Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 747 ggr
Evaline
1/11/16, 12:21 AM

Hur tacklar man ånger?

Fick i början av året reda på att något jag längtat efter i flera år äntligen skulle hända. Jag hade en massa ånger efter förra gången det här hände (flera år sedan) och var noga med att den här gången, nu när jag väntat så länge, så skulle jag inte ha något att ångra efteråt.

Men ändå sitter jag här med en tyngd i bröstet av ånger och oro, trots att jag gjorde exakt det som jag ångrade att jag inte gjorde förra gången.

Varför? Var det som jag ångrade då, inte relevant längre?

Usch. Mår jättedåligt faktiskt. Men det kanske går över, det kanske bara behöver komma ut ur mitt system för att göra plats för finare känslor och tankar.

_
! Förlåt för luddigheten men kan inte gå ut med mer detaljer då det är lite för privat._

Annons:
Anterrabae
1/12/16, 8:56 PM
#1

Det låter som du måste förlåta dig själv och sen släppa det som varit. Förlåta dig för att du ångrade dig förra gången, för att det inte blev som du egentligen önskade..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
1/12/16, 9:41 PM
#2

Rent generellt så brukar man ju säga att funkar det inte så ändra ditt beteende och det verkar du ju ha gjort. 

Om du agerade som du innerst inne ville - enligt din sanning. Så kan du inte göra mer.

Jag håller mer Antarrabae, förlåt dig själv. Visst gör vi tokiga saker i bland, men oftast så gör vi dom ju för att vi inte visste bättre. Vi lär oss något av det. 

Ibland kan det tyckas obegripligt hur saker och ting utvecklar sig. Man fattar ingenting. Jag tror ju på att Universum har en plan, jag själv ser inte alla pusselbitar och ser inte det stora mönstret men inom sin tid så kommer jag förhoppningsvis att förstå. Då (om jag är uppmärksam) kommer jag att kunna se hur händelser hänger i varandra som i ett pärlband och hur allt leder framåt. 

Att tänka så ger mig tillit och jag behöver inte lägga ned en massa energi på hur och varför, utan mer koncentrera mig på att må så bra jag kan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Evaline
1/13/16, 12:04 AM
#3

#2 tack så himla mycket för ditt inlägg Otroulig, precis det jag behövde höra ❤️

Otroulig
1/13/16, 8:37 PM
#4

Så bra 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: