inget. đŸ€Ș

Karmatarerskanise
0

Bilden blir inte stor nog för mig att kunna lĂ€sa eller se bilderna ordentligt. Är det samma man pĂ„ bilderna?

[Kathja]1
0

Ja det Ă€r samma man som har fĂ„tt 4a barn under loppet av 2 veckor, alla gjorde han dĂ„ han firade sin svensexa
 SĂ„g den hĂ€r pĂ„ FB, kanske lĂ€ttare att se dĂ€r
 Blir ju inte lika roligt om man inte ser! Men bilden gĂ„r inte att förstora för dĂ„ blir den suddig sĂ„ dĂ„ ser man iaf inte.

Karmatarerskanise
0

Men fyyyyy!

[Moa-]
0

LÀser man kommentarerna sÄ Àr det dock aprilskÀmt frÄn 2010. Dock ett bra aprilskÀmt mÄste jag sÀga! =)

[Kathja]1
0

Attans! Vilken glĂ€dejdödare du Ă€r. 😉Men det var roligt en stund. Nu fĂ„r ni tipsa om era roliga saker istĂ€llet

Karmatarerskanise
0

TÀnkte vÀl att det lÀt lite vÀl ;)

Otroulig
1

Haha, jag tyckte det blev roligare som ett April skĂ€mt, och att du gick pĂ„ det Kathja!! 😄

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Moa-]
0

Ha ha, dock ett bra sÄdant mÄste jag sÀga. =P FÄr se om jag kan komma pÄ nÄgot bra "kulighet" att bidra med.

[Moa-]
0

Jag kan bidra med denna diskussion frÄn Facebook, tror inte det Àr utrett om det Àr sant eller ett skÀmt Ànnu. Galet Àr det i alla fall, en tjej tatuerar in sin pojkvÀns ansikte pÄ armen efter att du varit tillsammans i en vecka, reaktionen blev inte den vÀntade
 Roligt eller endast tragiskt?

[Kathja]1
0

Klart jag gick pĂ„ det, hur skulle jag kunna veta att det var 1a april? Men roligheter nu flickor och pojkar. 😎