Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 1582 ggr
[luneri]
2016-01-22 10:31

Lite inspiration

Jag vet inte om det är någon känd talare, men det han säger är väldigt inspirerande tycker jag. 

https://www.youtube.com/watch?v=1Bjzdbyn4xE

När jag började tänka så som han förespråkar så kände jag en oerhörd lättnad. allt blev mycket klarare för mig vad jag är nöjd med i livet, och vad jag eftersträvar. Jag har känt mig ganska förvirrad angående min framtid i övrigt.  Det hela handlar bara om att känna efter om man trivs med det man har nu, och om inte, då är det ingen idé att vara kvar i det man är i just nu. 

Gör man det man älskar så måste man vara på rätt spår :)

Annons:
Otroulig
2016-01-22 20:42
#1

Absolut, vi krånglar till det väldigt mycket. 

Gör man det man älskar är man definitivt på rätt spår och jag blir glad å allas vägnar som hittat dit ❤️ 

Jag vet vad jag älskar att göra - det är fler bitar, men just nu finns det några bitar i mitt arbetsliv som inte faller in i den kategorin.  Så jag kalibrerar in mig tänker jag 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[luneri]
2016-01-26 19:15
#2

Jag har nog inte känt den här harmonin tidigare sen jag faktiskt började känna in vad jag gillade med det jag fyllde mina dagar, eller inte gillade. 

 förhoppningsvis faller resten av bitarna på plats också senare :)

Sagaliten
2016-01-31 11:06
#3

Hmm, blir lite förvirrad här, jag kom bara till någon låt 😳

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

anwa
2016-01-31 22:21
#4

#3 Jag blev också lite förvirrad först men fortsätt lyssna, så kommer han prata under musikstycket spelas…..väldigt fina kloka ord!!!

TACK till TS för att du delade denna, precis vad jag behövde höra idag :-)

Sagaliten
2016-02-01 00:52
#5

Tack anwa för förklaringen och tack TS för inspirationen ❤️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[luneri]
2016-03-06 18:49
#6

#4 Vad roligt att höra! :) Den hjälpte mig väldigt mycket också när jag hörde den. 

#5 Glad att dela med mig :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: