Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 1344 ggr
SHIAWASE
11/1/15, 12:35 PM

2015, ett turbulenskt år? eller?

Hur känner ni??? För mig har , är 2015 ett turbulent, utvecklande, sanningens år!I början på året sa jag att det kommer att vara året där jag utför handling, action, året då saker händer, OCH det har hittills hänt massor , MEN samtidigt så  är det fortfarande rensning på gång, en inre utveckling som bara knakar!!!OCH som skapar friktioner, inte synliga egentligen, men jag känner av dem,,,

HUR har ni det`???

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
11/1/15, 1:32 PM
#1

Glömde att tillägga,, ett turbulenskt ( det verkar inte heta så,,haha) MEN ett FANTASTISKT  år,, precis som alla andra år och dagar i mitt liv!!! Tack och tack och tack!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
11/2/15, 6:53 AM
#2

Tjaa, nja, det snurrar lite på jobbet. Där är det förändringar. Mitt inre känns mer stabilt än någonsin. Jag har ju längtat lite efter action och det är först nu som min kreativa sida börjat poppa upp. Det känns lite som att jag legat lite i ide de sista åren.  Ett mysigt lugnt och vilsamt ide iofs. Naturligtvis är allt som det ska. Det kan jag se och säga nu - men jag har haft små attacker av frustration för att inget händer 😉. Men allt är braaaa!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
11/2/15, 6:21 PM
#3

Otroulig! Underbart !!!  att allt är braaaa! Allt ÄR ju bra alltid, egentligen!!haha,,,Allt sker till det bästa för oss!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

mulac
11/5/15, 9:39 PM
#4

Det känns som allt förändras.

[rore]
11/7/15, 2:26 PM
#5

Åhhh, många av dimridåerna har dragits undan. Året har varit smärtsamt men också väldigt väldigt befriande🌈

Skogshumblan
11/8/15, 5:05 PM
#6

Turbulent är ordet! Fast jag måste säga att det varit till mesta bra eller vad jag tror blir bäst i slutet. Visst har det hänt massor som varit jobbigt men jag är tacksam för de insikterna och lärdomarna de gett mig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Surrender
11/30/15, 8:15 PM
#7

2015 har varit riktigt turbulent ! Men på ett bra sätt ! Saker som jag tog itu med 2014 håller på att läggas tillrätta nu. Men så mycket händer , framförallt inombords, att jag får hålla i mig för att inte bli vimmelkantig. Mycket utmanande år. Ett år fullt av möjligheter. Kreativitet som vaknar. Har starka förhoppningar om att 2016 blir ett fantastiskt år !

Upp till toppen
Annons: