Min sjuka humor...
Skrattade đjust sĂ„ jag grĂ€t đoch insĂ„g att jag har nog ganska sjuk humor. MEN skratta Ă€r bra sĂ„ jag delar gĂ€rna med mig, kanske har du ocksĂ„ nĂ„got du skratta galet mycket Ă„t⊠đ
Ăr kanske svĂ„rt att se vad det stĂ„r men samma snubbe Ă€r med pĂ„ 4a olika bilder pĂ„ nyfödda och sĂ„ berĂ€ttar han sjĂ€lv att han hade en galen helg, hans svensexa btw, som resulterade i dessa fyra barn. Av bröllopet blev det inget. đ€Ș
Bilden blir inte stor nog för mig att kunna lĂ€sa eller se bilderna ordentligt. Ăr det samma man pĂ„ bilderna?
Ja det Àr samma man som har fÄtt 4a barn under loppet av 2 veckor, alla gjorde han dÄ han firade sin svensexa⊠SÄg den hÀr pÄ FB, kanske lÀttare att se dÀr⊠Blir ju inte lika roligt om man inte ser! Men bilden gÄr inte att förstora för dÄ blir den suddig sÄ dÄ ser man iaf inte.
Men fyyyyy!
LÀser man kommentarerna sÄ Àr det dock aprilskÀmt frÄn 2010. Dock ett bra aprilskÀmt mÄste jag sÀga! =)
Attans! Vilken glĂ€dejdödare du Ă€r. đMen det var roligt en stund. Nu fĂ„r ni tipsa om era roliga saker istĂ€lletâŠ
TÀnkte vÀl att det lÀt lite vÀl ;)
Haha, jag tyckte det blev roligare som ett April skĂ€mt, och att du gick pĂ„ det Kathja!! đ
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Ha ha, dock ett bra sÄdant mÄste jag sÀga. =P FÄr se om jag kan komma pÄ nÄgot bra "kulighet" att bidra med.
Jag kan bidra med denna diskussion frÄn Facebook, tror inte det Àr utrett om det Àr sant eller ett skÀmt Ànnu. Galet Àr det i alla fall, en tjej tatuerar in sin pojkvÀns ansikte pÄ armen efter att du varit tillsammans i en vecka, reaktionen blev inte den vÀntade⊠Roligt eller endast tragiskt?
Klart jag gick pĂ„ det, hur skulle jag kunna veta att det var 1a april? Men roligheter nu flickor och pojkar. đ