Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 1397 ggr
Otroulig
2015-03-02 19:49

Mars astrologi och numerologi

Här är Kari Samuels prognos över Mars. En härlig kvinna 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
linnease
2015-03-10 00:40
#1

Vilken bra!! Tack! 😍😍

szirius
2015-03-10 10:28
#2

Härlig! Hur får du ihop alla allmäna action-energier med dina personliga "ta det lugnt" Otroulig? 🤪😃

För mig är det SUPERBRA att få det bekräftat från många håll, att det är dags för action, sluta fega, bara gör det! För annars kan jag mesa på i evigheter, tivla, vänta, njaaa osv😇. Nu har jag tagit ett kliv ut, känner jag✨. Är mer på hugget, mer redo att testa, och inte lika rädd att misslyckas. Och OJ vilken skjuts det givit mig. Jag vaknar på mornarna och ser fram emot en ny dag, och hoppas att jag ska hinna med allt jag vill! Underbar känsla! Att hoppa över hela vel-biten och bara sätta igång. Precis vad jag personligen behöver.

szirius
2015-03-10 10:32
#3

Gillade de här:

_11 requires action, don´t let the ideas swim around in your mind- act on them! It´s all about courage.
_

It´s NOT other people that are not ready - if YOU get ready, others will come along! 

Move along, step up, follow your dreams. It´s scary- do it anyway!

✨🥳🌺🌊❤️🤗

Otroulig
2015-03-10 13:31
#4

Men Daaaahh, Sirius, du ska då förstöra mitt roliga pilla mig i naveln känsla;) haha. Ok då- det var den här veckan för mig. Jag vet ju inte VAD jag ska agera på?? Follow your Dreams … Jag ser inte hur?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2015-03-10 13:38
#5

Mohahaha, nu går det fort - Just precis kom min chef och sa att han jobbar på att få mej fast!!

HA 😛 du ser - jag skulle låta det jobbas i det fördolda. För DÅÅÅÅ, kan jag ansöka om lån och DÅÅÅÅ ska här letas hus !!!!🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2015-03-10 13:49
#6

haha, menade inte alls att förstöra ditt pillande i naveln💋, allt som får dig att må bra är ju rätt! Undrade bara i all välmening hur det gick…för annars kan det ju vara lite "kruxigt" om en energi säger chilla och en annan säger action. Det var bara SÅÅ jag tänkte …🤗 Och yes och självklart 🥳!!!🎂

Annons:
Otroulig
2015-03-18 20:02
#7

Ok, här kommer en annan Numerolog/ astrolog som pratar om Mars  ( kanske 16-20 mest då ) och här är det mer att andas och balansera  😉 att det kan tolkas så olika. Dem är i alla fall överens om att det är en nystart. 👍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2015-03-18 20:46
#8

Japp, det är "mycket nu" -  fast personligen känner jag bara hur jag är så härligt förankrad i mig själv. Lugn, trygg, kärlek - allt känns självklart. 🌊

Otroulig
2015-03-18 20:59
#9

Det låter bra Kathja! Jag måste säga att jag inte känner av någon turbulens direkt. Lite halvsegt faktiskt, jag lullar fram och får tänka om flera gånger om dagen. Det känns som att jag är flexibilitets expert 😉. Följer flödet 🌊

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: