Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1486 ggr
SHIAWASE
11/2/15, 6:24 PM

Tack för idag!

I denna tråd, vill jag skriva minst tre, 3 saker som man är tacksam för varje dag!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
11/2/15, 6:26 PM
#1

Idag är jag tacksam för

att jag hade ett superbra möte!!!!!

För att jag har skrattat mycket

För att jag hade en supersuper super trevlig kväll med en goooood vän

För en härlig massage!!!

(blev fyra,,,,,,har ännu mera,,,.. sätt ord på vad du är tacksam för!!!)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
11/2/15, 8:07 PM
#2

Jag är tacksam för att jag är 51 och har vuxit upp.  Med det menar jag att jag är så tacksam att inte oroa mig för vad folk tycker, att jag är trygg i mig själv, att inte bry mig om beslut eller planer för framtiden - att jag tar dagen som den kommer.  Jag struntar fullkomligen i mode och jämför mig inte med andra.  Att jag tycker att det är ok att vara själv. Att jag inte lägger vikt vid andras människor Att jag inte tar åt mig personligt av vad andras åsikter, värderingar och påståenden. 

Allt är så mycket lättare 🥳🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
11/4/15, 8:10 PM
#3

Tack för alla fina arbetskamrater

Tack för min fina bil som bara rullar och rullar 

Tack för det vackra vädret!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skogshumblan
11/8/15, 11:09 PM
#4

Mitt liv. Mina barn och sambo. Vädret idag. Känner mig som den där sången Tommy sjunger I Pippi. "jag är så lycklig. Jag är så lycklig. Jag är så lycklig hela dagen lång. "

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Minney
11/9/15, 5:29 AM
#5

Denna tidiga morgon är jag tacksam för: Min sköna säng med nya fina sängkläder i. Mina barns kloka och sköna humor. Den inre styrka jag ändå kan få fram när saker känns som skit.

Otroulig
11/9/15, 7:04 AM
#6

#5 Minney - fler än jag som har en liten svacka 😉

Jag är  tacksam för att jag vet att denna period är tillfällig.

Jag kan välja att vara tacksam för att jag aktivt får välja tankar och aktiviteter. 

Jag kan vara tacksam för kontrasten - det ärju med hjälp av dom jag känner hur jag VILL må.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
11/9/15, 7:54 PM
#7

Tack för mina varma trevliga arbetskamrater

Tack för diagrammet jag jobbet med helt plötsligt visade det jag ville.

Tack för att allt bara svängde energimässigt idag - tjoho och allt blev lätt och flowmässigt igen.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Surrender
11/24/15, 6:49 PM
#8

Tack för alla stöttande arbetskamrater och en stöttande chef. Tack för att det visade sig att det lönar sig att vara ärlig , samt att stå upp för sig själv. Tack för att jag drar till mig allt bättre saker i livet . Tack för att jag för varje dag som går blir allt starkare i att lita på min magkänsla och att den nästintill alltid visar mig rätt väg.

[NiennaInglorion]
11/25/15, 4:52 PM
#9

Tack för att jag har en god ekonomi. Tack för min familj och för mina vänner, som är helt fantastiska! Tack för alla insikter den senaste tiden. Tack för att jag är jag!

Otroulig
11/25/15, 9:26 PM
#10

Tack för den sköna fullmåne meditationen 🌛 fast full 😃.

Fylldes på av massor med kärlek och skickade ut i världen ❤️❤️❤️❤️❤️

Tack för att allt som vanligt löser sig för mig. 

Tack för alla fina ord jag har fått höra och läsa de senaste dagarna. De är lite som att universum verkligen vill få mig att se hur underbar jag verkligen är.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

LeS-
11/27/15, 5:05 PM
#11

TACK för att jag klarade min tenta!

TACK för att jag får känna av mina nära och kära som gått över på andra sidan!

TACK för att jag har en tvillingsjäl och för att vi kommer att återträffat snart!

Upp till toppen
Annons: