Loa-Konkret(Metoder & Tekniker)

16 mars: nytt 21-dagars meditationsprogram

2015-03-07 12:32 #0 av: MissInAction

Oprah & Deepak Manifesting True Success

Måndag den 16 mars börjar ett nytt 21-dagars meditationsprogram med Deepak och Oprah Hjärta

Åh vad jag har längtat och tänkt senaste veckorna att NU är det allt dags igen. Tack tack! Stjärnor

Följ länken för att läsa mer och registrera dig om du vill delta. Det kostar gratis Glad

Kortfattat så är detta ljudmeditationer som vi får lyssna på, en ny varje dag i 21 dagar. Det brukar vara en inledning på några minuter där Deepak eller Oprah pratar om temat för dagen och sedan guidar Deepak oss in i en meditation på kanske 10-15 minuter.. merparten a den tiden brukar vi få lyssna på något avslappnande ljud. 

Personligen tycker jag detta är en perfekt start på dagen ♥
Andra kanske tycker det är ett perfekt avbrott under dagen och det går säkert lika bra att göra på kvällen med. Gör det som passar!

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2015-03-16 15:54 #1 av: MissInAction

Här var det tomt... puttar ändå tråden Glad
Jag gjorde första meditationen när jag gick  upp idag. 

Har ställt klockan på en kvart tidigare till imorgon för att göra morgondagens då.

Kluring om Ryssland

Anmäl
2015-03-16 16:53 #2 av: szirius

ska göra min ikväll i lugn och ro i badet, härligt att ha nåt att se fram emot varje dag. Fast förra varvet somnade jag hela tidenGalen...brukar inte somna, men jag behövde väl det då, haha

Anmäl
2015-03-17 10:45 #3 av: MissInAction

Blev både förvånad och besviken imorse då det inte fanns någon ny meditation Förskräckt
De brukar ju altid finnas när jag vaknar på morgonen. Men icke. Så... jag får väl köra den ikväll ♥ Lite synd dock för jag gillar att göra dessa på morgonen och sen vara i den känslan/tanken under dagen, så ofta jag kommer ihåg och kan.

Dagens skulle handla om love ♥

Fast jag fick en tidig morgon ändå, mysigt, fortfarande soligt ute, och lyssnade på annan skön musik istället Glad

Får se om Dag 3 finns imorgon när jag vaknar!

Kluring om Ryssland

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.