Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1229 ggr
poweriam
1/1/16, 9:56 AM

2016 är året då.....

Igår satte jag mig ner och istället för nyårslöfte skrev jag en lista för 2016, oh my, oh my, oh my vilken härlig energi detta gav. Slutet på 2015 slutade definitivt i vortex :-)

2016 är året då…

  • Jag når min målvikt och kommer i mitt livs bästa form
  • Kärleken dominerar mitt liv
  • Jag hittar mitt mest kärleksfulla jag
  • Jag köper min drömbil
  • min ekonomi blomstrar
  • jag handlar allt jag önskar lätt och enkelt
  • jag behärskar och lever efter loa som en mästare
  • jag lär mig älska att laga god nyttig mat
  • jag till fullo lär mig älska mig själv fullkomligt villkorslöst för allt jag är och allt jag står för.
  • jag utstrålar skönhet och attraktion
  • hittar min väg
  • jag njuter av livet varje dag
  • jag upplever massor av spänning och fantastiska händelser
  • jag klarar att göra en riktig armhävning
  • klarar att göra en chinup/pullup
  • kärleken och lyckan dominerar mitt liv
  • aha-upplevelserna avlöser varandra
  • miraklerna stora som små regnar över mig var dag
  • jag blir RIK såväl i pengar som i livet
  • jag stöttar andra att bli lyckliga, delar med mig av det jag lärt mig
  • jag släpper taget om allt som inte tjänar mig

Gott nytt år mina vänner!

Annons:
Otroulig
1/1/16, 6:21 PM
#1

Gott nytt år Poweriam! 

Jag hakar på

2016 blir året då 

  •  jag äntligen får energin och glädjen att skapa kreativt tillbaka. 
  • nya underbara människor dyker upp i mitt liv
  • jag skrattar tillsammans med andra
  • jag vågar öppna mitt hjärta för en man igen
  • jag hittar mitt nya hem
  • vi skapar nytt på mitt jobb, mer gemenskap och samarbete
  • jag får en öppnare kanal och kan känna in mitt högre jag mer
  • jag får en mycket större intuition och vågar lita på den mer
  • jag får med mig underbara vänner ned till stugan på semestern och det är varmt och soligt och vi kan ligga på stranden varje dag.
  • jag blir mer ödmjuk mot alla människor
  • jag omges och sprider kärlek i massor
  • jag hittar glädjen och lusten att laga mat till de jag älskar
  • min kropp blir starkare och stadig
  • nya möjligheter dyker upp i en strid ström 
  • det känns magiskt att leva
  • tacksamheten flödar

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

retep
1/1/16, 11:30 PM
#2

Jag är nöjd med allt jag har och allt jag därmed får…💝

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Lannelia
1/8/16, 9:50 PM
#3

ÅÅÅÅHHH vilken underbar tråååd!!!👌🏼😍haha! 2016 är ett magiskt ÅR som är året då: • Allt känns som bäst och bara kan bli bättre!😍 • Allt som varit släpper och skingras som tunna moln på himlen!🙌🏽😍 • Jag möter mitt livs kärlek i alla unika former och varelser! • Jag slappnar av som bara jag kan göra! • Jag ser mitt liv blomma klart o tydligt!!! • Jag reser mig i glädje, lättnad, lycka och harmoni. • Jag har otroligt roligt och får skratta såå så mycket tillsammans med andra! • Jag får de där glädjebeskedet o ba känner TOTAL FULLSTÄNDIG FRIHET!!!!🙏🏼😍🙏🏼 • Jag finner en orubblig balans, en klarhet och stabilitet som är så ljuvlig, så jag, så medveten. • Jag släpper allt gammalt och ba embracear det som kommer som e mitt o ba waaaooow …. Lever i ett magiskt nu förväntansfull och eager efter meeer delisciousness och awe !! YEEES!!!! 2016 BLIR DET BÄSTA ÅRET NÅGONSIN HITTILLS!!!🙏🏼❤️😍


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

sweetgum
1/10/16, 1:28 PM
#4

Underbart! Hakar också på!

2016 är ett fantastiskt år. Det här är året  jag finner balans och lär mig älska mig själv ❤️ Det här är året jag väljer glädjen.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
1/10/16, 8:47 PM
#5

#3 Haha, jag ler med hela ansiktet när jag läser om ditt år Lannelia. 

#4 mycket bra val Sweetgum ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
1/19/16, 2:12 PM
#6

2015 var för mig året med nya möten, otroligt snabbt flöde, året då jag var totalt fokuserad på MIG på mig själv (på ett bra sätt) Året då jag träffade såååå många nya människor och BARA loA människor.

2016 handlar om att landa i mig själv igen. Att VÄLJA , (möten , personer, etc. ) Inte att sortera ut Bra och dåligt, MEN att sortera ut vad som är viktigt (just nu) för mig.

2016 handlar också om att verkställa, om att fortsätta att leva i total sanning gentemot mig själv.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
poweriam
1/21/16, 6:19 PM
#7

Glömt att skriva det men en punkt blev avbockad redan den första efter att jag lagt in listan :-)
Jag har ju inte gjort någon armhävning då jag med nöd och näppe klarat några på knä, men jag har ju tränat och tränat och tränat och gjort massor av armhävningar mot stången på gymmet och fick som sagt den 1:a på eftermiddagen då jag körde ett litet träningspass hemma att prova och jag klarade det. OK bara en men det var ju å andra sidan allt jag önskat…. nu är det bara att fortsätta drömma fram de övriga :-)

Upp till toppen
Annons: