Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1077 ggr
SHIAWASE
2015-02-27 02:42

Ha mod att vara sann mot sig själv

Att älska sig själv.

Vi ÄR kärlek. Så vi älskar självklart oss själva och allt annat, eftersom vår existens endast ÄR kärlek.

Men sedan väljer vi ju att födas i en fysisk kropp.

Vi separerar oss själva från det vi ÄR. Och vi tror att man måste anstränga sig för att älska sig själv. 

Men det behöver vi inte egentligen.  Inte om vi öppnar upp och hittar tillbaka till kärnan till det vi ÄR. 

Härinne pratar vi om medvetet skapande, om att använda Attraktionslagen för att medvetet skapa våra liv.

För att  medvetet attrahera personer, händelser som vi önskar ha i vårat liv, så måste vi först hitta vårat sanna jag.  När vi  är den vi ÄR, när vi lever i sanning gentemot oss själva, när vi hittar till flödet av kärlek, då kan vi inte annat än attrahera händelser, personer som matchar oss perfekt, som ger oss lycka och glädje! Eftersom vi då attraherar endast  saker , personer och händelser som vibrerar inom samma frekvens som mitt sanna JAG, det JAG som jag ÄR kärlek och som jag älskar fullt ut!

När vi däremot känner att det dyker upp saker som vi inte "önskat" , personer som vi inte "tycker om" ,, detta är bara vägvisare på att vi inte lever i total sanning gentemot oss själva, vi är inte ett med vårat JAG,,, och kan därför inte attrahera personer, händelser som vibrerar på samma frekvens som mitt JAG, eftersom jag själv stänger ute den biten av mig själv.

OCH , då kan jag heller inte känna fullständig kärlek gentemot mig själv, jag kan inte VARA kärlek!!

Så den "enklaste och snabbaste" vägen till medvetet skapande är att leva i TOTAL sanning gentemot sig själv.

Men för att kunna göra det, måste vi släppa på rädslor, strunta i normer och moral (det som den fysiska världen säger vara "rätt" och "fel") Vi måste lyssna endast till oss själva, hitta till vår sanna kärna och ha mod att vara sann mot den fullt ut.  Då når vi också in till det som är sann kärlek.

Något abstrakt virr kanske,,haha,, men hoppas att någon förstår vad jag vill förmedla!!! JAG förstår i alla fall,,,,❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2015-02-27 07:03
#1

Hahaha!!!! Strunta i normer och moral. Jag sitter bara och leeeer Shia. Strålande timing!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2015-02-27 07:12
#2

oj då,,,,haha,, blir ju nyfiken på den timingen,,☀️☀️🎈🎈❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

H-lena
2015-02-27 09:23
#3

Tack för tankeställaren! Det låter så enkelt när du skriver det men det är det inte alltid i verkligheten tycker jag. Det gäller att försöka hitta tillbaka till den där kärleken och inse att jag är skapad av kärlek! ❤️


[rore]
2015-02-27 10:01
#4

Kloka Shia🤗!

Visst är det så det hela stora ogreppbara fungerar!

Är på väg,,, 🌈🌊

[Kathja]1
2015-02-27 10:38
#5

Tänk att det som borde vara självklart, att vi lever genom vårt Sanna Jag, ska vara så svårt. Att vi så helt har glömt bort det! Vi är så inpräntade med de mänskliga värdena, med dualitet och med att vi ska tänka oss fram till vilken väg vi ska gå i livet. När allt handlar om känslan. 🤪

szirius
2015-02-27 12:17
#6

#0 Jag förstår! 😃 Klockrent och som sagt, det ÄR ju så enkelt..egentligen😉…bara att vi krånglar till det och skapar hangups och föreställningar om ditten o datten😛….men precis så det fungerar som du skriver… att när vi inte lever i vårt sanna jag kan vi heller inte co-creata den värld runt oss som ÄR vår sanna längtan…men  ju mer vi flödar🌊, släpper🎈, ÄR🌺, så omskapas allt runt oss, det är underbar magi…❤️

Och det är en vila att bara kunna iaktta detta utan att behöva gå in i besvikelse…att bara krasst se att "ok, nu drog jag till mig det här….för att jag inte varit helt tydlig i mina vibbar, jag har inte varit mitt sanna jag " och  that´s it. Påt igen bara, prova, testa, leka sig fram! Den inställningen försöker jag numera ha till alla happenings, de ger mig insikt att jag vobblat, och så får jag möjlighet att göra annorlunda, reagera och agera annorlunda och förhoppningsvis städa upp så att det inte behöver ske igen. EXPANSION. Yes! 🥳

Annons:
Karin3.0
2015-02-27 12:51
#7

Åååååh UNDERBART! 🤗 TACK Shiawase för den kärleksförmedlingen! Den där behövde jag för att inte glömma vad jag håller på med ❤️

Upp till toppen
Annons: