Annons:
Etikettdrömmar-och-insikter
Läst 2557 ggr
Skorpion76
2015-04-22 06:55

Våra (nattliga) drömmar Del 6

Den förra tråden började bli för lån och därför startar jag helt enkelt en ny. Här finns den gamla tråden.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
linnease
2015-04-22 11:12
#1

Ooo. Min känsla av dina drömmar Otroulig.. Bara sätt dig ner och vänta, så visar det sig ^_^

Skorpion76
2015-04-22 14:24
#2

Nu ska jag svara på en fråga som jag fick i förra tråden.  Det är alldeles riktigt att skolan är till för at vi ska lära oss nya saker, men edan finns det saker som balanserar på gränsen till att vara oviktiga därför att de är så farliga.  Så här såg min dröm ut:
Jag satt i kemisalen och skulle göra en laboration med en trefot, ett trådnät med men bägare ovanpå. Under den ska man placera en låga från en gastub och i bägaren finns ett flytande innehåll som börjar bubbla när det värms upp ungefär som att det kokar. Plötsligt öppnar sig fönstret och en vind blåser ut min låg samtidigt som någon eller någonting som jag inte kan se tar tag i min bägare  och ställer ner den med en bestämd rärelse på bänken. Det ger mig en känsla av att kraften säger:
- Nej! Låt bli! Du får inte! Det är alldeles för farligt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

MissInAction
2015-04-22 18:30
#3

Eller… Skorpion! … så kan det vara något utanför dig själv som menar att något visst är farligt, försöker övertyga dig att inte testa och experimentera och undersöka. Det kan vara "sanningar" från människor i din omvärld, från böcker och media etc. 
Eller rentav en rädsla hos dig själv för att testa och undersöka, lära dig nya saker?

Jag brukade ha drömmar om trappor när jag var yngre. Ofta var jag i min gamla skola på hemorten. Tänkte ofta på olika våningar i hus som olika medvetanden hos oss… undermedvetna, övermedvetna osv. När man inte vet vart man ska, det kanske handlar om en konflikt inom en huruvida man vill/kan/vågar. Eller att man inte vet vilket "jag" man ska lita på?

Äh vad TRÖG jag är.. jag hade massa tankar men så fastnar jag i uttrycket när jag skriver 😞


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
2015-04-26 09:21
#4

Ok jag behöver er hjälp. Flera gånger har jag drömt att jag flyttar till ett stoooort bostadsområde med lite halvsunkiga rad/kejdehus. Det är verkligen bara hus i långa komplicerade mönster och rader. Jag har i denna dröm en känsla av obehag inför att flytta samtidigt som det är en skön lättnad. Utomhus i drömmen är jag inte lika bekväm. Saknar grönytor och skogen. Min chef dyker ofta upp i drömmar också och visar sig vara orolig för mig. I några drömmar har han rent av varit kärleksfull och kysst mig.Jag störs av att jag inte förstår det här själv coh är tacksam ifall någon kan hjälpa mig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
2015-04-26 10:09
#5

Lite tankar från mig.

Stort bostads område i långa rader = stereotypt, en i mängden, tillrättalagt. Inget grönt = inget liv. 

Jag vet inte vad ett bostads område kan stå för - hus står ju för dig så kanske område står för det kollektiva -  där du befinner dig kollektivt? 

Min känsla är att du väljer att falla in i ett handlande/beteenede som en i mängden - samtidigt som det är tråkigt så är det också en lättnad - den enkla vägen att göra som alla andra, att inte sticka ut. 

Din chef - vad har hon för sidor? Jag skulle ju se det som att det faktiskt är DU som är lite orolig över dig själv.  Som vill ta hand om dig.

Finns det något område i ditt liv där du känner att du kompromissar för  att "få husfrid"

Vet inte om min känsla ens går fram 🤪

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-04-26 10:23
#6

Hade samma tankar kring bostadsområde, just eftersom hus symboliserar oss själva. Beroende på vilken känsla du har i drömmen, antingen som Otroulig säger att det är bekvämt och enkelt att anpassa sig som en i mängden.. (personligen tycker jag inte det är varken enkelt eller bekvämt  men det är en annan sak 😃)
Eller känner du att det är svårt att navigera och hitta det du vill? Svårt att sålla och fatta beslut? 
Sunkigt område.. kanske att du uppfattar att folk i din omgivning sitter kvar i gamla värderingar eller beteenden? ELLER att det rentav är du själv som gör det?

Spånar hejvilt här nu.. 🤪

Jag hade en såndär morgon där jag låg som i halvvaken dvala.. vaknade till hela tiden kändes det som och kom tillbaka till samma dröm hela tiden.. jag letade efter någon kod, jag tror det var en identifikationskod som våra återförsäljare använder för våra datorsystem. Jag visste att koden fanns men hur jag än sökte så fanns den inte 😐
Smått frutrerande…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Skogshumblan
2015-04-26 10:32
#7

tack för era tankar. Glasklart och mycket jag ska tänka igenom lite kring. Tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

MissInAction
2015-05-03 10:22
#8

Gick upp nu då jag valde att vakna ur en dröm som skrämt mig mer än någon annan dröm gjort tror jag. Så himla obehaglig 😢

Lång dröm och text.

I början var vi vid en stuga/by av trä. Det var mörkt inne i stugan och mörkt (typ) ute. Men det är det ofta i mina drömmar.. Mina systerdöttrar (21 och snart 23) var där och någon av mina äldre kusiner och deras barn i samma ålder. De höll på att förbereda för något och lagade mat… Det var något som inte var som det skulle och de satte igång med matlagning och jag minns att jag iakttog dem och hur de utnyttjade tiden istället för att bara "sitta och vänta" som jag verkade göra.  Vi försökte undersöka vad som var fel och plötsligt såg jag hur det var en stor pöl av vatten på golvet där inne, och det kom från ena vägghörnet men vi förstod inte hur. Så jag gick runt stugan och försökte komma fram till hur. 

I nästa sekvens var jag vid ett stort skol/sportområde med massa lokaler. Här var det också mörkt och det snöade. Jag skulle (för andra gången) konfirmera mig och det skulle ske här. Jag var med resten av "klassen" men när vi närmade oss ceremonin så hörde jag att min pappa ropade borta ifrån en folkmassa på parkeringen så jag gick dit, tog på mig en tunika för att skyla mina armar (fast nu var det sommar och sol). Sen tog vi oss tillbaka till platsen för ceremonin men då var min klass borta och det var bara gamla gubbar och tanter i lokalen.. typ mina gamla mostrar och deras män, deras gamla släktingar osv. Jag tänkte att det var lite pinsamt och undrade var de andra var.. jag skulle nog gå och leta upp dem och sätta mig vid dem. Så jag gick till "andra sidan" (tänk er en stoooooooooooor scen där vi satt framför på vänstra sidan, så jag antog att de borde vara nånstans till höger) men jag hittade dem inte nånstans!! Jag gick in i skollokalen… nu var det som att jag hade dels bly i knäna och dels något som drog mig tillbaka och att jag gick i motvind för det var SÅ trögt att gå, jag fick anstränga mig och ändå gick det sååååå långsamt. Letade igenom skolans gympalokaler. Jag hade glasögon på mig och de var totalt igenimmade så jag såg knappt något heller, men tydligen tilräckligt för att veta vart jag skulle. 

Sen gick jag igen utomhus och nu var det kolsvart och snöade och jag tittade på mobilskärmen som var både mörk (fastän den var på) och full av snö. Försökte se om Marko hade skrivit något.. det hade han inte, eller jag kunde inte se… Så jag kände mig lite slak..

När jag kom ut igen var det efter solnedgång och jag såg hur ett stort rymdskepp svepte förbi, lågt, och sköt ner något som landade bakom lokalen där mina föräldrar fanns. Chockad tittade jag på och fumlade efter mobilen. Jag tänkte att jag skulle ringa Marko för jag insåg att jag inte hade många ögonblick kvar att leva. Men jag tvekade på om han skulle svara, så istället började jag filma planen med mobilen. Nu hade det kommit massa med mindre plan.. stridsplan. De attackerade och det började brinna i lokalen. Jag "sprang" dit.. fortfarande vääääldigt trögt att ta sig fram. När jag kom dit hade folk börjat ta sig ut, men min pappa stod i dörren och flinade, han hade druckit. Mamma satt på en pall längre in. Jag tog tag i henne och skrek till henne att varför i helvete sitter du här, vi måste ut!!! Jag tog med dem i varsin arm och skyndade ut bäst jag kunde. De verkade inte oroade alls men pappa sa att han hade "en sak att ta hand om" och jag sa att jag hoppas det är att få oss härifrån säkert… jag tänkte att jag måste ge honom ett uppdrag så att jag motiverar honom, så jag sa att han måste rädda oss. 

Jag undrade hur långt bort vi skulle behöva ta oss… troligen så skulle de ödelägga hela planeten, eller varför skulle de attackera bara vårt ställe? 

Här bestämde jag mig för att vakna. Och jag var, och är, riktigt illa till mods och också rädd.

Dels så har jag tänkt lite senaste dagarna på krig. Försökt föreställa mig skräcken när man tittar upp mot skyn och ser attackplan och missiler och bomber, och förödelsen när man ser sig omkring. Jag har lyssnat lite på nyheterna de senaste dagarna där de pratat om krig, samt att ibland när det är mulet och man inte ser flygplanen här så får jag tanken att det kan vara ryska plan. Det här är fortfarande något som jag inte släppt. Tanken finns där…

Men jag tycker det känns som att drömmen är full av symbolik också. Att kämpa så hårt för att ta sig fram, att knappt se något pga. imma på glasögonen och mörk mobildisplay med snö på… leta efter "vänner" som jag inte hittar… känna mig övergiven… kanske är jag rädd för att förlora mamma? 

Usch inte var det någon rolig dröm iaf 😕men samtidigt tänker jag… är det verkligen SÅ illa???

Hjälp? Hoppas någon orkat läsa. 🌺


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-05-03 14:40
#9

Okej, jag skriver lite lösryckt vilka symboler jag skulle tolka om det var min dröm.

Hus ska ju stå för dig, vatten läckage, det har jag drömt om också och jag har tolkat det som att jag lät mig påverkas av känslor för mycket - typ du ÄR inte dina känslor.  Vatten står ju för känslor och här har det "läckt in" i huset. 

Du ska ta reda på vad läckan kommer ifrån - det här är lite intressant faktiskt, kan det vara så att du faktiskt reser tillbaka till en tid där det ligger något grums? 

Att det är snö kan man tolka som att känslorna är kalla. Det är mörkt också.

Du blir kallad bort från gemenskapen - här känns det som att du letar efter en gemenskap och likasinnade - en tillhörighet men det går trögt, sen är det lite dimmigt igen 😉 du ser inte klart. Vilket jag tolkar som att det är någonting du faktiskt inte ser klart i ditt liv. 

Sen vet jag inte med dina föräldrar, om din pappa ska stå för din manliga sida, att du behöver hjälp från den sidan av dig själv? 

Det här med att det kommer UFOS som krigar - kan ju mycket väl vara din rädsla för just krig. 

Men varför i all sin dar försöker du förställa dig hur det ska kännas att vara i förödelse - det är ju inte speciellt LOA smart?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-05-03 20:50
#10

Hm men att jag låter andra "ta hand om" mina känslor också kanske? De andra satte ju igång att laga mat.. typ koka potatis och grejer.. medan jag bara satt passivt och väntade på hjälp 😐 
Jag har ingen aning om vilken tid jag skulle gå tillbaka till isåfall. Inte så att jag kan sätta fingret på att DÅ hände det eller det. Eller DÄR började det.. men det enda som kommer upp är första riktiga depressionen då jag ju verkligen trodde att jag "är" mina känslor och jag lät dem dominera mig totalt. Det var när jag hoppat av lärarutbildningen och sedan flyttat från exet (som jag fortfarande bodde ihop med) till Uppsala för att börja plugga.. men fortsatte istället min sjukskrivning då jag bröt ihop totalt under flytten. Det var väl därför jag var orolig att något liknande skulle hända när jag flyttade till Tallinn.. nytt uppbrott och dessutom ALLT nytt. Men det har ju gått bra 😃

Äh jag vet verkligen inte alls.. vet bara att känslan var tröghet och "utom räckhåll" och känsla av maktlöshet och övergivenhet och panik. Väldigt oskönt.

Och nej självklart väldigt LOA-Osmart!! 😮Jag vet!! Inte så att jag bestämde mig för att tänka på det, men det har dykt upp t.ex. då jag sett särskilt stora flygplan här ovanför och undrat var de kommer ifrån och så kommer tanken att tänk om de störtar! Och därifrån är steget inte långt till flygbombningar… sååå på den vägen är det. Bläh.

Det här med att inte se klart, eller inte "se rakt", det har jag ju fått väääldigt tydligt berättat för mig på en massa olika sätt. Men jag är fortfarande HELT omedveten om vad det syftar på. Jag har verkligen ingen aning alls. Vet inte heller hur jag kan ta reda på det! 😕


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-05-03 21:27
#11

Näe - men låt det vara - det här med att du inte ser tydligt - det kommer ju att visa sig. Ingen ide och gräva i det. Du får ju små hintar, så det är väl bara att fortsätta observera. Inte mer med det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-05-03 22:00
#12

Ja men det är bara så himla påtagligt så jag blir tokig av att inte fatta! Som det här med att fönstren var helt genomgråa.. glasögonen helt fel och text och linjer lutar.. ögonen är torra (fast inte så mycket nu). DET kan ju inte bli tydligare men jag önskar jag kunde fatta.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-05-03 22:13
#13

Ja hehe - ibland undrar man - men jag känner igen det där. Jag har ju haft teman på mina drömmar och inte fattat ett smul. Det är ju lätt att bli lite frustrerad - men det hjälper ju inte, snarare tvärtom. Släppt det så dyker det upp en jaha upplevelse så småningom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2015-05-10 21:38
#14

För några nätter sen så drömde jag att jag satt i ett rum där min sambo (exet faktiskt, som jag bodde ihop med) höll på att tapetsera en vägg. Jag såg att det blev ett glapp upp till taklisten så jag sa till, och han lyfte av tapetremsan och skulle fästa igen, men det blev ett hål mitt på väggen liksom.. ojdå… det blev lite hipp som happ kände jag 🤐men sen bytte jag perspektiv och så såg jag det som att väggen kläddes i något hemtrevligt, med kärlek, och jag tänkte att jamen det gick ju alldeles utmärkt att lappa ihop det där hålet 🙂här kan vi absolut bo!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-05-11 06:57
#15

Åh vilken fin dröm ❤️ jag blev alldeles varm! 

🤗 Missi

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2015-05-11 16:00
#16

#14 åh minns när du skriver om det att jag brukar drömma ofta att saker har andra strukturer, väggar som liksom böljar o rör på sig, o att en stol känns levande o att jag kan stoppa handen rakt in i ett träd….lite astralresor sådär 😉

MissInAction
2015-05-15 11:18
#17

Hörrni 😮
Vad betyder det om man drömmer att man blir buren?

En väldigt kluven känsla för mig personligen. Jag har alltid varit nojig för att jag är tung, även då jag var 30 kg lättare än jag är idag!

I drömmen var det en kille som var väldigt fin och trevlig på alla sätt och vis.. kändes trygg och så. Och han var tydligen jättekär i mig. Och jag kände mest 😊för honom. Och plötsligt så tog han mig i famnen och bar iväg med mig. Typ nerför någon sluttning ner mot en älv eller nåt, skogsdunge, på en grusstig. Kändes som det var flera hundra meter, eller mer 😮och jag kände bara gahh.. neeej.. ska jag utsätta honom för det här?? Tänk om han går sönder? Stackarn!
Men det kändes samtidigt tryggt och mysigt.. 😊och jag kände mig verkligen älskad! ♥

Vad får jag ut av den drömmen, tro? 🤔

Senare så åkte vi/jag buss och det var fullt i bussen, vi hade varit på någon resa tror jag. Sen sitter jag och tittar på någon erotisk film eller nåt på en surfplatta, haha.. och sen går jag in bakom ett draperi, plockar fram en dildo och börjar leka.. 😂
Sen efteråt går jag och sätter mig igen, och försöker hålla dildon gömd eftersom jag tycker det är lite pinsamt.
Av någon anledning byter jag säte, och sen när jag går tillbaka till mitt säte, så har någon tagit påsen med alla mina sexleksaker! 😮Vem gör nåt sånt!?
(FYI den påsen existerar på riktigt haha)

Vääääldigt märklig dröm.

Det verkar ju som att jag skäms?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2015-05-15 11:48
#18

min direkta bild är enkel, att du vobblar lite i din tillit till att vara buren och älskad, att du kan tillåta dig känna den känslan utan att känna dåligt samvete över det…❤️ " Lita på mig" känns det som att mannen säger till dig.

har också drömt att jag blivit buren, minns jag nu när jag läser det, olika minnen ploppar upp. Wow, en gång var jag en sjöjungfru som blev omkringburen😉, men det var noll bristkänsla i det, jag kände mig magisk,och oerhört lätt så det var enbart en positiv dröm!

Jag drömde att jag var i en bil full med små Herr-Nilsson apor!!!, haha, åh det var så roligt, de var helt galna o lekfulla!

Otroulig
2015-05-15 12:03
#19

Ja håller med Szirius, i buren känslan. Att bli buren handlar ju om att bli omhändertagen - att låta sig bli buren. Väldigt fin dröm. 

Ja sexet.. jag blir lite förvånad att du som verkar vara så öppen och okomplicerad i din inställning till sex skulle skämmas…Buss står ju för att resa i det kollektiva, kanske att det har att göra med att även om du har en naturlig inställning till sex så har ju inte omgivningen det..och det får dig att känna dig obekväm.

Jag fick en flashback - jag har också haft en underbar buren dröm, jag satt på axlarna på en mörk man och allt var bara kärlek ,skratt,  glädje och lycka. Mmmmm varför drömmer jag inte sånt nu förtiden ??? Det hade ju varit supernice. 

Jag har inte skrivit upp mina drömmar på länge.. dom känns lågmälda och lugna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-05-15 12:50
#20

Kul att ni båda kom ihåg bär-drömmar nu 😃

Åh.. jaa… den känslan vill jag ju gärna ha såklart - älskad, omhändertagen 🤗
Jag tror att ni har rätt iaf. Där är säkert något som ligger och behöver släppas 🎈

Jag tänkte också annars på fordon som hur vi tar oss fram i livet. Inte för att jag blir klokare av det synsättet…  jag vet ju inte hur man ska tolka drömmar om onani heller.. vill liksom inte googla här på jobbet 😂nåja… jag tänker mer på bär-drömmen.. ♥ han var trots allt mysig…

Åh… kom nu ihåg Markos kramar… brukar vara längre än "vanliga" kramar… och känns trygga ❤️😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2015-05-15 14:00
#21

Kom på att jag drömde också att vi upptäckte SNÖ på flera ställen, tung och blöt snö 😮och vi konstaterade att det nog skulle bli bara en månads sommar i år! 😭😢😭

Huua! Det har varit kallt senaste veckan.. trots att träden blivit supergröna och det äntligen ser ut som vår här! ♥
Hoppas att det inte är så illa.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2015-05-16 00:31
#22

Coolt. Jag klickade precis på en länk bland de senaste inläggen i spalten till höger, och hamnar på Drömmar ifokus 😮

Vet inte om jag helt har missat att den sajten finns, eller om jag vetat men glömt. Men coolt som sagt! Kanske någon som vill titta in där 🙂

Nu vill jag ha mysiga drömmar igen, tack! Kanske skulle öva på att bli buren och omhändertagen? 😉😊
Tack!  ✨🌛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2015-05-17 11:34
#23

Anar att dessa hänger ihop i samma tema 🤔

Denna återkommande dröm där mina kontaktlinser är MEGASTORA.. alltså jag överdriver inte om jag säger att de är 1m från kant till kant. Och jag petar lite och liksom spärrar upp ögonen och så hoppar de in så fint! 😮
Det makear ju ingen sense alls… 

I en annan dröm inatt så får jag ett meddelande från en ny/okänd vän på Facebook, som frågar vem jag är..?? Då blir jag irriterad och börjar svara att det var ju DU som skickade en friend request tll mig, då bör du veta vem jag är! 😡
Men det blir knas, för jag skulle posta en musikvideo på min status och jag råkar skicka den till honom istället. Och så säger han att det är nog inte hans stil… haha..

Jag sitter med en laptop i knät, det finns nog inga bord och det är ganska mörkt, och det är jättesvårt att skriva rätt! Det blir fel hela tiden. Jag har ett papper med en liten dialog jag tydligen ska skriva och skicka till någon. Det tar mig väl normalt sett en minut att skriva… men i den här drömmen tittar jag på klockan och efter 20 minuter har jag fortfarande inte kommit igenom. För jag får sudda och skriva om hela tiden! 😡
Och som om inte det vore nog… plötsligt sitter pappa mitt emot mig och lägger ena handen på min axel. Eftersom jag är varm/trött så ber jag honom ta bort den. Han fattar inte och trycker istället hårdare. Jag stirrar på honom och säger tydligt och bestämt att sluta, ta bort handen. Han fattar inte, han bara tittar på mig och håller kvar handen. Tror att jag tom. förklarar för mamma som står i närheten att om kroppen är så varm att man nästan kokar, och så kommer en varm hand ovanpå… 
Antar att han till slut tar bort handen.

Kommunikationssvårigheter har jag ju drömt om förut, i olika scenarion. Att jag inte säger min mening, eller inte säger vad det är jag vill.. till vissa personer 😞kan jag kanske tänka mig att det är. Men vad kan det annars vara? Kan det rentav vara tvärtom? Att jag inte fattar vad andra säger? Då skulle drömmen kanske snarare varit att jag har svårt att höra eller läsa?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-05-17 13:46
#24

Wow, det här med linserna har jag också drömt! Vad spännande. Fast för länge sen, kommer inte ihåg i vilken fas jag var i då 🤔 Mina var kanske som en handflata men ändå. Hmm, kan det vara att vi behöver se i ett större perspektiv? 

Kan det vara så att du i drömmen känner att du har problem med att få fram ditt budskap? Hehe sen är ju Merkurius på väg att vända retrograd - så det kanske är det du känner 😉. 

Det här min din pappa…och även med den här FB vännen. Att du vill ha lite distans. Lite back off känsla? Det är ju helt ok, ibland behöver vi ju vår egen space.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-05-17 14:27
#25

Hm använder du också linser ibland? En handflata låter ju mer logiskt ändå 😛sen undrar man om material och form spelar nån roll? Antagligen inte. Det är ofta hårda material i mina drömmar. De återkommer lite då och då sedan många år. 

Jag har verkligen noll koll på astrologiska positioner och dess betydelser! Nånting händer definitivt, nånting har skiftat de senaste tre dagarna ungefär. Har toksvårt att fokusera och känner mig konstant rastlös.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-06-12 07:04
#26

Väldigt intressant. Jag drömde att jag skulle göra en tenta, för att på nåt vis kontrollera att kunskaperna satt kvar. Jag hade inte pluggat nåt speciellt så jag fick ett litet pirr i kroppen.  Men det var lite som test att kunskaperna satt kvar från en rätt gammal kurs.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2015-08-23 19:51
#27

Åh det här var ju väldigt intressant!! En video från Teal Swan om varför vi drömmer och hur vi kan använda dom.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: