Att lyckas..... eller inte~~
Vad ar skillnad pa de som verkligen "lyckas" !!!!
Och de som vill lyckas men aldrig riktigt nar dit??
(obseververa! ALLT ar OK , allt ar precis som det ska vara, sa orden lyckas eller inte riktigt na dit ar inte riktigt ratta~~~)
De som verkar fa och uppna allt i livet, tycker helt enkelt att det ar helt naturligt!!!
De har aldrig tid,, (eller lust) att spendera tid pa att fundera over hur andra manniskor tanker och tycker , om det ar ratt och fel!
NEJ, de lever som de vill, och njuter av sitt liv , och fokuserar pa vad DE vill gora (vilket naturligtvis aven innebar vad de kan gora for andra manniskor:)
Men de som fastnar nagonstans pa vagen, (jag har ocksa fastnat ett antal ganger~~~hihi ) tittar for mycket pa hur andra har det, eller hur man skulle vilja ha det, istallet for att bara tycka allt som ar , ar fantastiskt. Och omgivningen har inget med min lycka att gora,, MEN daremot , nar man hamnar i detta tillatande , njutningsfulla tillstand, sa kanner man en sadan karlek till omgivingen sa att det kanns som om man ska svamma over! Och DA! oavsett yttre omstandigheter sa vet man att man har LYCKATS!!
You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.
Shiawase
Tack för tänkvärda ord!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Tror det var Sirius som uttryckte ungefär samma sak i någon tråd. Att egentligen så när vi är i känslan av att " lyckas" så är vi redan där. :)
Medarbetare, Law Of Attraction iFokus
Inte för att motsätta mig, men "redan där" är ett steg på vägen. Och det är verkligen fantastiskt.
Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn