Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1519 ggr
SHIAWASE
2015-08-22 04:45

Jag är tillbaka!

Hej ! alla besökare på LoA iFokus,,,,

Förlåt min långa frånvaro som har bidragit till brist på aktivitet här inne,,, har varit mycket att fokusera på  i verkligheten för mig,,haha,, detta är ju också verklighet, eftersom den här sidan har bidragit ENORMT till att skapa MIN verklighet, och många andras verklighet också!!!!

Men , nu hoppas jag att tillsammans med er alla försöka öka energin härinne,,, så att vi tillsammans kan fortsätta att hjälpa varandra att skapa vår egen unika verklighet!

Kram på er!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2015-08-22 12:07
#1

Haha, jag ler åt din virvel energi - nu var det fullt med olästa uppdaterade trådar ❤️.  Jag inser att jag är nog inte en uppstartare - jag är katalysatorn som hänger på.  Fint av mig tycker jag 😍. Alla behövs ❤️.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

poweriam
2015-08-23 08:38
#2

Underbart!!!!
Ser fram emot min helt fantastiska härliga framtid och all underbar energi härifrån :-)

retep
2015-08-23 20:54
#3

Glad Shiawase, att du är tillbaka…🙏

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Minney
2015-08-23 21:24
#4

Härligt att du är tillbaka! Och tack Otroulig för att du alltid ger så givande infallsvinklar!

[Torahzen]
2015-08-24 08:45
#5

Tittut!
Det var ett tag sedan jag var här också. 😃

szirius
2015-08-25 00:04
#6

Och jag med tittar in! Säkert  2 månader sen…eller mer? Minns inte😂

#1 jaaa, alla behövs o vi har olika förmågor och gåvor🎁 . Det är fint , det.☀️

Annons:
SHIAWASE
2015-08-25 10:04
#7

Hallå, hallå!!! tack alla,,, och jaaa vi behövs,,, vore roligt med nya inlägg, artiklar, och infallsvinklar,,, finns ju massor av superbra inlägg ,,, men vi expanderar ju ständigt,,, så ALLT välkomnas,, alla funderingar, stora som små,,, artiklar, insikter etc.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[rore]
2015-08-26 10:54
#8

🤗❤️

MissInAction
2015-09-03 20:41
#9

Trevligt med aktivitet här inne igen! 🥳☀️🎈

Jag tittade bara in kort ikväll och har skummat igenom. Har själv också varit frånvarande i någon vecka pga. mycket jobb. Det lär fortsätta en månad till kanske men förhoppningsvis kan jag ta mig tid att komma in. Det ger faktiskt mig mycket att läsa och skriva här inne - TACK alla ni! ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

ollivoll
2015-09-20 20:28
#10

Tittut här med. Ett tag sen jag var inne på iFokus. Tappade helt enkelt fokus haha

sweetgum
2015-09-23 16:08
#11

Kul att du är tillbaka!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SHIAWASE
2015-09-24 05:16
#12

ollivoll och sweetgum!!!! Tack , och välkommen tillbaka du också ollivoll!!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: