Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 774 ggr
linnease
2015-04-13 19:53

Personal power - Lee Harris

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej vänner!! ❤️✨

Lyssnat massa på Lee Harris sista veckorna. Kändes som jag ville lägga upp denna här idag. Var grymt bra!! Är gratis att ladda ner från hans webbutik just nu.

"This compelling recording by Lee contains a channel that was given during a retreat in La Val Dieu, France. The channel focuses on how to call forth more of our personal power at this time on Earth. Also discussed is how the planet's shifting consciousness is affecting lightworkers on a daily basis, and how best to deal with and integrate the energies of this transition. Other questions and areas of interest include:

What a lightworker is and their role on the planet 
How to integrate and experience more of your personal power 
How to avoid energetic battles with others 
How the heartbreak of the planet is healing 
How to release self-judgment 

This recording includes a special introduction by Lee where he discusses both the talk and the true nature of personal power, plus an empowering guided exercise to help us call back any power we may have given away in our lives."

Annons:
Devana
2015-04-14 15:51
#1

Är kanske lite trög men hur laddar man hem den?😇

linnease
2015-04-14 17:48
#2

Länken jag lade in: Du lägger den i varukorgen och "köper" den som man skulle gjort ifall man hade betalat, gå till kassan och hela grejen, bara det att man inte behöver betala till sist utan bara får tillgång till en länk för att ladda ned ( på e-post har jag för mig)

linnease
2015-04-14 17:49
#3

Så skriv bara i din e-post rätt och "checka ut"

Otroulig
2015-04-14 18:24
#4

Har lyssnat på denna på väg fram och tillbaks till jobbet idag. Intressant - det här är nåt som kommit på olika sätt de sista dagarna. Att våga ta fram min egen kraft OCH Ärkeängeln Michael. Lustigt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Devana
2015-04-14 20:35
#5

#2 Okej tack! Vågade inte riktigt prova det men då vet jag 😃

linnease
2015-04-14 20:57
#6

:D (y) inte jag heller först men jag chansade! Haha!

Annons:
sweetgum
2015-04-15 11:44
#7

Måste man skriva namn och adress?

Medarbetare på Sydkorea iFokus

linnease
2015-04-15 11:54
#8

Vet inte, antagligen nåt? Är ju för leveranser av riktiga paket, du kan säkert skriva vad som helst där, du ska ju ladda ner

sweetgum
2015-04-15 11:59
#9

cool! Då prövar jag med att hitta på nåt :P

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SHIAWASE
2015-04-21 04:47
#10

Har laddat ner!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: