Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1694 ggr
Sagaliten
5/6/16, 5:36 PM

Lite fredagsinsperation jag ville dela med mig av

Var på en föreläsning med Kaj Pollak för ett tag sen och kände att jag ville dela med mig av den för den var så otroligt givande. Handlar om att välja glädje i livet.
För  mig blir det att man kommer in på attraktionslagstänket även om inte just de namnet används, men välj själva 🙂

Ha en fantastisk fredag ❤️

https://sagaliten.blogspot.se/2016/05/mina-tankar-som-jag-vill-dela-om-en.html

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Annons:
retep
5/8/16, 7:59 PM
#1

Tänker att det ju inte är så att LoA funkar utifrån att man tror på det eller har attraktionslagtänket. LoA är alltid verksamt!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Sagaliten
5/19/16, 1:31 PM
#2

Med att ha ett attraktionslagstänkandr menar jag väl med att man faktisk medvetet väljer att tänka i banor som gör att man mår bättre. Enda anledningen till formuleringen är som det är, är för att jag inte vet om han anser att det är attraktionslagen han föreläser om. Och kan tycka att fokus på ett litet ordval istället för själva innehållet känns lite onödigt detaljerat But thats just me.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Otroulig
5/21/16, 5:29 PM
#3

Det finns ju massor med inspiratörer som säger samma sak, men med olika ord, har jag upptäckt. Vi behöver ju inte sätta etiketter på dom 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sagaliten
6/27/16, 12:58 PM
#4

#3 Håller helt med dig Otroulig 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Upp till toppen
Annons: