Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 882 ggr
MissInAction
2015-03-07 12:32

16 mars: nytt 21-dagars meditationsprogram

Oprah & Deepak Manifesting True Success

Måndag den 16 mars börjar ett nytt 21-dagars meditationsprogram med Deepak och Oprah ❤️

Åh vad jag har längtat och tänkt senaste veckorna att NU är det allt dags igen. Tack tack! ✨

Följ länken för att läsa mer och registrera dig om du vill delta. Det kostar gratis 🙂

Kortfattat så är detta ljudmeditationer som vi får lyssna på, en ny varje dag i 21 dagar. Det brukar vara en inledning på några minuter där Deepak eller Oprah pratar om temat för dagen och sedan guidar Deepak oss in i en meditation på kanske 10-15 minuter.. merparten a den tiden brukar vi få lyssna på något avslappnande ljud. 

Personligen tycker jag detta är en perfekt start på dagen ♥
Andra kanske tycker det är ett perfekt avbrott under dagen och det går säkert lika bra att göra på kvällen med. Gör det som passar!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2015-03-16 15:54
#1

Här var det tomt… puttar ändå tråden 🙂
Jag gjorde första meditationen när jag gick  upp idag. 

Har ställt klockan på en kvart tidigare till imorgon för att göra morgondagens då.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2015-03-16 16:53
#2

ska göra min ikväll i lugn och ro i badet, härligt att ha nåt att se fram emot varje dag. Fast förra varvet somnade jag hela tiden🤪…brukar inte somna, men jag behövde väl det då, haha

MissInAction
2015-03-17 10:45
#3

Blev både förvånad och besviken imorse då det inte fanns någon ny meditation 😮
De brukar ju altid finnas när jag vaknar på morgonen. Men icke. Så… jag får väl köra den ikväll ♥ Lite synd dock för jag gillar att göra dessa på morgonen och sen vara i den känslan/tanken under dagen, så ofta jag kommer ihåg och kan.

Dagens skulle handla om love ♥

Fast jag fick en tidig morgon ändå, mysigt, fortfarande soligt ute, och lyssnade på annan skön musik istället 🙂

Får se om Dag 3 finns imorgon när jag vaknar!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: