Annons:
Etikettloa-personligt
Läst 2420 ggr
[Saz]
2015-06-09 07:59

Kärlek

Hej på er! Jag har varit frånvarande en längre tid. Det har hänt sjukt mycket sen sist. Jag har dels flyttat in i min nya lägenhet och kommit relativt iordning. Tre veckor innan jag flyttade träffade jag äntligen min kärlek. Helt oväntat och den jag minst anade. 😍 Vi hade setts på påskafton på stan genom en gemensam vän. Vår vän tyckte vi skulle passa bra ihop. Jag kände att han inte alls var min typ. Men sen började vi skriva lite till varandra. Han var intresserad och mitt intresse var svalt. Så det gick någon vecka eller två där vi inte hade någon kontakt. En dag fick jag bara lust att skicka honom ett meddelande. Han blev jätteglad. Efter satt vi och skrev med varandra i flera dagar om ALLT! Vi var så lika och tyckte samma om det mesta och vi båda kände nog den starka energin och dragningskraften till varandra. Vi sågs en solig kväll, tog ett glas vin och fortsatte prata om allt. Och allt bara stämmer. I drygt en månad har vi setts nu och allt känns så naturligt. Känns som vi känt varandra i flera år, mens egentligen knappt bara en månad. han är precis den jag velat ha. Han bekräftar mig för den jag är, han är väldigt kärleksfull och vi börjar redan planera en framtid. Äntligen är all längtab och väntan över. Jag har nu äntligen fått min önskan levererad. Av den jag minst anande och när jag minst trodde det skulle hända. Livet är så härligt nu! ❤️

Annons:
Theleonora
2015-06-09 08:06
#1

Men åh så härligt! Och så häftigt!!!


Theleonora
2015-06-09 08:07
#2

Grattis!!!


Otroulig
2015-06-09 09:28
#3

Åhhh, grattis Saz!!! Vad glad jag blir av att läsa!! Visst är det lustigt hur man från start kan vara relativt sval och det visar det sig att det växer till nåt fantastiskt!!!! Tack snälla du för att du delar ❤️❤️❤️❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2015-06-09 11:28
#4

Ja, det är helt underbart.

Men jag tror verkligen på att knepet är att bara släppa tanken, önskan och allt det där, för det är då det händer. När man minst anar det.

Min agenda var liksom fullproppad med aktiviteter och jag hade liksom massa inplanerat. Rätt var det var så kom han in i mitt liv och jag funderade på hur ska jag ha tid att träffa en man nu när jag har så mycket annat?
Men vi löste det rätt så bra. Och jag tror att det var bra att jag hade/har massa inplanerat för då växer vi inte ihop allt för fort heller. Man får ju liksom inte glömma sitt gamla liv bara för att man skapar ett nytt med en annan.

Att jag precis köpt en ny lägenhet för bara mig blev ju också lite roligt. Eftersom jag från början tänkt att det är ingen idé att byta bostad, för jag träffar snart någon och då flyttar vi ihop. Men så fick jag ett så bra erbjudande om denna nyproducerade lägenheten att jag var tvungen att ta det. Och 3 veckor innan inflytt träffar jag ju såklart min man!

Jag har sagt att han är välkommen att bo med mig om han vill. Dock är den lite liten för två så det kan bli trångt. Men vi skyndar långsamt och jag tror att det kommer att lösa sig längst med vägen.😍

SuzanneV
2015-06-09 12:25
#5

Wow, vilken härlig läsning!!! ❤️ Grattis! Glad för din skull 🙂 Tack för att du delar med dig! 

Jag tror också att det där är helt rätt väg till kärleken! Den kommer till dig oväntat och av den du minst anar, aldrig när du jagar den. 

Kram till dig och alla andra fina här inne!❤️❤️❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2015-06-09 16:58
#6

Åh vad glad jag blir!! Härligt, Saz!! 🤗❤️☀️

Haha jag skrattade gott åt det lustiga med lägenheten! Precis så blir det ju. Inte ofta det slår fel 😛

SÅ roliga Nyheter!

Och visst har du rätt, sitt eget liv får man vara rädd om och komma ihåg sig själv och sin egen resa också! ♥ Superviktigt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2015-06-09 17:19
#7

Jamen då är ju jag rätt på spåret då som kollar in hus på landet till mig ☝️😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Happybird
2015-06-17 18:01
#8

😊 Det är kanon! :)

Happybird
2015-06-17 18:01
#9

😊 Det är kanon! :)

szirius
2015-06-17 19:53
#10

😍🤗

Otroulig
2015-06-17 20:13
#11

MEN så bra, jag hittade ett sånt bra klipp från Abraham Hicks som handlar just om rädsla/hinder i förhållanden.  Så låg denna tråd i senaste inläggen och du har ju gjort precis som de säger i klippet. Släpp ämnet och gör nåt annat. 

Det berör mitt favorit ämne - Hitta Dig själv innan du kan möta någon som matchar Dig.  

Först är det lie generellt som gäller för allt 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Saz]
2015-06-27 07:21
#12

Fint, tack ❤️

Skogshumblan
2015-06-27 17:42
#13

Underbar läsning. Och jag känner igen mig helt i det du skriver om ägt man bara gör ihop och allt klaffar. Så underbar känsla. Lycka till med din kärlek och er framtid!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: