Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 1636 ggr
Hejsan12345
2017-09-21 15:30

Hur visar man intresse?

Har ett stort problem. Jag och en annan kille går i samma spanska klass. Jag ser honom i princip varje dag och vi snapar hela tiden och jätte mycket. Och vi har någon slags kemi. Men vi har liksom aldrig pratat så mycket i skolan direkt, mest på snap. Och han är ganska blyg, vilket jag också är. Vi pratar jätte mycket på snapchat men aldrig i skolan. Det finns liksom inget att prata om. Vet inte hur jag ska kunna få honom att förstå att jag är intresserad av honom utan att låta konstig eller cringe. Har kollat upp massa tips men det känns som att dessa tips är mer för vuxna, och jag är 14. Någon som har lite mer yngre tips som man kan göra utan att jag själv tycker att det är jobbigt att göra dem. Bara någon enkel hint som visar att jag är intresserad. Svårt att förklara men hoppas ni förstår iaf.

Annons:
Finaparlor
2017-09-21 16:19
#1

Mmm… Snapa att du har ingen att gå på bio med när ngt häftigt visas :) Fråga om han vill rädda dig från att sitta där ensam.

Otroulig
2017-09-26 22:21
#2

Ibland behöver man göra grejer som är lite läskiga - jag tycker du ska försöka prata med honom.  Nåt litet, fråga om nåt bara.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saraosv]
2017-09-27 01:33
#3

Pratet kommer efter hand. Hitta en anledning till att umgås med honom. Bio? Film? Umgås i kompisgäng? Och tänk på att allting är inte så farligt som det verkar. Lycka till nu!! ☺️

Upp till toppen
Annons: