Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1400 ggr
MissInAction
8/14/15, 2:53 PM

Gruppmeditation 16/8 kl 21.00

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu på söndag den 16:e kl 21.00 svensk tid tänker jag mig en meditation och man får mer än gärna hänga på!🙂

Meditation behöver inte vara att sitta tyst i lotusställning, utan man kan ligga i gräset och titta upp på trädkronorna, måla en tavla, sitta på en stubbe i skogen eller skapa rörelser till musik, eller diska!!  Gör det som känns bäst, helt enkelt. Skapa en stund som bara är Din och se vad som kommer till dig.

Om du vill, sätt gärna intentionen att nå ut till de människor du bryr dig om, eller människor  över hela världen, eller fokusera lite extra på oss andra som deltar. Kan vara spännande och är ofta extra kraftfullt just när man mediterar i grupp.

Skriv gärna ditt namn/nick i kommentarerna nedan om du vill vara med!

✨🌈❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
8/14/15, 7:11 PM
#1

Jag är med 

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/16/15, 9:57 PM
#2

Måste erkänna att jag efter restaurang besöket inte var i rätt form för en meditation 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/22/15, 5:12 AM
#3

Vill passa på att tacka er två,, Miss, och Otroulig för erat fina engagemang,, ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/3/15, 8:09 PM
#4

❤️🤗 tack för hjärtan Shia! 
Nu har jag dock varit frånvarande en stund då det har varit SÅ mycket jobb! 🤦‍♂️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: