Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 859 ggr
Devana
3/25/15, 4:56 PM

Verktyg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag undrar om det är några av er som har några "verktyg"/ trick för att underlätta era önskningar? T.ex som den jag har bifogat som bild. Jag kan tänka mig att den gör det lite lättare att släppa taget och låta universum ta hand om ens önskan. Är det någon som har provat något liknande? Tror ni att det är bra eller rentav dåligt, varför isåfall? :)

Annons:
Otroulig
3/25/15, 7:36 PM
#1

Jag tror att allt är bra om man tror på det. Det finns ju Häxor i fokus och lite andra sidor som säkert har en massa ritualer. 

Vi  har nån gång pratat om att skriva saker och bränna upp det. Speciellt i fullmåne tider för att det då ska vara kraftfullt att göra sig av med saker. Men det är ju nåt några av oss tyckte var en kul/bra grej. 

Jag tror det kan vara bra med ritualer just att släppa saker. Kanske eftersom jag själv har haft svårt för det. 

Men ritualer för att dra till sig saker  🤔- jag har nog gjort någon spontan ritual liknande grej nån gång - men den funkade inte - just då i alla fall.  Några riktigt handgripliga tips kan jag nog inte komma med. 

Men om  ovan övning ger dig en känsla av att kunna lämna  över din önskan till universum  - så varför inte, testa.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/26/15, 1:15 AM
#2

Jag tror att allt är bra om det känns bra,, för vissa kan det vara bra att ha ett konkret verktyg för att underlätta att släppa önskan, att förankra sin tillit etc. !

Jag har inte heller några konkreta tips,,, Men ni som har!  skriv gärna ner!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
3/27/15, 10:11 PM
#3

Hej Devana!

Vision boards! 😎

Digital eller ehm… vad heter det, fysisk? Om du gillar att pysslar, bygga, klistra, scrapbooka eller måla.. var kreativ precis som du vill och skapa något vackert och inspirerande som du ser ofta varje dag ♥

Vet inte hur många gånger jag vågar dra samma historia, folk här inne börjar nog tröttna 😇
Men när jag hade varit till Tallinn och verkligen LÄNGTADE tillbaka så förvandlade jag hela mitt hem och min vardag till att handla om Tallinn och Estland. Satte upp vykort på datorskärmen, på kylskåpet etc. Broschyrer och souvenirer låg framme. Bakgrundsbild på datorn och telefonen var från Tallinn. Jag ändrade mina lösenord till Tallinn-relaterade. Lyssnade på estnisk radio och musik. Började plugga estniska. Ja du fattar.. 😊

Detta har nog alltid varit mitt bästa tips, som jag alltid tar upp. Att använda rekvisita, alltså att implementera din önskan så mycket det bara går, och så som det känns BRA och ÄKTA i dig… i ditt liv. Vill du åka till Indien så ha Indien-inspirerade saker hemma, laga indisk mat, läs om Indien etc. Vill du ha en speciell typ av jobb, se till att skaffa dig kunskaper som behövs, läs på, förbered dig osv.

Eftersom vi drar till oss saker genom hur vi lever, och eftersom meningen med livet väl är att LEVA (enligt mig 😉) så känns det mest naturligt att göra så stor del (eller varför inte all..) av det så behaglig som möjligt under resans gång så att säga. och att leva det man önskar sig säger ju många är effektivt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: