Law of Attraction iFokus

Law of Attraction

Etikett: loa-generellt
LĂ€st 710 ggr
SHIAWASE
3

Vi hittar alltid hem~

Ett skifte har skett inom mig! Ett steg fram (upp?)

Men jag vet inte varfor och vad?

Jag mar bara sa bra~~~ fast inget yttre har forandrats.

Men det ar ju sa det ar, det ar den tilliten vi bor ha.

Vi HITTAR ALLTID HEM!🌈

Eftersom vi aldrig villar bort oss.  Sa vi behover egentligen inte kampa for att hitta hem~ glid, flyt, bara vasa lotsas vi in till varan karna dar vi mar som bast:)

Det ar bara varat ego och yttre jag, som hamnar pa villospar ibland, men varat JAG

ar alltid Hemma!☀

Sa, vi hamnar pa villovagar, tar en omvag,stannar upp ibland, 😉om vi inte slingrar in oss sjalva i varat yttre jag. 

Trana upp tilliten till att vi alltid vet vagen hem~~☀

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
1

Gilla! (ingen gilla-knapp pÄ mobilversionen..)

retep
1

Kathja!

spiritual growth is gradual, step, by step

Surely it depends on how you maintain your self-attention, and how you relate.

Sanningen Àr en - De vise nÀmner den vid olika namn

[Kathja]1
0

FĂ„r vĂ€l kommentera lite hĂ€r nu dĂ„ du retep vĂ€nde dig till mig personligen
 Vet inte hur jag ska tolka det
 đŸ€đŸ˜‰

Kan inte annat Ă€n hĂ„lla med! Är sĂ„ coolt att kĂ€nna sig som att man har vunnit pĂ„ lotter och numer Ă€r vĂ€rldens rikaste, typ, utan att det egentligen har hĂ€nt nĂ„got speciellt. Men det Ă€r ju bara att tacka och ta emot. Gör ju inget att ens naturliga tillstĂ„nd ligger nĂ„gra snĂ€pp över det naturliga tillstĂ„ndet man hade för ett Ă„r sedan, eller bara nĂ„gra mĂ„nader đŸ˜ƒ

retep
0

Ha,ha Kathja och SHIAWASE jag blandade visst ihop er. Inte sĂ„ lĂ€tt för en man att hĂ„lla reda pĂ„ tvĂ„ damer samtidigt😏

Sanningen Àr en - De vise nÀmner den vid olika namn

SHIAWASE
0

Haha,, ja, jag blev ju lite konfunderad dar,,, men som sagt haller med bade peter och kathja,,,, kanns ju harligt att vara sa medveten om sitt jag och sig sjalv, sa man verkligen kan njuta av expansionen🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
0

Visst Ă€r det Shia! Är det A.H pratar om dĂ„ de pratar om att njuta av njutningen inte för att man kanske fĂ„r nĂ„got för det utan för att sjĂ€lva njutningen i sig Ă€r just en njutning. 😎

Är ju logiskt eftersom kĂ€nslan Ă€r det viktigaste, inte hur vi fick den eller varför - bara att. 😃

Theleonora
0

Inatt drömde jag att jag var i ett rum i en korridor och gick ur det för att leta reda pÄ en toalett. Sen kunde jag inte hitta hem och gick runt och frÄgade folk (interaktioner). Det konstiga var att det var som att mitt rum inte var pÄ den platsen den hade varit pÄ, vilket jag tolkar det som att den har förflyttat sig -> till en högre vibration, eller hur?! SÄ nu dröjer det inte lÀnge förrÀn jag hittat mitt hem, och skiftet kÀnner jag ju av titt som tÀtt men försöker hÄlla fast sÄ den försvinner. Ah, jag Àr.