Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 723 ggr
SHIAWASE
12/26/15, 6:09 AM

Ge av de medel du "inte har" , Law of Attraction

En sak, som inte är ny för den som är insatt i hur LoA fungerar , MEN som jag har återupptäckt,, och som handlar om PENGAR (men som relaterar till allt annat)

är att ju mera vi GER (betalar) desto mer kommer tillbaka. VI får alltid det vi behöver, MEN när vi börjar "snåla" skjuta upp betalningar, så får vi automatisk sämre ekonomi,, vi ger ju inte ut , så det kommer inget in, och därmed kan vi inte betala,,, MEN  om vi har tillit och fortsätter att ge ut (betala) även om vi känner att vi inte har "råd" så kommer det du behöver!!! absolut,,,,

Här i Japan, så finns det munkar som står på olika ställen (typ tågstationer etc) och "ber" om pengar(de ber eller tigger inte utan står, och den som vill ge , ger)

Det finns ett gammalt talesätt, att munken ska be om pengar från de fattiga och inte de rika. Varför?  jo för att om de fattiga ger av de medel de "inte har" så kommer mer att komma till dem, och på så sätt så gynnar munken en god sak.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
12/26/15, 11:42 AM
#1

Intressant talesätt. 

Vilket då innebär att när vi ger det som vi har brist på får vi mer tillbaka. Vilket kan kännas helt tokigt. T.ex om vi har tidsbrist, ska vi helt enkelt ta oss tid och stanna upp och ge till någon annan. Om vi tror att vi har brist på kärlek ska vi ge till våra medmänniskor osv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Happybird
1/3/16, 8:22 PM
#2

Mycket fint och tänkvärt! Det ska jag ta till mig!

Upp till toppen
Annons: