Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 3223 ggr
[Hukanson]
1/11/17, 1:24 PM

Manifestation 2017

Låt oss göra en manifestations cirkel! 

Vad vill du manifestera in i ditt liv 2017? All energi för att manifestera finns inom dig här och nu och ändå när vi kommer tillsammans blir energin ännu större! 

Skriv in här tre manifestationer du verkligen vill se i ditt liv under detta året och detta kommer att förstärka attraktionskraften i din universella begäran. Ge sanna signaler till universum och de magiska lagarna sätts i rörelse till din fördel. Vi begränsar vår begäran här till tre manifestationer för att förstärka fokus. Kom ihåg att balansera din intuition med en positiv intention. 

Låt sedan Universum överraska dig! Var öppen för ditt flöde och låt dig bli guidad! Tillåt nya ideer att intressera dig. Kom ihåg att du har verbaliserat ditt hjärta…nu måste du följa ditt hjärta…men kom ihåg att yttre världen är som en spegel för människan. Allt som händer dig speglar ditt inre, ditt Tänk och ditt hjärta. Säg ofta till dig själv:

DET SOM JAG SÖKER, SÖKER MIG. JAG BEHÖVER INTE FÖRSÖKA FÖR ATT FÅ DET JAG VILL HA. ALLT KOMMER TILL MIG OBEHINDRAT I NU FLÖDET.

Annons:
Sommarek
1/11/17, 1:31 PM
#1

1. Att jag ska kunna starta upp mitt företag.

2. Att min hälsa ska bli bättre.

3. Att jag kan ta första steget mot att flytta tillbaka till min hemstad.

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Evaline
1/11/17, 3:21 PM
#2
  • Att jag får flytta till en fin lägenhet som är perfekt för mig
  • Kreativ framgång
  • Kärlek, passion, relation
Otroulig
1/11/17, 8:52 PM
#3

1. Att det fina jobb som jag redan fått ger mig allt det där jag vill ha, engagemang, gemenskap, cocreation, glädje och inspiration.

2. Glädje,skratt, intimitet, pirr, kärlek, gemenskap, sex i en relation

3. Huset på landet med tystnaden och lugnet och där min kreativitet, inspiration och skaparlust flödar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
1/13/17, 7:41 PM
#4

1. Att cancern i min sambos kropp ersätts med friska celler och att hon förblir så frisk som hon känner sig. 2. Att min yngste son gör det han skall göra och skapar hälsa, balans och en rik framtid. 3. Att jag kan fånga och visa den förtvivlan och vrede jag kanske har gömt inom.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Alicealizee
1/13/17, 9:58 PM
#5

Jag vill under 2017 manifestera följande:

1. Ett alldeles eget boende som är mysigt, ombonat och där jag finner ro och harmoni så fort jag går innanför dörren.

2. Jag vill manifestera större inkomster från flera håll för att kunna göra det som jag mest av allt vill göra.

3. Under detta år så kommer jag också att träffa min själsfrände och den kärlek som jag kommer att tillbringa resten av livet med. ❤️

Minney
1/17/17, 8:35 AM
#6

1. Att jag och mina kärlekar, man och barn, upplever innerlighet, närhet och harmoni. 2. Att jag är en chef som leder och driver verksamheten framåt, och har roligt! 3. Att mitt boende är i nytt skick.

Annons:
gardit
1/21/17, 6:38 PM
#7

1: Ett jobb som ger en stabil och trygg försörjning och där jag känner mig harmoniskt och uppskattad 👍 2: MITT hem är MIN borg! Och min trädgård är mitt skafferi🌱 3: Min bil är pålitlig, ekonomisk och säker

Chagrine
2/13/17, 8:17 AM
#8

1. Ett arbete där min kompetens och mina starka sidor används framgångsrikt!

2. Mer tid till min fritid och mitt hem

3. Hitta tillbaka till hela mitt känsloregister, tillbaka till att känna glädje, kärlek och motivation i vardagen!

[NiennaInglorion]
5/8/17, 6:18 PM
#9

Under 2017 ska jag manifestera in följande i mitt liv!✨
1. Ett jobb som är givande och ger mig chansen att utvecklas i mig själv.
2. Få körkortet och en tillhörande bil.
3. Ett nytt boende där jag känner mig som hemma från första stund.❤️

[Hukanson]
5/8/17, 9:03 PM
#10

Under 2017 kommer större inkomster obehindrat in i min tillvaro och dessa använder jag för att hålla mig själv frisk och vital  såväl som andra genom UNICEF.

Innan året är slut kommer jag att få större klarhet i vem jag är i min andliga identitet och den kraften använder jag för samhällets kollektiva bästa.

Under året blir jag bättre att sätta upp mål och beskriva dem utförligt för mig själv,  Jag kommer att bli snabbare och mer bestämd med att genomföra mina planer och uppnå mina mål som ger mig glädje, lycka, tillfredsställelse och djup mening med livet vilket kommer att ge ljus och kärlek till människor i min tillvaro och alla jag känner.

novembre
5/17/17, 11:40 PM
#11

Under 2017 kommer jag träffa min själsfrände och livspartner, vi kommer ha stark och ömsesidig kärlek, passion, tillit, glädje, och där vi stöttar och tror på varandra i alla lägen.

Jag kommer ha goda vänner som jag trivs att umgås med och kan vara mig själv med. 

Att jag har en lugn och tyst bostadsmiljö, både grannar och annat låter mig kunna sova på nätterna, och att jag kan vila och återhämta mig i mitt hem.

retep
7/1/17, 8:31 PM
#12

Nu, fem månader och två dagar senare tog cancern min sambos liv. Det är en svår situation att förlika sig med att hon inte längre är kvar här i detta liv. Det har inte visat sig någon riktig förtvivlan och inte vrede over detta livsöde, jag nu upplevt två gånger. Många känslor och tankar kommer och går. Saknaden och sorgen bär jag och även tacksamhet och glädje, i min visshet om evigt liv, bortom detta.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
7/3/17, 8:37 PM
#13

#12 Åh Peter, jag är ledsen för att du behöver gå igenom detta svåra igen.  Att känna vrede och förtvivlan hade ju inte varit en konstig reaktion och jag läser det som att även du inser det. 

Skickar en stor kram genom etern och hoppas att du har vänner som finns där för dig ❤️❤️❤️❤️

Citatet "Outgrundliga äro Guds stigar" passar in på vad jag känner.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
7/4/17, 8:57 AM
#14

En lång frånvaro från mig,,,, som har varit nödvändig.

Peter,,,, vad kan jag säga…… jag känner med dig.  Som Otroulig skickar jag också kärlek och kramar.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
7/4/17, 12:36 PM
#15

Har inga ord retep! Mer än Varma tanke kramar från mig.💖

retep
7/4/17, 3:04 PM
#16

# 13, 14, 15 Tack så mycket kära ni för vänliga tankar, kramar och kärlek. 🙏💞 Jag är ensam här i huset nu och det känns så tomt och meningslöst. Så svårt att förlika sig med. När min första fru Birgit dog hade jag barnen och allt att ta ansvar för. Nu när inte längre Ninni är kvar här har jag bara mig själv att ta hand om. Tacksam är jag för att jag har så fin kontakt och relation med hennes syster och döttrar och med mina egna pojkar och syskon. Också ni betyder mycket för mig, så ni får gärna skriva till mig. Tänker att jag igen skall skriva och kommentera i inlägg…kan säkert vara givande…och en del i att hjälpa mig skapa och göra mig stabil i en ny verklighet och vardag. Jag behöver öva mig på att vara mer ödmjuk och hoppas att jag kan vara bättre på det om jag nu börjar skriva och medverka här igen. 🎈🙏🎈

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Hukanson]
7/4/17, 7:52 PM
#17

Vi delar din känsla av sorg, tomhet och meningslöshet Peter men ber dig att ta chansen att vända dig till Källan och göra tre nya affirmationer om vad du vill manifestera in i denna din känsla och upplevelse. för resten av året. Saker och ting kan alltid hända som gör det nödvändigt att göra nya affirmationer för den manifestation av ljus man behöver mer av att vara och göra.

Sommarek
7/4/17, 8:14 PM
#18

Så hemskt sorligt, retep. Jag beklagar verkligen.  🌺 Cancer är en överjävlig sjukdom och det finns inget med den som är rättvist. Har du någon som du kan prata med?

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

retep
7/4/17, 8:25 PM
#19

Ödmjukhet är det jag sa mig skulle öva mig på… Men för att kommentera det du skriver i #17 är det inte det jag skall eller behöver visa. "Vi" hanterar alla sorg, tomhet och meningslöshet på olika sätt och förhåller oss olika till starka känslor. Har man inte varit med om och själv upplevt detta kan man inte heller dela känslan av sorg, tomhet och meningslöshet.. Men kanske är det så att du har det och kan relatera till det? Jag vänder mig till Källan minst två gånger dagligen. När det gäller affirmationen så väntar jag med det tillsvidare. Det är ju hur som helst inga känslor jag vill bli kvar i. Det positiva livsbejakandet har jag redan starkt förankrat i mig och tids nog är det de valen jag kommer att fokusera kring. Tack i alla fall för din omtanke, tänker att det var det du ville uttrycka.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

retep
7/4/17, 8:34 PM
#20

#18 Tack Sommarek, jag har flera att prata med. Inte rättvist kan man tycka…men i ett större perspektiv döljer sig vidare svar och sanningar kring olycka, sjukdom, liv och död.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
retep
7/4/17, 9:10 PM
#21

On Passing Away “When someone dies, it is because at that point their karma has become insurmountable in the present body. It is not possible to understand… had to come when it did, and there is certainly no point in assuming responsibility and guilt. The course of action is unfathomable. "However, especially for someone on the path of speedy evolution, the transition is purely evolutionary. They go to the celestial realms or are reborn almost immediately. "When life leaves the body, it is the breath leaving, like transcending. For one who has been accustomed to this experience for many years, the transition is easy, painless and blissful, not catastrophic. Dropping the body is like letting a bird out of its cage. "Grief is natural. At first, when grief is deep and sharp, these emotions of the family and friends allow the soul to feel that they were loved very deeply. It is also natural that the grieving should taper off, allowing the soul to feel that their passing was not a drag on the life of their beloved ones, and that they are free to move on to their destiny. "It is important to feel positivity and support for the departed soul wherever they may be, because our attitude affects their evolution.” “When a person who is a Sidha… …if it is time to leave the body… …at this moment it is so much easier… …One bursts in to bliss when one stops thinking. "The mind bursts into awareness and the habit of transcending takes over. This is what transforms the experience into unbounded awareness and the mind does not come back to the relative. "In fact, it is not such a terrible thing. It is quite a Holy Occasion. We accept the Will of God and surrender to it. When death comes we just dive through it, like when a wave comes on the shore.” Maharishi Mahesh Yogi

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

retep
7/5/17, 8:54 AM
#22

#17 Sorry, tänker att jag också behöver öva mig på att inte vara så snabb, till att svara och tycka till om det du och andra skriver.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
7/14/17, 8:19 PM
#23

#22 ❤️ 

Det verkar som att du kommit något på spåret och ska jag vara ärlig (vilket jag är) så tror jag att det är en god tanke att låta ödmjukheten flöda. 

Du har ju en enorm kunskap och erfarenhet men sårbarhet och öppenhet öppnar upp för något nytt. 

Det finns ju nåt i vad som hänt som speglar något hos dig. Sen om det är karma eller whatever - det spelar ingen roll. Jag verkar ha passerat analys stadiet 😉

Jag är ju inte så ofta härinne längre. Fick för mig att jag skulle skapa en egen tråd åt dig..men tänkte att det får du besluta ❤️

Vill du bolla och berätta så gör det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

FataMorgana
7/15/17, 11:39 AM
#24

# retep

Vad ledsen jag blir när jag läser om vad som hänt dig. Jag beklagar sorgen verkligen. Kram! ❤️

retep
7/16/17, 10:29 AM
#25

#23 vad fint tänkt av dig Otroulig. Du menar en tråd om ödmjukhet…eller? #24 Tack 🙏❤️

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
7/22/17, 6:28 PM
#26

#25 Tänkte väl mer på en tråd att dela det du går igenom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
7/22/17, 9:53 PM
#27

#26 Vill först fråga, har något av det du skrev i #3 manifesterats? Tänker att jag nog kan berätta och dela med mig av det jag nu går igenom . Men vet inte om jag kan sätta ord för det eller att det ger någon mening åt andra.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
Amesco
7/23/17, 1:38 PM
#28

🤗 Jag vill manifestera stabila och positiva relationer med mina närstående, känna att jag ger energi till dem och att jag får energi tillbaka. 🤗

🌺 Jag vill även manifestera ett hem som jag kan sätta en personlig prägel på. Jag vill känna harmoni, trygghet och glädje och hitta massor av möjligheter till återhämtning när jag vistas där. 🌺

❤️ Till sist vill jag manifestera kärlek i mängder mellan mig och min käraste. ❤️

Otroulig
7/29/17, 5:10 PM
#29

#27 Ja visst kan jag berätta det. 

1. Jobbet, Ja det måste jag säga, även om det finns grejer som behöver utvecklas så har jag verkligen fått uppleva cocreation, gemenskap och glädje.  Jag har förundrats över hur alla tidigare jobb jag haft har gett mig erfarenhet som verkligen kommer till sin rätt och som strålar samman i en perfekt mix till detta jobb.  

2. Relationen har inte dykt upp i det fysiska. 

3. Huset på landet, Universum ville nåt annat och jag följde flödet så nu äger jag ett hus tillsammans med en man - så tja det är ju en typ av relation det också, med mycket glädje och skratt - men ingen sex inblandad i den relationen. 

Det har ju varit en av mina önskningar tidigare - att få dela mitt hem med en man - så check på den. Det blir inte alltid som man tror - i mitt fall kom leveransen i en annan form 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
7/30/17, 10:07 PM
#30

#29 Ja Otroulig så kan det gå och bli bra endå… Vad tror du nu om din tidigare önskan om en relation, någon att dela ditt hem med? Ser du något annat, en annan möjlighet, något Universum har i bakfickan åt dig?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[colors_]
7/31/17, 2:56 PM
#31

#0

1. Att jag får stanna kvar på det jobb jag trivs så bra på så länge jag vill och behöver.
2. Att allt går bra för min familj fortsatt.
3. Att jag lyckas ta mig närmare det jag inom drömmer om.

Peter: Jag beklagar sorgen. Har inte haft någon väldigt närstående som gått bort, förutom en släkting när jag var yngre…men för ung för att förstå, men ändå så gammal att se förändringen runt om kring mig. Känner att orden inte bär någon större frukt, mer än kanske en tyst stund att lyssna innåt, andas och vara närvarande.

🎈

retep
8/2/17, 3:05 PM
#32

…så  jag får vara försiktig med vad jag kan tänkas manifestera. Upplever att sorg innehåller mycket av ödmjukhet, men också en del frustration har det visat sig.

Förtvivlan , en slags rädsla, sårbarhet och en hel del andra svåra känslor och tankar.

Har blivit klar över att det inte är så lätt eller ens lämpligt att ha önskningar eller försöka manifestera något när man i  den här situationen.  Jag vet med mig att jag vanligtvis är både ödmjuk och tolerant, men sorg kan vara överskuggande och har fått mig att säga och göra saker som jag normalt inte gör. Vill gärna be om ursäkt även om det känns som det är försent.

Det sker mycket under sorgearbete, så mycket jag upptäcker och kommer underfund med, så mycket jag vill ta med mig in i det nya jag skapar. 

Ett nytt liv igen , i en tredje utgåva.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
8/6/17, 11:56 AM
#33

#32 ❤️

Ja det sker oerhört mycket under sorgearbete och inget är det andra likt. Jobbigt när man är mitt i det - men så mycket som händer,som i alla fall jag varit tacksam för  -  i efterhand , jag har vuxit enormt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
8/6/17, 8:54 PM
#34

#33 Har det varit närstående du förlorat och vad har du upplevt och berikats av i ditt eller dina sorgearbeten?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
[colors_]
8/6/17, 9:24 PM
#35

#32: Jag tycker egentligen inte du behöver be om ursäkt, det är nog helt normalt att inte vara sig själv när något sådant sker som skett dig/er. Om någon i min familj gått bort plötsligt vet jag inte om jag hade orkat med vardagen ens, om än tagit mig upp ur sängen. Kanske handlar det till slut om att släppa det som varit och träda in i det nya, det förändrade…ett förändrat jag, ett förändrat liv. Kanske det är det vi är här för att lära till slut, att släppa taget, för det är det vi till sist gör alla, släpper taget helt. Jag har inte skrivit i denna tråden på några dagar, känns fortfarande som alla ord är flyktiga, och om än något meningslösa i sammanhanget. Men det finns inte så mycket mer man kan göra på ett forum, än att skriva det man för stunden tänker.

Otroulig
8/9/17, 11:22 PM
#36

#34 Jag var med i hela processen när min far gick över. Det tog några år.  Det finns även andra sorger, som kanske kan tyckas banala men som satt större spår hos mig. Vi har ju olika erfarenheter. . Att ge upp en arbetsplats man älskat och kämpat för i 17 år. Att tro att jag hittat hem till något där jag verkade passa in som en pusselbit, men sedan förlorade,med hela min tänkta framtid. 

Att inse att jag finns kvar och att allt annat är föränderligt. Att ge upp, att släppa taget, att förlåta, att acceptera.  Som Colors skriver här ovanför, ser jag nu. Det har varit de saker jag lärt mig och tagit med mig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[colors_]
8/10/17, 8:45 PM
#37

#36: att kunna släppa taget kan vara en av de mest värdefulla egenskaper, men kanske en av de svåraste. Jag själv hade när jag var yngre svårt att släppa taget om människor som jag tyckte om, kanske en vanlig egenskap när man är i tonåren/yngre tjugoårsåldern, men… Nu på senare tid, de senaste sex åren kanske, har jag blivit mycket bättre på att släppa taget om saker och människor ("det är liksom bra som det är"), men det kanske är något som kommer med åren oxå…

[rore]
8/10/17, 8:53 PM
#38

colors_ Kanske har det inte med ålder att göra att släppa taget,, utan mer  ett tillfälle som uppstår När det ska eller behöver göras,,, och beroende på vem eller vad som behöver frisläppas kan vara olika svårt…..🤔 Det är inte alltid själv valt,,,,,,,,,,,, och därför kanske  acceptansen då är längre bort?

[colors_]
8/10/17, 10:06 PM
#39

rore: intressant synvinkel. Det kan absolut vara som du skriver. Olika saker är ju olika svåra/lätta att släppa taget om, vid olika tillfällen. Jag har exempelvis en bror som jag under hela min uppväxt haft mycket nära kontakt med, förutom ett tag då jag var sjuk och inte hade så mycket kontakt med familjen, men i vilket fall…om han gick bort plötsligt, eller i sjukdom….Det vore fruktansvärt, och jag vet inte hur och om jag kunnat hantera det alls. Det där med ålder kanske jag egentligen inte är rätt person att uttala mig om, då jag fortfarande är relativt ung (28 år)…..Men det sägs att det blir lättare med åren :-p men det kan ju vara en klyscha/generalisering också. I vilket fall.

[rore]
8/10/17, 10:11 PM
#40

Så klart du ska och får uttrycka dig :) antaganden har vi alla mer eller mindre.

[colors_]
8/10/17, 10:16 PM
#41

Jo, visst är det så :) 😇

Annons:
gudilondon
8/18/17, 8:35 PM
#42

Jag vill manifestera att jag en gång för alla blir kvitt mina rädslor och hittar tillbaka till mitt andliga jag.

Alicealizee
8/21/22, 12:01 PM
#43

Detta är ett forum där jag spenderar tid i perioder. Ganska kul att läsa vad jag ville manifestera 2017 eftersom ALLA tre sakerna slog in.. helt otroligt!

satsuke
3/9/23, 5:28 PM
#44

#43 Grattis vad roligt att höra!

Synd att detta forum dött ut. Tittar in någon gång ibland ännu.

Upp till toppen
Annons: