Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 929 ggr
MissInAction
2/7/15, 4:51 PM

Gruppmeditation 8/2

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 8/2 samlas vi för att förenas i allt som är. ✨

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2/7/15, 4:51 PM
#1

MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
2/7/15, 8:11 PM
#2

MissInAction Saz

H-lena
2/8/15, 4:14 PM
#3

MissInAction

Saz

H-lena


[Saz]
2/8/15, 6:24 PM
#4

Har en riktig deppdag idag av någon anledning . Känner mig trött, energilös, oälskad och allt är bara piss å skit helt enkelt. Så kvällens meditationsstund i kärlekens tecken ser jag verkligen fram emot.

MissInAction
2/8/15, 6:43 PM
#5

Jag ser också fram emot den ♥ 
Har varit väldigt mycket uppochner/berg- och dalbana här idag.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

H-lena
2/8/15, 7:08 PM
#6

Håller med er båda, ser också fram emot meditationen. Brukar alltid kännas bra att meditera med er oavsett hur man mår innan! Hoppas att vi kan mötas och stärka varandra.


Annons:
Minney
2/8/15, 8:55 PM
#7

MissInAction Saz H-lena Minney Behöver detta.

MissInAction
2/8/15, 10:08 PM
#8

🤗☀️Tack!

Nu ska jag lägga mig och meditera mig till sömns 😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
2/9/15, 7:59 AM
#9

Tack själv :) Jag hade lite svårt att koppla ner, alldeles för mycket tankar som snurrade runt. Efter samsade jag med min syster och bröt ihop och började gråta. För att hon är så omtänksam och snäll… Inte för något annat. ;) Vet inte om det var nåt som ville ut eller om det var tillfälligt. Hoppas på att det var något släppte och att denna veckan blir den bästa. Ska försöka hålla frekvensen där ialf, känns lite motigt såhär på måndag morgon. ❤️

H-lena
2/9/15, 9:22 PM
#10

Ja tack hörni! Jag mediterade tidigare på kvällen så var redan i ett skönt .. vad säger man? skön stämning, haha. Men tänkte på er och kände lite positiv energi inte lika stark som jag brukar men ändå! Ser fram emot nästa gång :)


Upp till toppen
Annons: