Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 6735 ggr
Otroulig
2015-02-07 12:05

Tacksamhetstråden 13

Att känna tacksamhet är ett av de bästa och enklaste sätten att höja sin energi. Det går verkligen att ändra ett sämre mående bara genom att skriva långa listor av tacksamhet. 

Det vi är tacksamma får vi också mer av. 

Så tacka på 🙂

Den förra tråden hittar ni här

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2015-02-07 19:05
#1

jag är så tacksam för mitt  emotional guiding system!!! TACK! Underbart verktyg som vi ALLA har, bara att lyssna o följa🙂😍❤️

Tacksam för internet, för möjligheten att lyssna på massa inspirerande klipp samtidigt som jag målar - som får mig att hoppa upp flera pinnhål, känna hur lust o energi o tillit o tro byggs upp inom mig igen, känna flödet som ju hela tiden existerar- bara jag tillåter mig kliva in i det!

Tacksam för extremt snabba manifestationer - att se hur " värt" det är att jobba på att hitta en bättre känsla, vilket får mig på bättre o bättre humör - vilket resulterar i ett erbjudande i messanger som är så tjohooooo! 🥳🌊✨

Be, öppna upp, ta emot. 🌈

målle
2015-02-09 14:50
#2

Idag är jag tacksam över att jag fick insikten om att om jag inte börjar skriva mitt examensarbete så kan det heller inte bli klart (vilket jag gärna vill att det ska vara) Man kan inte avsluta något man inte påbörjat, och detta stämmer ju i alla fall, inte bara när man har ett examensarbete att påbörja och göra klart!

Även tacksam över att det jag skrev på arbetet idag känns riktigt bra. Första delen är i stort sett klart så nu återstår bara själva avhandlingsdelen och avslut! 🙂

Dessutom vill jag tacka för att jag mår mycket bättre idag än jag gjorde igår vilket innebär att jag kan tillaga den där supergoda lasagnen som fick avstå från att bli tillagad igår! Det kommer alltid bättre dagar, vet ni! 😉

Solen fullkomligt vräker in genom fönsterna här hemma!

O just det! Jag är också tacksam över att jag denna sista termin i skolan endast behöver åka till skolan 2 dagar (max 3 dagar) varje vecka! Detta ger mig massor av tid att bara vara, eller skriva på mitt examensarbete i lugn och ro! Tack!

[Kathja]1
2015-02-09 15:35
#3

Tack för solsken, för insikter om vem som äger vilka saker i mitt liv, tack för min (och min mans) expansion. Tack för att jag börjar lära mig när jag ska backa och för att jag kan se saker för vad de är - för att det nu för tiden sällan vaknar ett litet jag och skriker på att bli bekräftad. Tack för LIVET. ☀️

Theleonora
2015-02-09 15:40
#4

Tack för nervositet och tack för alla möjligheter! Tack för solen, tack för skönhet, tack för underbara människor och familj i min omgivning. Tack för känslan av trötthet som visar på ett motstånd, motstånd mot nervositeten. Tack för att jag vet att jag är skyddad och för att hag vet att jag kan känna mig trygg. Tack för att det här mötet går galant! Tack! Tack! Tack! Tack för skyddsmekanismer och tack för vetskapen om dom och att jag kan vara mig själv trots allt! ❤️


Otroulig
2015-02-09 21:01
#5

Tack för en härlig dag!

Tack för att jag är vacker. Tack för att jag kan stråla mot andra. Tack för alla trevliga människor som finns i mitt liv. Tack för min fina bil som tar mig vart jag vill. Tack för mina fina vänner som tar hand om min hund på dagarna. Tack för att det finns alla möjliga sorters mat att handla - i överflöd. Tack för att jag har pengar i överflöd. Tack för att ljuset kommer tillbaka. Tack för att våren är på väg. Tack för mitt fina hem.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lejonhund
2015-02-10 00:39
#6

Jag är ny sedan ett par dagar här på sajten (och till viss del hela konceptet LoA också). Provar att slänga in ett inlägg i denna tråd :)

Det första jag är tacksam över just nu är att jag fått tillgång till alla fantastiska trådar här som givit mig mycket inspiration och verktyg att arbeta med.

Det andra jag är tacksam över är händelser som skett nyligen i mitt liv (som var jobbiga och gav mig känslan av att allt var så tungt att ingenting i livet var värt någonting) har givit mig enormt mycket nya insikter. Insikter om att kunna släppa och gå vidare i situationer jag inte kan ta kontroll över och styra i dagsläget, hur mycket jag än vill.  Det är något som givit mig ett sådant lugn inombords. Att istället för att försöka kontrollera situationer jag inte styr över, styra mina egna känslor och hantera dem på ett bra sätt.

Jag har äntligen förstått konceptet "att älska sig själv" och vad det verkligen betyder. Ett nytt mål att jobba mot!

Annons:
Otroulig
2015-02-10 07:04
#7

Välkommen hit Lejonhund!

Det låter som du kommit en bra bit på rätt väg. 

När vi får lite "Happenings" i våra liv ruskas vi om. Just där och då kan det var svårt att se vad allt ska vara bra för - men när vi kan accepterar, förlåta och gå vidare så kommer vi ju ofta senare till en plats där vi kan se gåvorna av upplevelsen ❤️. 

Ha en härlig dag Lejonhund

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2015-02-10 08:54
#8

TACK för jag attraherat in dessa fantastiska arbetskamrater som basunerar ut " I DAG BLIR EN BRA DAG! " över hela våningen ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2015-02-10 12:19
#9

Välkommen hit Lejonhund! 🙂

målle
2015-02-10 13:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Lejonhund! Vilket mysigt namn! Det fastnade jag för 🙂Välkommen! Här trivs man till tusen! (en som vet) 😃

Tack, tack, tusen tack för det fantastiska flowet jag har i mitt examensarbete! Jag skriver och skriver och skriver! Jag som känner ett obehag när jag tänker på arbetet då jag inte arbetar med det, men så fort jag sätter mig och kör igång bara flyter allt på! Wihoo! 

Slänger in en bild här på mitt blivande examensarbete 🤓

[::Vera::]
2015-02-10 13:47
#11

Tack för de mycket intressanta händelserna, känslorna, tankarna och insikterna… Tack för min styrka som fylls på varje dag inifrån mig själv. Tack för att jag är helt unik på alla plan,  men ändå "passar in" precis överallt eftersom jag är en del av allt. Tack för allt. Speciellt tack för kärlek som alltid alltid alltid är det största! 🙂

Skogshumblan
2015-02-10 20:40
#12

Tack för den väldigt trevliga stunden jag hade medarbetarsamtal i fredags, orden värmde. Tack för helgen med M då jag fick träffa hans familj.

Tack för denna vecka då barnen är hos mig.

Och inte minst tack för att jag får svar på böner jag inte ens visste att jag bett om. Så mycket faller på plats nu och jag är så tacksam för flödet . TACK!🌈

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Theleonora
2015-02-10 20:58
#13

Tack för flow vid bokning av resa! Tack för underbara människor som hjälper mig i mitt jobbsökande och som stöttar. Tack för underbara kontakter och härliga vänner som hör av sig och jag blir alldeles varm och glad i själen av det! Tack för mötet igår och tack för bekräftelse på att jag är sååå himla bra! Tack för att det ordnar sig med resten också. Är lite tveksam till att ange en viss person som referent men måste väl och det får bära eller brista. Men då vet jag. Blir en dyr läxa i såna fall! Så tack för att allt löser sig på bästa sätt!!'


Annons:
Theleonora
2015-02-10 20:59
#14

Och tack för mailet jag precis fick!! Tusen tusen tack!!!


målle
2015-02-11 19:29
#15

Tack för att jag fick VG på tentan i engelska, 185,5 av 211 poäng! Och tack för min fina lilla blåa bil! Som kan ta mig vart jag än vill! Startar i ALLA väder och tack till min sambo som köpte och monterade nya torkarblad till den när jag låg sjuk härom veckan. Och tack för min hälsa, att jag äntligen hittat ett sätt att äta som passar mig och mina organ hur bra som helst! Och TACK till Skincity som har världens bästa kundservice (och produktutbud), har aldrig blivit så väl och professionellt bemött förr! Tack!

Skogshumblan
2015-02-11 19:43
#16

Tack för våningssängen min morbror och fru grävde fram så fort och gav oss och tack för de tre lådor jag fått packat upp idag. Det är härligt att komma i ordning här i mitt nya hem som jag är så enormt tacksam för.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Theleonora
2015-02-12 12:18
#17

Tack tack tack! Jag är så tacksam att det händer saker på en viss front! Tack för att jag lyckas så jäkla bra och tack för att jag är så närvarande att jag lär mig hela tiden! 🌊 

Tack för att universum får mig att känna mig trygg och tack för mitt mod!!!! Underbart! ❤️

Tack för att jag tror på mig själv och har alltid gjort!!! ✨


målle
2015-02-12 12:55
#18

Tack för att lusten att arbeta på mitt examensarbete inföll sig helt naturligt!

Tack för att jag kommer få den lön jag vill ha i mitt framtida yrke! (har inte diskuterat denna ännu men jag tackar redan nu 😃)

Tack för att jag kommer få en heltidsanställning där jag vill jobba efter avslutad utbildning! 

Tack för att jag FÅR jobbet! De ville hellre vänta tills jag är klar med min utbildning än att anställa någon annan i nuläget. Tjänsten har stått tom sedan i höstas! 

Thank you, thank you!

MissInAction
2015-02-12 18:46
#19

Tack för er glädje och inspiration här inne!! 🤗🥳🏆☀️

Tack för en riktigt bra dag på jobbet!! Hehe spännande. 

Och TACK för att jag mått så bra! ♥

Tack för att jag får bo och arbeta i Tallinn 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2015-02-13 14:43
#20

Tack för underbara vänner och perfekt timing och bästa insikterna och för att äldsta dottern fixar mat när jag är borta!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2015-02-13 18:04
#21

Jag landar o känner på min tacksamhet…över min grundbult som verkligen finns mer och mer…hur det normala och självklara för mig nu för tiden är att må bra, vara lugn, harmonisk, se fram emot dagen varje morgon jag vaknar, se saker hela tiden som jag uppskattar, känna kärlek till så många varje dag, ha en fantastisk relation med min make, att livet är fyllt av små och stora glädjeämnen, vardag som helg.

Ja, så mkt tacksamhet i mig nu….🙂        ❤️❤️❤️!!!

Otroulig
2015-02-13 18:19
#22

Jag känner tacksamhet för jag tillsammans med en annan person lyckades pricka in rätt ord till en kvinna så hon fick världens jaha upplevelse. 

Jag är även tacksam för att jag återigen insåg hur långt jag kommit när jag berättade hur jag varit och hur jag känt en gång.  Jag insåg hur långt jag kommit med min grundbult, precis som du Szirius 🤗. Jag har flera gånger idag kunnat ställa mig framför spegeln - sett mig i ögonen och kunnat säga "Jag älskar dig verkligen" och menar det ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2015-02-13 19:55
#23

Tack till den som uppfann badkaret! Tack för att jag har möjligheten att köpa saker som jag verkligen vill köpa!

szirius
2015-02-13 20:00
#24

#23 jaaa badkar alltså🤤….badkaret får så mkt LÖÖV här hemma så det är nog rätt lyckligt😃 vi alla ÄLSKAR vårt badkar!😍

Otroulig
2015-02-13 20:41
#25

Här med,  badkar is da shit! 🥳

Bastu är ok men badkar slår det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-02-13 21:22
#26

Badkaaaaar!!! ÅH jag är så tacksam för mitt badkar, jag med!! 🤗😍❤️

Mmm bastu är ju himla nice det med! Bastu är stort här i Estland. Varenda familj har en, typ… haha. Det anordnas tävlingar och grejer. Och de har publika bastu (bastu i plural? bastus? bastuar? 🤔) här… till och med barer med bastu! 😂

Och jag är så tacksam att jag får bo på min för tillfället absoluta favoritplats på jorden.

Och så tacksam för livet! ✨

Och tacksam för ER!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2015-02-14 07:18
#27

Ja badkar,, här badar man ju varje dag,,,,,, Japan är ju badets land,,haha,, och det finns massor av härliga ört badsalt?(heter det så?)  Här badar ju hela familjen en itaget, men i samma badvatten, man duschar och tvättar sig,, sedan kliver man ner i HETT vatten,,,Min dotter har med sig både vatten och tidning , dvd etc,,, jag brukar ha telefonen och kolla på film  eller lyssna på Abe eller musik,, så innan fem personer har badat tar det sig sin tid,,,haha,,, och detta varje dag!

Så tack för det!

Och tack för sista dagarna,,,, med insikter och härlig omfokusering, och balansering!!!!

Och tack för alla fantastiska möten som sker,,, alla möten med härliga vibbar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Lejonhund
2015-02-17 23:16
#28

Tacksam över att ha fått chansen att (redan som 23-åring) köpa första delen i en egen lägenhet. Tacksam över att få bo i denna lägenhet där jag trivs så bra, där inga otrevliga hyresvärdar kan störa min "det här är min borg"-känsla. Tacksam över att varje månad kunna betala av på MIN lägenhet och MIN framtidsdröm.

Tacksam över att att jag själv vågade och orkade hålla kvar vid drömmen om "mitt perfekta boende" och tog mig en lång bit på vägen mot det (bostadsrätt steg 1, nästa, när ekonomin och livet är stadigare blir mot drömmen om ett eget litet hus) trots att vägen var krokig.

Jag trivs. VI trivs, jag och hunden.

szirius
2015-02-18 13:44
#29

# 28 🤗🥳

Theleonora
2015-02-18 22:34
#30

Jag är så tacksam för alla runt mig som söker bekräftelse på allt i deras liv. Underbart! Tack för att jag ser det, tack för att jag är närmare mig sjölv och bekräftar mig själv och inte behöver bekräftelse utåt!!! Tack för att jag har det alldeles underbart och för att jag mår prima!!! Tack för underbara människor i min omgivning! Tack för kärlek, lycka, gemenskap, avancemang! Tack för att jag är jag!!!


gardit
2015-02-21 11:04
#31

Vaknade med tacksamhet över att ha sovit gott hela natten! Tacksam över den harmoni som växer i mig för varje dag som går! Tacksam över katten som får mig att bara vara! Tacksam över gratis storytel som låter mig lyssna på härliga böcker! Tacksam över familj och vänner som finns runt mig!💓

Otroulig
2015-02-21 21:35
#32

Så tacksam att jag hittat till hur jag vill ha mitt liv, vad jag vill och inte vill. Gemenskap är viktigt för mig - men den ska vara närande och givande.  Inte uppoffrande och låt gå. Jag ser i kväll på distans en gemenskap där jag var en del, men jag känner ingen brist eller saknad. Utan en tacksamhet över att jag värdesätter min tid och hellre tillbringar den med MIG i frihet. Det är mod att välja bort och att vara stark i sig själv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2015-02-22 00:02
#33

Jag är tacksam för att jag är jag och att jag är så bra på att navigera och skifta vibration när jag känner att det behövs

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2015-02-22 00:14
#34

Amen to that Otroulig! Idag är jag tacksam att jag valde mig. Kände att det var mycket på gång i mitt inre så jag valde att vara med mig själv och nära min själ. Så tacksam för god sushi och bio. Tacksam för min bil som tar mig vart jag vill på kvällen. Och tacksam för modet att gå på bio själv!! Skulle vara väldigt tacksam om grannen ovanför slutade partaja var och varannan helg. :) men nu ska jag skifta vibb och sova en god natts sömn! Tack för det och för vägvisande drömmar!! ❤️


Annons:
gardit
2015-02-23 19:40
#35

Idag är jag tacksam över mitt val att satsa på mig själv, inspirerad till att utforma resten av mitt liv utefter mina behov och drömmar♡♧♡ Jag är tacksam över den harmoni som sprider sig i mitt liv♡☆♡

[Kathja]1
2015-02-23 20:17
#36

Heja dig gardit! Go for it 🥳

[Kathja]1
2015-02-24 20:19
#37

Känner djup tacksamhet till min chef som genom att vara som hon är får mig att se vad jag är. Och för min fina kollega S som lämnade två avokado till mig att mumsa på nu i kväll eftersom hon vet att jag tycker om det. Känner mig uppskattad. Tack även till mig själv som kan skilja på mina och andras problem och hålla mig där jag ska vara - i mitt Sanna jag.

Otroulig
2015-02-24 20:50
#38

Tack för att jag mår så bra. Jag insåg det idag. Tänk vilken normal hög vibb jag har.  Jag kommer sällan under nöjd 🥳.  Oftast tacksam och glad. Tänk att man kan må så här bra? Fantastiskt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
2015-02-25 12:44
#39

Tacksam över de härliga promenader som jag gjort de senaste dagarna👣 Jag är tacksam över att jag orkar mer än vad jag trodde för bara en vecka sedan💜 Jag är tacksam över den inspiration som kommer med varje steg, och att det får mig att sova gott om natten 😴

[Kathja]1
2015-02-25 23:22
#40

Åh tacksamheten flödar! Nya spännande möten på gång. 😃

Skogshumblan
2015-02-27 19:37
#41

Tack för den goa känslan och harmonin som jag känner.

Tack för att alla räkningar är betalda och att jag har pengar kvar på kontot. Tack för att mitt ex betalade det han skulle rakt av utan minsta lilla och varmaste tack för att jag mår så gott. TACK!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
SHIAWASE
2015-03-01 10:06
#42

Tack för alla roliga uppdrag!!!!!och alla fantastiska möten, och alla underbara möten!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
2015-03-01 15:19
#43

Vill tacka för att folk jobbar som bärgare och bilmekaniker! Vill framförallt tacka för att det gick väldigt smidigt och blev relativt billigt när min bil blev sjuk på motorvägen! Han mår bra nu och jag är sååå tacksam!

Theleonora
2015-03-02 20:05
#44

Tack för denna underbara semester! Tack för rikedom i överflöd och tack för alla fantastiska upplevelser. Tack för kärlek och gemenskap och för expansion!! Tack för min vackra kropp och tack för att jag är jag. Tack för att jag är❤️


[Kathja]1
2015-03-02 20:59
#45

Tack elli tack! Jag tror bestämt att det har lossnat, det trillar in nya människor hela tiden som vill träffas. 🥳 Här ska nätverkas och skapas magi IRL! Jag vet ju hur man gör för det är vad vi gör här inne ju. 😃

gardit
2015-03-05 16:22
#46

Tack för underbart väder och härliga promenader. Jag har redan nått min målsättning på 20 km promenerade denna vecka, jag får nog öka målsättningen till nästa vecka. Om någon undrar så tränar jag för att gå 80 mil pilgrimsvandring till hösten ♡♧♡

Karin3.0
2015-03-05 18:38
#47

#46 har det med pilgrimsfalkar att göra?

szirius
2015-03-05 21:01
#48

#46 🥳åååh, så härligt, jag skulle vilja göra en sån nån gång.  Ska du gå El Camino kanske 😍

#47 klipper in lite text till dig  som jag googlade fram :

Pilgrimsvandringar har funnits i århundraden och finns fortfarande i nästan alla religioner. Det mest kända och besökta pilgrimsmålet i Norden är Nidarosdomen i Trondheim med Olav den Heliges grav.

Varje människa som gör en pilgrimsvandring har sina personliga skäl att göra det. En del är historiskt intresserade, några tycker om att vandra och några vill få hjälp att påbörja vad vi ibland kallar ”den inre resan”.

Många vill fördjupa relationen till sig själv, till andra och till Gud. Pilgrimsvandringen ger möjlighet att fundera över livsfrågorna. Hur vill jag leva mitt liv? Hur ser mitt sammanhang ut? Vad tror jag på? Under vandringen upptäcker man mer av sig själv och får ibland nya perspektiv på tillvaron.

Vandringen innehåller varje dag tystnad och stillhet, gemenskap och samtal, berättelser och ord som kan ge nya perspektiv.

Annons:
linnease
2015-03-06 08:29
#49

Liiiiiite har pilgrimsvandring med pilgrimsfalkar att göra via själva ordet pilgrim: A pilgrim (from the Latin peregrinus) is a traveler (literally one who has come from afar) who is on a journey to a holy place. Typically, this is a physical journey (often on foot) to some place of special significance to the adherent of a particular religious belief system. (Wikipedia) Om falken: Både dess vetenskapliga artepitet peregrinus och trivialnamnet pilgrimsfalk refererar till artens kringströvande levnadssätt som liknas vid pilgrimens.[11] Äldre namn är vandringsfalk[12], mindre jaktfalk[12], vanlig jaktfalk[12] och slaghök[13]. I Blekinge har den dialektalt kallats valhök.[12] (Wikipedia) :)

Otroulig
2015-03-06 17:35
#50

Idag vill jag tacka för att jag verkligen är beskyddad. Jag kunde lika gärna gått över på andra sidan. Bakom en krök dyker det upp en stor van i min väg bana på väg i en omkörning - ingen vägren - det är 20-30 meter till krock, då rååååkar det vara en avfart preciiiiis så att jag kan tvärnita och slänga mig in där och även bilen bakom får plats. 

Tack, tack tack ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2015-03-06 17:59
#51

Oj det var ju för väl att du får hänga kvar här ett tag till!!! Tack för mitt jobb, friheten att göra det jag gör och tack för att jag vet att motståndet jag känner när det är dags att jobba bara har att göra med att Hemma är bäst. Tack för veckans inspirerade möten, tack för att jag kan njuta av stunden utan att dra iväg och fundera över vad det ska bli av detta. Något som var omöjligt förr. Tack för min fina man som älskar mig så innerligt för att jag är jag och för att han visar mig vikten av att följa sitt hjärta. Tack för solen och tack för fågelkvitter.

Theleonora
2015-03-07 04:47
#52

Tack för allt underbart på den här resan och livets vackra resa. Tack för dom goda stunderna, tack för att jag är i himlen för det mesta!!! Tack för att jag unnar mig, tack för att jag är värd det!!! Tack för alla fantastiska insikter, som bara säger att universum vill mig väl! Tack för mat och dryck och lyx i överflöd!! Tack för alla bekvämligheter, tack för att jag känner att jag är i mitt rätta element och tack för skillnaden som var så tydlig! Tack för att jag nu ännu mer vet vad jag vill!! Och tack för att jag tar steg i den riktning jag vill vara! Tack för att det är lätt att släppa det gamla, tack för att jag har den möjligheten och tack för att jag gör det med ease och flow! Tack för kärlek!!! ❤️❤️❤️


MissInAction
2015-03-07 11:26
#53

Wow Thele!! ♥ 🥳🏆

Själv är jag oerhört tacksam över vackra och behagliga drömmar ♥
Tacksam att det är helt så att jag kan vila och andas och vara ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sweetgum
2015-03-07 11:35
#54

Tacksam att det äntligen verkar som att jag lyckats manifestera något bra istället för att bara göra livet svårare för mig själv. Det blir bättre! Stay positive ☀️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
2015-03-07 11:43
#55

The better it gets, the better it gets, the better it gets, the better it gets.. 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
sweetgum
2015-03-07 11:52
#56

Yes!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2015-03-08 18:38
#57

Tack för en härlig helg, där jag hittat lust och glädje i att göra det vackert runt mig igen, i mitt hem. Tack för harmoni och lugn. Tack för solen idag som jag utnyttjade till max då jag var ute dom timmarna. Tack för att jag njuter av att vara med mig själv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
2015-03-09 19:09
#58

Tack för att jag har klarat av denna dag utan sammanbrott. Tack för glädjande nyheter, tack för livet, drömmarna som uppfylls bara så där av sig självt. Tack för att livet är harmoniskt och underbart. Tack för att JAG FÅR VARA JAG!!!

Otroulig
2015-03-09 19:17
#59

Det låter härligt Gardit 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2015-03-14 03:47
#60

Otroulig! Jag missade totalt din bil-happening!!!! skönt att höra!!!

Jag säger bara TACK, tack till mig själv, tack till mina fina vänner, till underbara samtal , tack till MIG, och tack för min underbara tillit, och min skaparkraft!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2015-03-18 20:39
#61

Tack för härliga dagar, flow, mina fina nya sandaler (nu är jag redo för värmen) som jag hittade. Just den färgen och modellen jag tänkte till kanonpris. Och tack för mina nya gympaskor, perfekta även de och givetvis nedsatta med 50%. Tack för en glad man. Tack för kaffe i solen och glada hundar. Tack för mig själv och tack för livet. Tack för att jag känner mig rik på alla sätt och vis. 🥳

gardit
2015-03-19 18:11
#62

Jag blev så glad idag på jobbet, Änglarna påminde om sin närvaro, precis vad jag behövde. Som om de ville säga "du är på rätt väg, hurra!" Jag är så tacksam över inspirationen som jag fått att ta nästa steg i livet, denna gång blir det noga övervägt och planerat, så att alla hinner med i svängarna ☺💖

Annons:
Otroulig
2015-03-19 20:02
#63

Åh jag har också besök av änglar mycket nu förtiden. Vet inte vad dom säger - men har också tolkat det som att de ger sig till känna och förhoppningsvis bekräftar att jag är på rätt väg jag med. 

Jag är idag så tacksam över att en underbar människa kommit in i mitt liv. Jag blir mer och mer överraskad ju längre tiden går som vi umgås ❤️. Hon berikar mitt liv, TACK!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-03-19 21:30
#64

Vad härligt med tacksamhet! ✨

Idag som alla andra dagar är jag så otroligt tacksam över att få bo, få leva i Tallinn ❤️Det är nästan så att jag går sönder inombords av kärlek, haha… känner sådan oförklarlig kärlek och tacksamhet.  Älskar att vara här. 

Jag är också otroligt tacksam att jag har hittat människor som jag kan meditera tillsammans med!! ♥ Som jag har längtat. Kanske kan det utvecklas till något annat också, vi vet inte alls hur länge detta kommer pågå. Men det känns riktigt bra.

Är också supertacksam för möjligheten att få en timmes fri healing av något slag från en tjej, hon har erbjudit sig det för att se vad jag behöver ♥
Så vi ska hitta en tid som passar oss båda. TACK!!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-03-22 19:24
#65

Tack för att jag har så trevligt med mig själv ❤️

Tack för att jag inte är beroende av människor i mitt mående. 

Tack för denna gåva att kunna utforska detta och komma till den insikten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
2015-03-23 10:37
#66

Tack för att jag blir starkare för varje dag som går, tack för att jag får arbetsuppgifter som utmanar mig lagom mycket, tack för förståelse och stöttning ♡♡♡

sweetgum
2015-03-23 10:57
#67

Så tacksam för min fina familj som stöttar mig och att det är vår ute!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

dagdrivarn
2015-03-23 21:06
#68

Jag är så otroligt tacksam för den helt fantastiska känslan av lätthet jag kände idag på promenaden. Jag fick ett sånt argt sms igår, riktigt ilsket och aggressivt och där under promenaden så fick jag insikten att inget av detta har med MIG att göra, all den ilskan har inte med mig att göra bara JAG har med mig att göra och mitt jobb är att vara lycklig och ha roligt och det var såååå skönt.

Jag är också så tacksam för mina vänner, min familj, mitt nygamla jobb, min träning, min viktminskning, min växande i mig själv. Jag är så tacksam för mitt ex för att han är den han är.  Och idag kan jag till och med känna tacksamhet för att vi just nu är isär eftersom det ger mig denna möjlighet att fokusera bara på mig själv och bli den människa jag önskar vara en människa i alignement. 

Jag är så tacksam för musiken som spelades i slutet av filmen jag såg som fick mig att dansa runt som ett fån i vardagsrummet i ren och skär glädjeyra.

Och jag är nu tacksam för min mjuka goa säng som jag krupit ner i och nu skall sova och drömma härliga drömmar i till imorgon då jag skall vakna i en hög vibration och glädje till en ny underbar dag.

S*Dagdrivarn Maine Coon

Lär dig lyssna på din katt och du får svar du aldrig glömmer!

szirius
2015-03-23 21:25
#69

Jag är så vilsamt tacksam för allt just nu. Idag njöt jag av att våren är här o tänkte att allt är så perfekt, hur jag jobbar em/kvällar o kan dona bäst jag vill på mornar och förmiddagar☀️…jag trivs så bra med det jag gör…o jag lever och är gift med min allra bästa vän, vi peppar o lyfter varandra, vårt hus är fyllt av kärlek …jag är så tacksam över allt jag lär mig om mig själv via min son✨…jag är så tacksam över lillkatten som är så supersocial o gosig o ALLTID ligger i mitt knä🐱…jag ör tacksam för god mat, för frukt o kvällste, varma mackor med krämig cheddarost, nötter, kall öl, jag är tacksam för vårt badkar o möjligheter att kolla på filmer….jag är oändligt tacksam för känslan som finns i hela mig, att all is well….precis exakt som det ÄR, just precis NU. ❤️

Annons:
Theleonora
2015-03-23 22:22
#70

Tack för alla insikter, alla underbara människor och alla skutt framåt jag tar!! Tack för allt!!! ❤️❤️❤️


Theleonora
2015-03-24 12:02
#71

Idag är jag jäkligt arg på mig själv för att återigen intr lyssnade på mig själv utan valde att gå efter andras begränsande tankar. Har ju haft sånt flow men väljer att lyssna på folk som sen visar sig intr ha nån koll på vad dom håller på med. Jag är tacksam att jag ser detta och artist nu förlåter mig själv. I fortsättningen väljer jag att lyssna på mig och ära och respektera mig. Tack för den hårda läxan universum!


målle
2015-03-24 13:08
#72

Theleonora - Som jag brukar säga "everything happens for a reason" ibland hamnar man fel för att inse vad som är rätt! 🙂

Theleonora
2015-03-24 14:25
#73

Så sant Målle! Tjena stavningskontroll på mitt inlägg ;) Har lyckats reparera en del av skadan. Fick gå en omväg, och även det här är ju nåt att släppa ;). Så jag är tacksam hela tiden för jag lär mig i varje nu!!! ❤️


Spell
2015-03-25 15:17
#74

Jag är glad och tacksam för att jag hittade den här länken idag.

[Kathja]1
2015-03-25 19:59
#75

Tack för nya insikter - att våga göra annat om än i det lilla. Tack för hur denna dagen utvecklades - från 🤮 till 😃. Tack för magen full av våfflor.

Skogshumblan
2015-03-25 20:07
#76

Tack för att min ekonomi och var jag hamnar i höst samt sysselsättningsgrad redan är ordnat i enlighet med vad som är bäst för mina barn och mitt liv. Tack för att jag kan lita på det och vila i det.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
SHIAWASE
2015-03-26 01:11
#77

Jag är tacksam för så mycket, för den expansion som sker, och de insikter som dimper ner, och för ER och alla andra underbara varelser i min omgivning!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Spell
2015-03-26 07:33
#78

Jag är tacksam för internet som gör de så lätt för mig att hitta så mycket information om så många intressanta saker.

Skogshumblan
2015-03-26 11:17
#79

I dag är jag tacksam för penicillin och smärtstillande så att jag och andra kan få bli friska och må bra igen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-03-26 12:00
#80

Jag är så tacksam för allt som naturen ger oss. Ljuvligt fågelkvitter, goda bär i skogen, doften i skogen, frukten på träden, jorden vi odlar vår mat i, blommorna, den varma sanden på stranden, solskenet mot vår hud, ja you name it! :)

sweetgum
2015-03-26 17:52
#81

Jag är så tacksam för de otroligt vackra solnedgångarna vi har hemma. Älskade sol!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SuzanneV
2015-03-29 19:28
#82

Jag är tacksam för ny inre ro och harmoni! Tack för att allt är bra och som det ska. Tack för att jag vet att allt ordnar sig till det bästa för en sjuk älskad vän! Är också väldigt tacksam för allt stöd och hjälp från fina vänner. Tack för alla möjligheter jag har i mitt liv just nu. Tack för att jag är mån om min hälsa och äter bra och tränar regelbundet. Tack för att jag kan känna äkta kärlek till mig själv, så jag kan ge kärlek till andra. Tack för att jag är i kärlekens känsla. Tack för glädje, tillit och lyckorus! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

[Kathja]1
2015-03-29 23:12
#83

Tack för en jobbhelg som blev just som jag önskade. Tack för att jag nu kan gå och lägga mig och för att det i morgon är dags att åka hem igen. Tack för att livet känns spännande även när allt är som vanligt.

Annons:
Otroulig
2015-03-31 20:57
#84

Jag har säkert tackat för detta förut - men ett inlägg på FB fick mig återigen att inse vilken fantastisk utveckling jag gjort. 

Tack för att jag inte oroar mig längre, tack för att jag blivit flexibel, tack för insikten att tanken att allting löser sig för mig,  verkligen skapar det - allting löser sig för mig!! På allra bästa sätt, jag behöver inte förstå just nu. För jag har inte hela bilden klar för mig. Det räcker att jag har tillit till att det ÄR så. 

❤️🌊🌈🌊❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sanabe
2015-04-02 00:45
#85

Tack för en underbar dag med sol och lite aprilskämts-väder med regn och hagel mitt i allt 😂 Men tack för en härlig dag på stan med min svägerska och deras son som jag fick skänka glädje till genom att bjuda på fika och handla lite kläder till henne som hon ville ha men ej hade råd att unna sig. Tack för att min framtid på jobbet ser trygg och säker ut, tack för att jag har ett hem med trygghet, en katt som håller mig sällskap (som dock kan vara rätt trotsig och gå mig på nerverna ibland 😂). Tack för en underbar pojkvän som visar mig kärlek, tack för en ekonomisk trygghet och tack för att jag har en så skön säng som jag nu ska lägga mig i och sova gott. Tack till allt positivt i mitt liv som komma skall 🙏 tack för att jag har fått känna glädje idag! ❤️

sweetgum
2015-04-03 18:13
#86

Tack för en solig och härlig dag. För att sädesärlorna är tillbaka och för att det är fredag ❤️

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2015-04-03 18:42
#87

Äh jag tar det här med. TACK för mitt flöde av energi idag. Tack för den här energin som gör att jag blir som effektiv traktor, som bara plöjer på och njuuuuuter av det. YES, vad jag längtat efter det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-04-05 00:35
#88

Tack för nya insikter! Tack för kärlekens känsla! Tack för glädje, inre ro och harmoni. Tack för trygghet och tillit. Tack för att jag mår så bra. Tack för kraft och mod! Tack för att jag har slutat slå på mig själv när det blir "fel". Tack för att jag är jag.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2015-04-05 18:33
#89

Tack för att jag fått vara i flödet igen. Tack för att jag kommit tillbaka till den känslan av att göra vackert runt mig, och fixa och dona till någon annan. Jag har njutit av att stå i köket och laga mat. Perfekt! Tack för denna glädje att ha någon att skämma bort. Jag älskart!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-04-06 00:31
#90

Tack för att jag har fått gåvan och möjligheten att kunna hjälpa på distans. Tack för att jag håller min dagliga medicin, träningen, igång. Tack för all kärlek och glädje i mitt liv. Tack för att jag äntligen känner mig trygg i mig själv och vet vad jag vill nu.

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
målle
2015-04-06 15:22
#91

Tack för att jag fick tid till att avsluta mitt examensarbete idag! Nu ska jag bara vänta på feedback från min handledare innan jag börjar med den lite mer roligare biten, nämligen PowerPoint! Och tack för att jag även hade tid att börja OCH avsluta mitt arbete i engelskan också, ska bara vänta på feedback där med innan jag börjar med den liter mer roligare biten, nämligen sammanställa arbetet i broschyrform! Och tack för att jag hamnat på en spännande och bra praktikplats mina sista fem veckor praktik jag har nu! Och tack för att jag tar examen om mindre än 2 månader! SÅ SKÖNT! TACK!

Spell
2015-04-08 16:25
#92

Jag är glad och tacksam för ännu en dag i mitt liv med de jag älskar allra mest.

Tack, Tack, Tack❤️

Otroulig
2015-04-08 21:44
#93

Tack för att jag har haft en bra dag. Jag njuter på väg till jobbet och kom upp i high flying och resten blir naturligtvis bra. Mitt liv är bra, jag får omtänksamhet och kärlek och uppskattning. Tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
2015-04-09 20:49
#94

Enormt tacksam för stödjande vänner under tunga tider. Tacksam att jag har fått chansen att jobba lagom % så jag långsamt kan försöka ta mig in i "vanliga" livet igen.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SuzanneV
2015-04-09 23:43
#95

Tack för att jag klarade denna känslomässigt svajiga dag så bra! Är så tacksam för de verktyg jag har, och meditationen som hjälper mig otroligt mycket. Tack för att jag är i kärlekens känsla och har tilltit till att allt är i sin ordning. Tack för inre ro och att jag hela tiden hittar tillbaka till min kraft, fast jag ofta tror att jag förlorat den helt. Det är ju inte sant. TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2015-04-13 06:45
#96

Tack för att min energi och kreativitet har kommit tillbaka. Yes! 🥳 Det är ett GO i min kropp. Så härligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2015-04-14 13:57
#97

Tack för att jag ser hur livet is unfolding som A.H säger. Grejer efter grej dyker upp, nya inspirerande möten som leder mig till näste steg. Utbildningar, inspirationsträffar, ledigt från jobbet.  Tack! Tack! Tack!

Annons:
SuzanneV
2015-04-14 19:11
#98

Tack för nya insikter igen! Gav mig en dag av glädje och harmoni med mig själv. Tack för allt positivt som sker i mitt liv nu! Tack för kärlek, omtanke och glädje. Tack för att jag tror på mig själv igen. Tack för att jag känner tillit. TACK! ❤️

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2015-04-15 07:01
#99

Tack för en härlig morgon, tack för solens blyga strålar på morgonen, för allt fågelkvitter, för den vackra naturen. För känslan av att allt inte ska va så himla allvarligt, att det är meningen att ha kul 😜

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

satsuke
2015-04-15 09:40
#100

Jag vill bara instämma med Otroulig!

Är så tacksam för mitt liv! ❤️

Theleonora
2015-04-15 12:08
#101

Jag är otroligt tacksam för ett riktigt nice besked idag! Tack!!! Jag är på rätt spår och allt ordnar sig för mig!! Tack!


SuzanneV
2015-04-16 12:31
#102

Tack för att jag lyssnar på MIG nu! Tack för att jag inser vad jag behöver göra för mig själv för att inte utplåna mig själv och dränera mig helt på energi. Tack för att jag inser att jag GER för för mycket just nu, och att den jag ger blir kvävd av min kärlek. Menar väl men det blir fel. Tack för att jag känner tillit! Tack för att jag ignorerar EGOT som försöker ta över och skapa rädsla och oro, som är helt onödig. Jag noterar det OCH ger det ingen uppmärksamhet, så nu upphör det att existera. Tack för att jag kan GE detta till mig själv! Tack för detta forum som jag så väl behöver just nu, och alla ni fina här inne! Tack för att jag vet hur jag ska hitta balans i mitt känsloliv. Tack för att allt ÄR i sin ordning! Tack för kärlek, inre ro, harmoni som jag FÅR hela tiden nu av DU FINA som är hos mig, vägleder och ger mig trygghet. Tack för att jag är helt VAKEN och SER nu. Jag ÄR, Du ÄR, allt ÄR, Kärleken ÄR. Jag ÄR kärlek! Tack för att jag kan slappna av nu och bara vara i Varandet och må bra! Tack för att jag har det så bra och nu vet att jag är älskad. Jag VET att allting ordnar sig til det bästa för mig nu. "Cause I´m on my way to somewhere…on my way to something…" TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2015-04-16 21:17
#103

Tack för att jag fått träffa nya trevliga människor som jag känner att jag klickar med. Lugna, sköna och avslappnade vibbar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2015-04-19 20:58
#104

Tack för mig själv! Tack för att helgen har susat iväg.!Tack för härliga energier! Tack för inspiration! Tack för vägledning! Tack för kärlek! Tack för härliga möten! Tack för livet! 😃

Annons:
SHIAWASE
2015-04-21 02:07
#105

Tack för trevlig läsning i den här tråden!! Och Tack för insikter som trillar ner för den fasta förankringen jag har hos MIG, för all underbara möten och trevliga uppdrag av olika slag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SuzanneV
2015-04-28 02:18
#106

Tack för att min fina Goa vän är FRISK! Tack för att jag kan hantera onödig oro. Tack för inre ro och trygghet. Tack för allt fint jag får uppleva. Tack för nya möjligheter. Tack för att jag vet att allt är i sin ordning. Tack för att jag är jag. Tack för kärlek, glädje, skratt och lycka. TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SuzanneV
2015-05-01 23:46
#107

Tack för att jag är i kärlekens känsla och känner lycka, glädje, harmoni och inre ro. Tack för att jag vet vad jag vill nu och har kraften. Tack för att jag hittar mig själv mer och mer och vet mer vem jag är nu. Tack för nya insikter som driver mig framåt. Tack för glädje och skratt tillsammans med en Go vän. Tack för att jag litar på mig. Tack för kärleken!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

MissInAction
2015-05-02 11:11
#108

Känner mig djupt tacksam för mitt liv ♥ här i Tallinn! 
För den vackra staden och för människorna jag träffar, och människorna jag ser, för språket och för hur enkelt det är att hitta på saker och njuta av livets goda här 🤗

Idag regnar det och jag är tacksam över det, en källa till LIV och som ger grönskan en boost så att våren även här kan komma igång på riktigt.. igen hehe! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-05-02 11:59
#109

Tack för en härlig dröm! Jag drömde att jag fick ett mail med en bild på ett träd eller nåt. En man sa åt mig "snacka om symboliskt för helande!" och det var precis så jag kände mig när jag vaknade. Helad, lugn, lagad, fixad, hel igen ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skogshumblan
2015-05-07 14:33
#110

Jag är så tacksam för att mitt lärarleg kom och för de möjligheter det ger mig framöver.

Jag är tacksam för att det är min vecka att vara med barnen och för att jag anförtrotts dem som lån en tid tills de är vuxna.

Jag är enormt tacksam för de råd och tips jag får kring att försöka få min ekonomi att hålla. Och jag drömmer om högre lön men lika hög anställningsgrad så det går att leva och spara för framtiden.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
2015-05-07 19:31
#111

Skogis "för att jag anförtrotts dem som lån en tid tills de är vuxna." ❤️❤️❤️

Tack för att jag fått skratta så mycket idag.

Tack för alla samtal om tankemönster, speglingar och personlig utveckling.

Tack för att jag känner mig så lätt.

Tack för att jag har fått energi och hänger med på mer grejer nu. Jag skapar mer mi mitt liv nu med glädje.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Spell
2015-05-08 09:28
#112

Tack för tian jag behövde fanns i tvättmaskinen. Tjoho!!

Skogshumblan
2015-05-08 10:38
#113

Jag är så tacksam för att jag är kallad på arbetsintervju till en tjänst jag verkligen tror är för mig. Tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
2015-05-08 16:06
#114

Tack för att jag är på väg till Göteborg för en magisk helg med magiska människor. Just vad jag har bett om. Tack för att människor litar på mig och vill ha min hjälp och klokskap. Tack för att solen skiner och för att jag ikväll har tid att hänga med en av mina äldsta vänner.

Skogshumblan
2015-05-09 13:35
#115

Jag är så tacksam för den goa känslan av tacksamhet och goda flöden som är mig nu. Tack för känslan och för allt gott den för med sig. Varmaste tack för att vibrationerna är omedvetna böner vi får svar på. vill gärna dela den känsla jag har med er alla här inne! *skvätter åt alla håll och hoppas det funkar så*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

sweetgum
2015-05-09 14:32
#116

Väldigt tacksam för en bra första vecka på nya jobbet! Hoppas jag snart orkar göra mer på kvällarna så jag kan vara mer aktiv här igen!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

MissInAction
2015-05-09 15:58
#117

Taaaack Skogshumblan! 🤗🥳
Och vilken härlig läsning det är här inne!'

Jag är sådär lycklig idag, är hemma en kortis nu men har varit i stan och det är ju Europadagen idag så det händer massa saker där.. konsert, ambassader osv 🤗
OCH vädret är vårigt och underbart! Lite för blåsigt för min smak kanske men sol och varmt annars. Och det är sådär jättegrönt i träden. Såååå fint!! ❤️
Min första vår i Tallinn 😍

Tänk vilken lycka att få strosa runt planlöst i Gamla stan och titta på allt vackert och njuta av luften och värmen och atmosfären ♥ Åh! Är så tacksam att jag kan stanna upp och njuta av NUET och inse att här och nu kan det verkligen inte bli bättre, att jag är bara så lycklig här och nu. DET önskar jag att jag alltid kunde komma ihåg 😉

Fikade på ett café.. tänkte ta nån slags frukost, men blev chokladcheesecake med latte 😊

En bekant (ukrainska som pratar svenska) messade och vill ses så jag ska snart dra in till stan igen. Bara ladda mobilen lite först haha.  Och fixa till mig lite. Det är någon livespelning hon vill på, rysk postpunk/synthpop ♥ 
Sen sa Marko att det var någon burlesqueshow också ikväll, det hade ju varit trevligt!! Men jag får välja en av dem. Sen Avengers-bio kl 21 med jobbet ♥

Är så tacksam att jag får leva i en stad med PULS och ATMOSFÄR och vänner ✨😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2015-05-09 21:57
#118

Tack för en magisk dag! Tack för underbara möten och samtal. Tack för bekräftelse på att jag faktiskt har "fattat grejen". Tack för att jag fick svar på min frågan om mat - att äta "nyttigt" kontra "onyttigt". Tack för magen full av te och ostsmörgås. Tack för att jag har ännu en magisk dag i morgon.

Annons:
Skogshumblan
2015-05-09 22:29
#119

 Missinaction & Kathja så glad jag blir av att läsa era inlägg. TACK för att ni delar er glädje och lycka.❤️

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2015-05-10 15:33
#120

Tack för pengarna som kom tillbaka. Precis vad jag behövde. Goda universum varmaste tack! . Tack också för att min dotter ville stanna en natt till och för en extra myskväll med henne. Tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-05-10 20:25
#121

Tack för att jag trots bråkig mage och hängigt allmäntillstånd åkte hem till en av mina bästa vänners födelsedagsfirande i fredags och hade riktigt trevligt!

Tack för att jag där fick svaret på en av mina frågor av en av mina äldsta vänner!

Tack för att jag dagen efter fick ett ypperligt tillfälle och att modet infann sig i exakt samma stund till att samtidigt lätta mitt hjärta och använda svaret från kvällen innan!

Tack för att jag mår bättre idag än jag mådde igår.

Tack för att magen verkar ha stabiliserat sig!

SuzanneV
2015-05-12 02:02
#122

Tack för denna fantastiska dag med inre ro som höll i hela dagen! Tack för go och flow! Tack för att jag lär mig släppa taget mer och mer nu. Tillit! Tack för nya insikter om att jag åter igen behövde skifta fokus och inte glömma bort mig själv. Tack för att jag hjälper mig själv att läka skador som finns kvar från mitt medberoende.. Tack för kärlekens och glädjens känsla! Tack för min unika gåva att kunna hjälpa andra på distans. TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2015-05-20 07:42
#123

Jag är så otroligt tacksam för min observatörsroll just nu och för att alla jag sett upp till visar sitt rätta jag. De vars godkännande jag velat ha. Jag är också tacksam för min underbara familj som har varit i nuet, nu ovh hela tiden och visat mig vägen men inser att det är jag som varit stängd och dömande. Tack för att jag ser min egen roll. Tack för alla gurus där ute som gör ett fantastiskt jobb! Tack för att tåget var i tid!! Tack för en underbart fantastisk dag idag med en massa härliga positiva överraskningar! ❤️


SHIAWASE
2015-05-20 08:34
#124

Tack för att jag mår så bra , och tack för att jag har skiftat totalt när det gäller pengabiten,,,, minnaturliga och självklara inkomstflöde är numera medel 100,000per dag,,, alltså görjag något som genererar pengar så genererar en dags aktivitet 100,000 och det känns helt naturligt!!!! Och är naturligt,,,,tänk vad fantastisk jag är som har kunnat skifta mig hit!!! Yes!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2015-05-20 11:59
#125

# 124 yeeey, kan skriva under på ALLT det! Jag är så tacksam över mitt goda mående, jag känner mig pirrig o förväntansfull o lycklig varenda dag, och varje möte med bekanta är som att träffa nån jag inte sett på länge- vill bara KRAMAS!🤗 LÄNGTAR till mina pass i em, och njuter för fullt av att förbereda  med utsikt rakt på min stora vackra lind utanför, har fönstren öppna, det luktar blommor! Och har också skiftat fokus, be och du skall få, sista året har jag tredubblat inkomst, o det trillar in roliga extrajobb mellan varven! YES! 

( I den här takten kan du ju lätt flyga hem till Sverige i sommar! 🥳)

Annons:
SuzanneV
2015-05-21 12:36
#126

Tack för första kramen någonsin från min mamma! Glädje!Tack för att hon börjar förstå och respektera mig mer och mer nu, för att jag gör det själv och även säger ifrån. Tack för fortsatt inre ro och stabil trygghet i mig! Tack för kärlekens och glädjens känsla. Tack för nya möjligheter och dörrar som öppnas nu. Tack för att jag snart är fri på riktigt. Sista biten är på på plats inom kort. Tack för att allt är i sin ordning. Tack för att jag ÄR kärlek! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Skogshumblan
2015-05-26 15:34
#127

Tack universum, nornor och Alla goda makter som ser till mig och tar hand l mig! Denna månad flödar pengarna inte in via lön men via återbetalningar från än det ena och än det andra så jag har ekonomin jag behöver. Underbart tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-05-26 17:41
#128

Tack Universum för allt jag har. Tack för allt jag ber om. Tack för att allt blir precis så som det ska bli. Tack för allt jag får. Tack för att jag är precis den jag är. Tack för att jag förtjänar det absolut bästa. Tack för att jag får det absolut bästa. Tack för mina rikedomar, materiella som immateriella. Tack för värme, solsken och hälsa. Tack för kärleken. Tack för glädje och lycka. Tack för välmående.  Tack för mina vänner. Tack för min familj. Tack för mina barn. Tack för vetenskapen. Tack för naturen. Tack.

Anterrabae
2015-05-26 18:48
#129

Tack underbara, trygga, för att ekonomin ordnar sig denna månad, för att jag har mat på bordet och kläder på kroppen. Tack för att jag kan andas lite lättare gällande det.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

MissInAction
2015-06-05 21:18
#130

Är oerhört tacksam för att få bo i Tallinn ♥ Varenda dag njuter jag av den speciella känslan jag har här.
Och vissa stunder fylls jag av så mycket kärlek så det gör ont i hjärtat. Det är en bra sak, har jag fått höra när jag provade på Metta-meditation 🙂

Och jag är så glad och tacksam över att få uppleva våren och sommaren här 😍Det är en väldigt grön stad, sååå mycket fint att titta på! 

Idag har jag varit väldigt tacksam för att allt har flutit på på bra på jobbet! Verkligen, allt har gått så bra, och ärenden jag hanterat har bara löst sig på helt oväntat sätt, för allas bästa. Och alla jag pratat med har varit så trevliga 😃Visst, folk kanske tenderar att bli extra trevliga en fredag också, vem vet 😉


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
2015-06-05 21:30
#131

Tack för att allt kommer ordna sig till mitt bästa. Idag är jag extra tacksam för att eft vände min negativa stämning trots min stressreaktion och depression.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-06-05 21:39
#132

Tack för att jag ska få komma på intervju nästa vecka!

Annons:
Anterrabae
2015-06-06 13:12
#133

Tack för min fantastiska dotter!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
2015-06-07 11:45
#134

Ibland får jag såna här jaha upplevelser - där jag inser hur mycket jag förändrat mig själv. Hur jag står stabil i min egen energi, hur jag faktiskt förändrat hela mitt sätt att tänka - alla mina tankemönster - vilket i sig påverkar mitt mående fullt ut. 

Jag är så tacksam för mig och för alla här som speglat mig, stöttat mig och vänligt lyst upp vägen åt mig.

All kärlek till er ❤️❤️❤️😍😍💋💋❤️❤️❤️

å till mig själv förståss 😎

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

gardit
2015-06-07 12:45
#135

Tacksam för en ledig dag idag. Tacksam för stöttande vän/vänner. Tacksam för planerna på vandring till Santiago de Compostela i höst. Tacksam för stöd från mina vuxna döttrar, syskon och övrig släkt. Tacksam för mat och tak!!! Tacksam för jobb och inkomst. Tacksam för LIVET!!!

Theleonora
2015-06-07 14:55
#136

Otroligt tacksam för kursen jag går nu!!! Tack för alla underbara människor jag möter varje dag och som stöttar, motiverar och inspirerar mig. Tack för killen och all kärlek!!! Tack för underbara vänner! Tack för broar som fälls! Tack för öppenhet, kärlek, gemenskap, glädje!!! Tack för ease och flow! Tack för jag, för att jag är jag! Tack för min väg! Tack för abundance!!


Skogshumblan
2015-06-07 15:16
#137

Tack för insikten om hur illa jag är och för att jag ska bli hel igen. Tack för att allt ekonomiskt löser sig så jag kan fokusera enbart på att bli bra igen. Insikter om varför dett blev så här stärker mig och jag tar tacksamt emot den ledning och hjälp jag får Tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-06-09 09:58
#138

Tack för att jag står på mig i de val jag har framför mig! Jag tackar för min magkänsla och för att jag vet att jag ska följa den. Tack för att jag kan känna mig relativt lugn i att följa den, utan att tänka på hur andra saker runt omkring påverkas. Tack för lugnet jag känner att det ordnar sig till det bästa! Tack för att jag ser värdet i mig själv och står upp för mig själv! Tack för att jag vågar vara självisk när jag behöver vara det! Tack för att min självkänsla är starkare än ord som kommer från en besviken person!

SuzanneV
2015-06-09 12:14
#139

Tack för härligt flow med jobb och alla nya möjligheter! Tack för att insikten om att det är NU allt vänder, nu startar vägen mot mina visioner, drömmar och mål. Pusselbitarna börjar falla på plats och det ger mig inre ro. Nu VET jag att allt är bra och som det ska. Allt ÄR i sin ordning. Tack för att jag slipper oro och rädsla. Tack för tillit och tålamod! Tack för att jag åter är i kärlekens och glädjens känsla! Tack för att jag hittade nyckeln igen när jag gick vilse! Tack för att jag VET vilken dörr jag behöver välja just nu. TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
målle
2015-06-10 11:58
#140

Tusen tack för att jag får gå på intervju idag och tack för att min känsla för att få jobbet är så stark och bara blir starkare! Gjorde t.o.m. en rätt stor jubelgest i badrummet innan! Jag firar IN jobbet! Tack! Wiiiihooo! :)

Malava
2015-06-10 18:58
#141

Tack för att jag får ta del av andras dåliga omdömen och beslut, insikter om sig själva hur "illa" dom ibland är.

Så jag kan utvecklas, stärka mig , tro på mig själv och det jag  faktiskt är bra på, och våga stå för det.

Tack för den insikt som tydligt kommer närmare och närmare TACK


Malava
2015-06-10 19:31
#142

#138 Den var som skriven även för mig TACK för att få ta del av det du skriver.


målle
2015-06-10 20:36
#143

Malava - så givande att mina upplevelser även stärker dina! Du får mer än görna ta del av hur mycket du vill av det jag skriver! Det är bara roligt och givande om andra kan känna in sig i samma situation och känslor. På så sätt hjälper vi varandra att nå ännu längre! För övrigt vill jag tacka för en helt underbar intervju idag! Tack för att detta jobbet är som klippt och skuret för mig, och tack för att jag är som klippt och skuren för detta jobb! Det känns precis som jag redan tacka ja till tjänsten, och jag tackar innerligt för att jag kommer få den möjligheten, förhoppningsvis redan imorgon! Tack! Tack! Jag kände riktig jubelglädje inom mig och log hela vägen hem i eftermiddags. Jag trivs redan där! Åh tack, tack, tack!

Malava
2015-06-10 21:29
#144

#143 TACK……för dom orden, så sant så sant.

För övrigt så är det otroligt instämmande på din andra punkt också men har inte kommit riktigt lika långt.

Vilken underbar känsla!!!

Hoppas verkligen att det går hela vägen för dig.

Tack för att det finns hopp för mänskligheten🌈☀️


Otroulig
2015-06-10 21:44
#145

Heja Målle!!!🥳

Hihi jag har suttit och hållit tummarna att du INTE skulle skriva på nåt. Jag vet ju inte om jag tror på 100% det här med astrologi men Merkurius har varit retrograd i några veckor och då ska man helst inte skriva på några viktiga papper - men som tur är så vänder den i morgon 😃 så nu kan jag berätta det!! 

Själv skrev jag glatt på mitt anställnings papper under retrograden - men det var ju i stort sett bara en formalitet 😎

Men astrologi eller inte - det är ju DIN känsla som är viktig.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2015-06-10 21:47
#146

Jag passar på att tacka (när jag ändå är här 😉) för att jag fått tillbaka min lust för trädgården - för växterna och jorden. Energin och glädjen är tillbaka. Yes!!

Dessutom så har jag nya planer - jag ser framåt, kollar in hus, drömmer och planerar hur det skulle kunna vara och mår så bra av det ❤️. 

Jag tackar i förväg för skatteåterbäringen för jag vet ju att den är på gång in. Catching!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2015-06-10 22:15
#147

Grattis målle! 😃😉

Otroulig! Jorden, växterna… det är ju näring och liv! Precis det som du önskat dig, när du tyckt att allt gått liksom på sparlåga. Så helt plötsligt tar du jättekliv till nytt, eget HUS (symbol för… 😉) samt börjar nära och vårda LIVET igen… oooh!! 😍🤗

Hm ja när vi ändå är i Tacksamhetstråden! Jag är så tacksam för mitt vackra, underbara, fantastiska, magiska Tallinn! ❤️ För mitt Estland!
Och jag är så tacksam för att jag trivs så otroligt bra med mitt jobb! 
Och jag är supertacksam för insikter och vetskapen om att jag alltid har allt jag behöver. Alla resurser, alla idéer, alla vägar, alla möjligheter och all kärlek. TACK! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
2015-06-10 23:21
#148

Åh Malava, Otroulig och MissInAction, tack! :) Det här känns så himla bra! Och Otroulig, när du skrev om Merkurius kunde jag bara le, jag tror verkligen på sådant och jag tackar för att jag snabbt kunnat se varför det som skett senaste tiden just har skett! Universum har levererat det bästa inom jobb till mej och jag är så otroligt tacksam! Ser ni hur jag redan nu tackar för jobbet :) jag har ju det redan! Jag har haft en önskan om att vända blad på riktigt, på allvar liksom och jag har fått vad jag bett om och jag tänker BARA på mig själv och vad som är bäst för mig i detta val. Tack! Och tack för att min sambo, som är så klok och vettig, är i exakt samma tankebana som jag angående min jobbsituation just nu! Det känns bara så skönt att jag kunnat bolla mina tankar med honom och att hans svar stämt helt i linje med hur jag upplever och känner! Tack! Tusen, tusen tack! TACK SÅ HIMLA MYCKET UNIVERSUM, HÖR DU DET? TACK! :)

SuzanneV
2015-06-12 00:21
#149

Tack för härlig läsning av er fina här i tråden! Ni är underbara! Tack för att jag hela tiden lyckas ta mig tillbaka efter svackor och nu är i mitt bästa starkaste jag. Tack för inre ro, stabil trygghet och att oron har försvunnit. Tack för att jag slipper rädslan! Tack för att jag känner glädje och kan använda mig av den när Egot vill något annat. Tack för att allt ÄR i sin ordning. Tack för kärlekens och glädjens känsla! Tack för att jag vet att jag är värdefull och förtjänar respekt! Tack för att jag slutat bry mig om vad andra tycker och tänker. Tack för att jag inte låter min inre ro påverkas av andras beteende. Tack för att jag slutat tillåta andra att styra mitt liv! Tack för att jag är jag! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Skogshumblan
2015-06-12 07:27
#150

Idag är min tacksamhet särskilt stor för att jag fått jobba på min drömskola i två år och för att jag fått följa en klass under ett helt läsår för första gång men i mitt yrkesliv. Jag är så tacksam att jag fått ha de Goa kollegorna och bra klimatet med chefen och alla där. Tack. Jag ser nu fram mot nästa erfarenhet som får mig att växa än mer.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Malava
2015-06-12 09:57
#151

#149 lånar ditt slut tack! hoppas det är ok?🌺

CITAT: Tack för att jag inte låter min inre ro påverkas av andras beteende.

Tack för att jag slutat tillåta andra att styra mitt liv! Tack för att jag är jag! TACK!

Tackar även för att jag lyssnar mer till mig själv och gör som magkänslan antyder.


Malava
2015-06-12 10:13
#152

Tack för den inre styrka och uthållighet, tollerans förstånd och kärlek jag trots allt besitter.

Tack för att det kommer ge mig så mycket mer tillbaka o vise verse åt andra hållet för det jag fått/får utstå och där det kom /kommer ifrån.

TACK❤️


SuzanneV
2015-06-15 00:06
#153

#151 Absolut helt okej! Gläder mig att även du känner så! Tack för att du frågar; hade du inte behövt. Härligt att du lyssnar på Dig! Tack för nya insikter igen och att jag förstår mig själv bättre nu. Tack för att jag är starkare i mig nu! Tack för kärlek, tillt och tålamod. Tack för fredagens glädje- och lyckorus efter ett positivt jobbbesked!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
målle
2015-06-15 09:38
#154

Tack för en härlig helg med semesterkänslan närvarande. Tack för att bilen endast behöver byta stötdämpare bak och skyltbelysning. Tack för att jag fått njuta av helgen i lugn och ro. Tack för god sömn. Tack för att en tredje person ställer upp som referens. Tack för att jobbet jag vill ha snart ringer och erbjuder mig tjänsten! Thank you. Merci. Danke. Takk.

Skogshumblan
2015-06-15 09:59
#155

Tack för livet. Att jag lever! Att jag en gång för fem år sedan valde livet igen fast det gjorde ont. Jag är också tackdam för de steg och förändringar av mitt liv som jag gjort eller klarat av under de senaste året. Allt har sin tid och allt blir bra tillslut. Tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-06-15 13:22
#156

Åååååååååh tack tack tack tack tack tack tack, tusen, tusen tack! Jag fick det jobb jag ville ha! Med en högre lön än jag begärt! Gaaaaah! Jag är fullkomligt lycklig till tusen! Åh tack!

Skogshumblan
2015-06-15 14:11
#157

Målle så underbart! Grattis!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

målle
2015-06-15 14:20
#158

Åh tusen tack Skogshumblan!

Malava
2015-06-15 16:10
#159

#156 STORT Grattis!🎁🏆 vilken midsommar present!

Den var du värd!

DEN känslan målle vill jag OCKSÅ ta del av😃

För det är jag också väl värd!

För övrigt så valde jag tidigare att tacka för  att jag får ta del av andras dåliga omdömen och beslut. För att stärka mig och förstå viss innebörd. TACK tack tack

Man får verkligen vad man ber om såååå

Nu senast så har jag på det mest otippade håll men än mer lärorikt, fått ta del av vad innebörden av när "EGOT"   tar över folks handlingar och beteende, medvetet och omedvetet som jag ser det.TACK tack tack!

Men måste nu RÄCKER det, för bägaren rinner över och tackar härmed ödmjukt men bestämt att det får räcka för nu, mycket lärorikt men som sagt, tack det räcker för väldigt lång tid framöver.

Tack universum för att jag slipper ta del av mer sån s…it måste reflekteras och tas in.

Tack för att allt det goda jag bett om nu visar sig pö om pö med det mest elimentära som nr 1 på listan TACK så hemskt mycket tack! låt det bara flöda in gott.

Det är jag så väl värd!

Tack !


målle
2015-06-15 17:18
#160

Malava - tack så mycket! Jag tvivlade aldrig på att tjänsten skulle bli min, det kändes ju som jag redan jobbade där efter jag varit på intervju hos de, men jag hade aldrig trott att jag skulle få mer lön än jag begärt! Känns nästan overkligt! Men åh så glad jag är! :) tack!

Annons:
Malava
2015-06-15 18:23
#161

Så sjuukt glädjande med dig!

Har haft ett par såna upplevelser tidigare vad gäller arbete, så jag vet hur det känns, men nu är det stiltje för mig på arbets fronten i nya sverige, lättare än man tror att bli arbetslös.

Många reagerar starkt runt omkring för jag har hur mycket bra erfarenheter och referenser som helst.

Efter en konkurs på det bolag jag arbetade så sitter jag i denna situation totalt oförtjänt.

Men NU, nu så blir det andra bullar snackat lite med universum, ha! ha!😎 och känner att det kommer flöda in goda nyheter med all rätt igen.

Märkligt  faktiskt men som du nämnde att du "tvivlade aldrig" och jag vet när det gått bra att jag själv inte tvivlat men du har jag tvivlat sååå…..klart mäktigt detta hur man tänker och känner och vad det ger. 

Glädje tankar från mig!

Tack!( för deltagande av välkänd glädjestorm)


målle
2015-06-15 18:30
#162

Malava - jag kände ett mycket större värde i mig själv i denna upplevelsen. Jag följde min magkänsla och den hade så rätt! Jag visste vad som var, och skulle bli, det bästa valet för mig. Sedan valde jag utefter det och brydde mig inte ett dugg om de andra jobben skulle bli besvikna, jag kan ju faktiskt bara göra ETT val, välja ETT jobb och är jag då så fantastisk att alla andra med vill anställa mig så är ju inte det mitt problem. Jag har helt och hållet valt utefter mitt eget värde och min magkänsla och kände att detta jobbet verkligen var som klippt och skruet utefter mig. Det här jobbet är jag och jag är det här jobbet! Tack för dina fina återkopplingar på mina inlägg.

målle
2015-06-15 18:37
#163

Och just det! Tack för att telefonsamtalet med ställe 1 gick så smidigt. Hen förstod varför jag valt som jag gjort och tyckte tjänsten lät intressant och önskade mig lycka till! Tack! Imgn ska jag ringa ställe 3 och meddela även dem att jag tackat ja till annan tjänst. Det samtalet ser jag inte som något större problem. Var mest orolig för hur ställe 1 skulle ta det eftersom vi pratat om att jag skulle jobba där långt innan denna trevliga karusell drog igång! Så tack för att allt ordnar sig! Nu ska jag bara få köpt nya stötdämpare till bilen och få de bytta och bilen ombesiktigad så är precis allt som det ska vara! Jaaaaaaaa! Jippi! Tjohooo! Tack tack tack! Tusen, tusen tack!

Malava
2015-06-15 19:49
#164

#162  Mmmmm precis så, man SKA följa sin magkänsla, lyssna till sig själv och INGET annat som lockar av olika anledningar i stunden.

Det kan av olika anledningar vara hur trovärdigt tillförlitligt som helst och riktigt kvalitets format.

Nu är det ju så att man "vill tro" att om man nu är nere låg förvirrad av olika anledningar, så ser universum det och ger dig uppåt automatiskt, men ack, du drar på dig långt mer  lågt än du förtjänar, om du som jag bad om utbildning i det andliga och lagar etc. därutöver så kan det bli riktigt jobbigt.

Det är min egna absoluta erfarenhet, och min läxa tror jag är att lyssna mer till dig själv och din magkänsla.

Då har jag mått som bäst

Tack för allt och det bästa som nu är på ingång.

Amen ha! ha!  TACK


målle
2015-06-15 20:08
#165

Malava - absolut! Jag har en gång gått mot min magkänsla, och den gången var min magkänsla så tydlig att jag idag inte kan förstå hur jag ens KUNDE gå emot den. Men jag tackar nu odag att jag gjorde det, på så sätt visste jag ännu tydligare nu att följa magkänslan är det ända rätta! Tack för att jag lär mig av mina misstag! Jag ser de inte som misstag såhär efteråt, mer som en erfarenhet! Så tack för mina erfarenheter!

Malava
2015-06-15 20:11
#166

Glömde att tillägga desto större befattning/ befogenhet du haft..desto större fall.

Mycket god och nära kontakt med min fd chef på hög nivå( och det i sig har varit en sjuukt bra erfarenhet, läxa name it! trodde aldrig att denna kontakt skulle vara rimlig) även om det inte går att mäta så vad man kan gå igenom så har det gett mig lärdom om livet i stort och en STOR vänskap och tillit.

 Tack! för för den livs erfarenheten tilliten och goda kontakt. Tack tack tack

Vi ÄR alla lika och av samma värde.

TACK återigen för den erfarenheten


Malava
2015-06-15 20:20
#167

Glömde!

Han lyssnade inte heller till sin mag känsla och blev duperad i situationen.

En god chef och riktigt bra entreprenör som blev min nära vän, tänk så det kan bli

Tack!🌺


Annons:
szirius
2015-06-19 00:35
#168

FRISKT! FRISKT! FRISKT! Vi skapar vad vi tänker på ;) Använd ordet friskt istället för sjukt 😉

Malava
2015-06-20 11:22
#169

Fick leta ordentligt efter vart jag skrev "sjukt"hittade till slut och då i en mening som egentligen var positiv. Men greppar budskapet i sig.😉


målle
2015-06-23 21:11
#170

Tusen tack för mitt underbara liv! Jag är jättenöjd!

Otroulig
2015-06-23 22:13
#171

#170 Åh jag är tacksam över att du har ett sånt flow bruden! Samt att jag får ta en del av det.

Sen är jag tacksam över att mitt liv är perfekt. Jag kände verkligen hur jag älskar Sverige när jag såg ut över landskapet idag på kvällskvisten. Jag är så tacksam över all natur och att jag kan vara ute i den och njuta av sol, gräsdoft, blommor och vind.

Tacksam över allt som är bra i mitt liv, vilket är väldigt, väldigt mycket. Jag är tacksam över att jag har ett sånt enkelt liv. Bil, jobb, pengar, min fina lägenhet med min trädgård. Mina tavlor jag fått hem ❤️. Tacksam över vändningen på jobbet idag.  För manifesteringen av en bra bok att läsa. En av arbetskamraterna gav oss alla en bok om NLP idag. Perfekt! Jag som varit nyfiken på det. 

Tacksam för att det var så lätt att må bra idag och hitta glada tacksamma tankar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-06-23 23:15
#172

Tack för mig! Att jag äntligen är JAG! Nu är det verkligen på riktigt inte bara tankar i huvudet. Är stark i mitt bästa jag, mitt autentiska jag. Tillåter inte längre att människor behandlar mig med orespekt. Respekterar mig själv. Är inte lika beroende av andras bekräftelse, bekräftar mig själv! Tack för det! Är så tacksam för den senaste svackan så jag kunde rensa ut, stärka mig själv och äntligen vara jag. TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2015-06-24 06:54
#173

#172 🥳 på Dig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
2015-06-24 11:06
#174

Tack för att jag har distans till tråkigheter runt omkring. Tack för insikter och tack för resan jag gör mot att hitta och läka mig själv. Tack för att våga kliva utanför komfortzonen, tack för utveckling och tillväxt. Tack för framstegen. Tack för att jag får leva och lära!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
SuzanneV
2015-06-24 23:50
#175

#173 Tack Otroulig! #174 Heja dig! Bra jobbat! Tack för kärlekens och glädjens känsla! Tack för att allt är i sin ordning. Allt är bra och som det ska. Tack för jobbmöjligheter och att jag nu vet vad jag behöver göra. Tack för att jag släpper taget nu. TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

målle
2015-07-03 23:30
#176

Jag är så tacksam över vädret vi har nu! Jag ÄLSKAR heta sommardagar! Tack för sommar, sol, varma vindar och sköna dagar, kvällar och nätter! Sover sällan så bra som när vi har tropiskt varma nätter! Tack!

MissInAction
2015-07-04 00:28
#177

Mmmm sommar! 😍☀️🥳🍸

Jag älskar också det här vädret, målle!!  Uuuuuunderbart!

Så härligt! Det vore ju ännu mer underbart (!) med ännu längre sommarperioder!b❤️

Har haft en underbar dag! Fullt upp på jobbet och nu semester!😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-07-04 09:21
#178

Jag mä! Semester!! Så skönt att vakna när man vill! Solen skiner och jag ska på äventyr - livet är underbart!!

☀️🥳❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2015-07-04 18:14
#179

Jag har ingen semester denna sommar (heller) började mitt nya jobb för två veckor sedan och jag har massor att lära mig, men vet ni, jag behöver ingen semester i sommar! Jag har förskotsssemester så jag kan ta ut 13 dagar om jag vill (har tagit en semesterdag, förra fredagen) men just nu vill jag jobba, jag vill lära mig så mkt jag bara kan! Tack för denna vilja och tack för den energi kag har! Allt känns så himla bra! Tack tack! Och tusen tack för att vädret är så underbart på helgerna så jag kan njuta lite extra då! Så jäkla nice! Tack!

Otroulig
2015-07-09 23:00
#180

Tack för att mina önskningar blir uppfyllda med råge. 

Bad om sällskap och inser att jag har dessa vänner som jag kan blotta allt inför och få givande svar eller bollande frågor tillbaka. Tack!! Dom är inte många - men dom FINNS!! Jag har dom i min tillvaro. Tack!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-07-15 13:27
#181

Tack för att jag är jag. Mitt sanna jag! Äntligen fri på riktigt! Tack för kärlek, glädje, skratt och lyckorus! Tack för nya möjligheter och dörrar som öppnas. Tack för inre ro, trygghet och harmoni. Tack för styrka, nya krafter och positiva energier. Tack för att jag släpper och relaxar nu! Tack för tillit, tålamod och acceptans! Tack för att allt vänder nu. Tack för allt bra som händer och pussebitar som faller på plats i skapandet av mitt nya liv. Tack för glädjen och kärleken att ta hand om en underbar kärleksfull och harmonisk katt. Tack för att jag är omfamnad, trygg och vägledd. Tack för att allt är i sin ordning! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Anterrabae
2015-07-16 17:53
#182

Jag försöker se med tacksamhet på all smärta och all gråt, som är så tung och jobbig nu. Det betyder att jag växer!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

sweetgum
2015-07-17 10:19
#183

Tack för att jag växer som person för var dag. Ångesten är jobbig men den tvingar mig att ta itu med mina problem och tänka över dem. Tack för vackert väder och fina vänner som ger mig stöd!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SuzanneV
2015-07-22 00:45
#184

Tack för fortsatt inre ro och harmoni! Tack för att allt har ordnat upp sig kring jobb och ekonomi! Tack för all glädje och kärlek i mitt liv. Tack för det viktiga mötet och de härliga, pirrande, spännande kärleksenergierna som är kraftfulla och underbara! Tack för att jag mår så bra. Tack för att allt är i sin ordning. Tack!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Theleonora
2015-07-25 00:04
#185

Tack för att jag är och tack för att jag är precis där jag ska vara! Jag är såååå otroligt tacksam för den här muren som rasar, muren av att jag är liten och alla andra är bättre, den har varit tjock och jag har säkert behövt den men inte nu längre. För mitt inre är starkare nu. Och börjar lysa fram! Underbart!! Tack tack tack!


Anterrabae
2015-07-26 18:18
#186

Tack för att jag inser, och ser det destruktiva. Tack för att jag vågar agera och hålla fast vid att göra mig av med det destruktiva, fast det gör ont, och fast jag lider. Tack för styrkan, självklarheten och modet. Tack för insikterna, tack för möjligheten att växa, läka och göra mig fri.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Otroulig
2015-07-27 11:51
#187

Tack för att jag är så flexibel - tack för att jag bara följer med i förändringarna, nu för tiden. Ingen sorg över det som försvinner - fullständig tillit till allt är som det ska.  Åhh vilken insikt som kom samtidigt!! För jag ser hur jag alltid så krampaktigt velat hålla kvar…allt som varit bra. Men allt förändras 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-07-27 22:46
#188

Tack för mitt nya liv! Tack för mitt nya starka sanna jag? Tack för trygghet kring ekonomi och jobb! Tack för att jag tror på mig! Tack för utrensning, insikter och nya beslut! Tack för att jag vet vad jag behöver göra nu! Tack för kärlekens och glädjens känsla! Tack för att ALLT ÄR i sin ordning! Tack för inre ro och harmoni! Tack för positiv energi! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
Otroulig
2015-08-28 20:38
#189

Tack för att jag får förmånen att jobba i en småstad. Ingen trafik, fin väg genom landsbygden. 

Jag fick en riktigt tankeställare när jag var in till U-sala som jag tidigare jobbat i och åkte osmart på kungsgatan - jösses - det var som att vara i Stockholm, köer - rödlysen - kaos. Jag satt där och var så tacksam för att jag slipper detta. Aldrig köer - en och annan långtradare eller traktor man hamnar bakom - det är allt. 

Så TACK!! För vacker landsväg och fria vägar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anterrabae
2015-08-29 12:27
#190

Tack för respekt, fantastiska vänner och förmågan att se ljust på saker. Det fortsätter jag gärna med.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

SHIAWASE
2015-08-29 18:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#191

Jag är såååå tacksam för MIG!!!! Tack för den fina kontakt jag har med MIG!!½

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2015-08-30 08:47
#192

#191 Åh vilken fin påminnelse. Så är det ju och det är ju normalt först efteråt som vi ser det. 

Men om vi kan leva i tillit till att det ÄR så utan att försöka förstå så blir ju livet så mycket härligare 🥳🌈❤️

Tack för den Shia!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-09-08 00:11
#193

Tack för all kärlek, glädje och inre ro! Tack för vägledning, trygghet och harmoni. Tack för att jag är en efterfrågad förelasare! Ett jobb där jag kommer till min rätt som en sann givare. Jag bjuder på mig själv och delar med mig av mina erfarenheter och kunskaper. En fantastisk känsla som även ger mig enormt mycket tillbaka. Tack för denna möjlighet! Tack för att jag har en stabil ekonomi och slipper oroa mig som förut! Tack för att jag är i kärlekens och glädjens känsla! Tacksam!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Otroulig
2015-09-09 06:58
#194

Tack för att jag fick vakna med MIG idag. 

Tack för att jag kan se kärleksfullt på de sidor hos mig som varit aktiva på sistone och som kanske är en fas eller helt enkelt ett försvar för något annat. 

Tack för den här känslan att objektivt kunna iaktta utan att döma utan bara konstatera och även se att det inte leder till mitt högsta bästa.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-09-17 21:57
#195

Tack för att jag är trygg och stark i mig nu! Tack för att jag är i kärlekens och glädjens känsla. Tack för inre ro, harmoni och positiv energi! Tack för att jag är jag. Tack för alla möjligheter och nya dörrar som öppnas! Tack för att livet är enkelt och allt flyter på! Tack för all kärlek och allt stöd jag har i mitt liv! Tack för mitt nya liv! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Annons:
gardit
2015-09-18 17:48
#196

Tack för att min Camino till Santiago har varit så underbar, tack för att jag är framme om en vecka och att allt går bra även de sista milen. Tack för härliga vänner (änglar!!!) längs vägen.

sweetgum
2015-09-23 16:15
#197

Tack för att min vilja att bli lycklig och tillfreds med livet bara blir starkare och starkare. Det känns som att det goda livet är på väg!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2015-09-23 20:25
#198

Tack för alla människor som dyker upp i min vardag. Syskonen kommer på besök, vänner kommer förbi, jag träffar gamla fina arbetskamrater under kvällspromenaden med hunden. Trevlig!! Tack mer sånt tack.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SuzanneV
2015-09-24 00:56
#199

Tack för att jag har det så bra! Tack för nya ekonomiska möjligheter! Tack för att jag är så stark i mig och inte låter mig påverkas av andras beteende! Tack för styrka, trygghet, inre ro, harmoni, positiv energi. Tack för kärlek, glädje och lycka! Tack för att jag är fri att vara mig själv! Tack för sinnesro! TACK!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
2015-09-24 05:01
#200

Tack för ännu ett snäpp "upp" (menar inte upp som i bättre, eller motsats till ner ) !! Känns bra, och tack för att jag är fylld med energi, Jag vet inte vad som har hänt, men det känns som om jag har rensat en hel del!!! TACK!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

gardit
2015-09-26 11:28
#201

Äntligen! Jag har vandrat i en månads tid och har nu nått mitt mål: Santiago de Compostela! Det har gjort ont i fötter och ben, det har varit många tårar men dubbelt så många skratt. Jag har mött Änglar bland pilgrimer och även andra. Helt underbart att se hur Attraktionslagen fungerar på det mest elementära vis. Man går ut på morgonen och litar blint på att fötterna bär och att jag får en sängplats även nästa natt. Är man "vilse" dyker det upp någon som kan visa vägen, tolka eller hjälpa på annat vis! Tacksamheten är stor över att jag har fått uppleva denna härliga resa, som är en resa både till det inre och det yttre ♡

Otroulig
2015-09-26 11:40
#202

Åh så härligt att du genomfört din dröm!! 🥳 🌈🏆

Det verkar verkligen ha varit en tillits övning - att ta dagen som den kommer. Du har ett mål och litar på att du kommer att komma fram. Verkligen som vår livsväg tänker jag.  Så fint att du gav detta till dig själv ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2015-09-27 00:42
#203

Åh! gardit!!! låter super super underbart!!!! vad fantastiskt för dig!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2015-10-14 21:58
#204

Jag vill tacka för en ny känsla jag har fått till mig. 

En känsla av ömhet inför mig själv. Nu kan jag se hur jag agerat och tänkt, med ömhet. Jag kunde inte bättre då. Nu kan jag se på mitt gamla jag med förlåtelse, kärlek och ömhet. Jag kan även se saker i det dagliga livet som jag agerar lite tokigt på - och kan förlåta mig själv. 

Jag tycker att jag var lite gullig.. då. 

En väldigt skön och framför allt NY känsla.

Tack ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
2015-10-15 18:00
#205

Jag är tacksam för den vackra hösten och för alla de fina vänner jag fått! För vacker klassisk musik som ger tårar i ögonen och ett leende på läpparna. 🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

målle
2015-12-13 18:55
#206

Tack för de dryga 10 000 kronor jag vann på Harry Boy! Jag har fortfarande inte förstått det ännu! Första gången jag vinner mer än tresiffrigt! Helt otroligt! Skulle velat se mig själv idag när mannen bakom disken på Pressbyrån sa att "det var ju mycket pengar på dessa" när han scannade mina två Harry Boy-kvitton som legat hemma i lådan i 2-3 veckor sedan de köptes! Sen frågar han om jag visste om det! Jag var tvungen att fråga om han drev med mig! :) Wow alltså! Tack, tack och tusen tack! Känns inte som jag menar min tacksamhet för jag har svårt att känna att jag förtjänar dessa pengar, men de kom ju till mig! Så det måste ju betyda något! Men jag är glad och tacksam!

Otroulig
2015-12-13 22:39
#207

Men GRATTIS!!! Målle! 🥳 Vad roligt! 

Plötsligt händer det!

Själv är jag tacksam över den lättnad jag känner nu. Har varit rejält låg ett par dagar - men nu rackarns är jag tillbaka. 

Vägen tillbaka går ju helt klart genom tacksamhet - så här kommer det!

Jag är så tacksam över mitt mysiga hem, över min trädgård som jag kan gå ut och pilla lite i när andan faller på. Jag är tacksam över min fina, snälla bil som tar mig så snällt överallt. 

Jag är tacksam över min hund som finns vid min sida, alltid redo för kärlek. 

Jag är tacksam över mitt fulla bankkonto som ger mig möjligheter i framtiden. 

Jag är tacksam över mitt jobb, över alla trevliga arbetskamrater, över att det ligger i en trevlig småstad. 

Jag är tacksam över att alla i min familj är friska och att allt är så okomplicerat. 

Jag är tacksam över att mitt liv är så okomplicerat - allt är enkelt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
2015-12-21 20:37
#208

Jag är så tacksam över att jag tittade in här, har känt mig deppig och frustrerad i flera dagar men börjar redan må lite bättre. Tack för att ni finns här inne och att jag får ta del av all er kunskap och positiva energi!


Otroulig
2015-12-25 18:47
#209

Hej H-Lena, så bra att du mår bättre 😍. Forumet är ju vad vi alla gör det till. Många av oss som varit aktiva har tagit en lite paus. Forumet blir vad vi alla gör det till så skriv på 👋.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Liiiiten
2015-12-27 07:37
#210

Jag är galet tacksam över att alla bitar i livet faller på sin plats, enkelt och smidigt! Till det hör fet faktum att jag äntligen hittat någonstans där jag "hör hemma", i mig själv och bland människor som förstår mig. Att hitta detta forum och läsa alla andras upplevelser. Jag är också evinnerligt tacksam över att jag känner ett inre lugn. Stormen har lagt sig och jag kan bara njuta av allt livet har att bjuda på. För visst fasen är livet härligt?!

Otroulig
2015-12-27 15:38
#211

#210 Åh det låter underbart Liiiten - att hitta hem 🥳 framför allt till sig själv, att hitta sin inre Grundbult! Grattis!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Liiiiten
2015-12-27 18:07
#212

Tack! Jag vet att jag är precis där jag behöver vara.

[Synnerlig]
2015-12-28 16:23
#213

Tack för att jag har min underbara sambo, solen i mitt liv som alltid får mig på bra humör ☀️❤️

Tack för min underbara kanin som är så himla go och busig och alltid får mig att skratta åt hans knasiga påhitt och gör mig lugn varje gång vi gosas ❤️

Tack för att jag har en varm, skön och rymlig säng att lägga mig i varje kväll.

Tack för att jag känner till the law of attraction!

Otroulig
2015-12-28 20:33
#214

Tack för glittrande, skimrande snö kristaller. Det var magiskt på grusvägen i eftermiddags, det gnistrade som kristaller av bil lykornas sken. Tänk att det vackraste i livet är gratis!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2016-01-05 19:17
#215

Tack för att jag har ett underbart varmt hem att komma hem till. Fullt av kärlek, färg och mys. 

Tack för den supergoda köttfärssåsen.

Tack för att jag tycker om att umgås med mig själv,  att jag kan njuta av ensamheten och pyssla runt och skratta åt mig själv.  Så tacksam att jag till slut blev bästa vän med mig  själv - för nu kommer jag alltid att ha mig kvar ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Wildcat1984]
2016-01-06 21:50
#216

Tacksam för att det värsta som kunde hända var nackspärr denna dagen :-P
Är tacksam för att familjen tagit väl hand om mig idag då det blir mycket smärtsamt för mig.

❤️

Annons:
Otroulig
2016-01-07 20:54
#217

Ta hand om dig Wildcat, vetekuddar är bra 🙂 såna man stoppar i micron som blir varma och goa.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Wildcat1984]
2016-01-07 21:18
#218

Tack ska du ha. Jag har faktiskt en sån.

[Wildcat1984]
2016-01-07 21:20
#219

Jag är tacksam för min "lärare" jag har. Jag är tacksam för att jag har barn som testar så tålamodet ännu fungerar. Tack för att nackspärren börjar ge sig.

[Wildcat1984]
2016-01-07 21:20
#220

Jag är tacksam för min "lärare" jag har. Jag är tacksam för att jag har barn som testar så tålamodet ännu fungerar. Tack för att nackspärren börjar ge sig.

Anterrabae
2016-01-12 21:07
#221

Jag är tacksam för mina vänner, för min dotter mina djur och mitt hem. Jag är tacksam över att jag kommer ha råd att bo kvar där, och att jag kan känns mig trygg och på plats. Jag är tacksam för att få landa. Jag är tacksam för lusten att omvandla min hobby till min försörjning. Jag är tacksam för motivationen, och framförallt tacksam för att det kommer gå som på räls. Jag är tacksam för alla insikter.. För allt som utvecklar mig.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

SHIAWASE
2016-01-19 14:01
#222

Jag är tacksam för livet!!! För att jag har sådan tillit, så att även när saker och ting inte går som jag önskar, så vet jag att det kommer att komma något ännu bättre ut av det!!! Och tacksam över att vara medveten om min vibb, så att jag verkligen känner när jag skiftar, och att jag märker skiftet, genom manifestationerna som jag skapar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Synnerlig]
2016-01-19 16:30
#223

Jag är tacksam över att de senaste två dagarna har känns så himla bra med mycket positiva känslor och inspiration ☀️

Jag är tacksam över att jag vågade mig ner till tvättstugan idag. Första gången på något år. Det gick bra!

Annons:
Sagaliten
2016-01-19 18:37
#224

Oj, ja jag hade kunnaT skriva långa listor här, är så otroligt mycket jag är tacksam för, men för att inte göra det så himla långt så säger jag att jag är tacksam för nästintill allt här i livet, stort som smått, allt från min underbart fantastiska mamma till mina systrar och syskonbarn men även för min sköna säng och att jag äter och dricker det jag vill till att naturen är så fantastiskt vacker och föränderlig… Som sagt, hade blivit en låååång lista ☺️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

sweetgum
2016-01-19 22:15
#225

Jag är tacksam för min varma och goa säng nu i kalla vintern ❤️ älskar min säng haha

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Anterrabae
2016-01-19 22:18
#226

Jag är tacksam för nya vänner och bekanta som kommer in och förgyller mitt liv. tacksam för att jag har så mycket att lära av dem. Jag är även tacksam för de människor som inte passar in i mitt liv, och som vandrar vidare, för även dessa, eller kanske framför allt dessa, lär mig ännu mer

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Synnerlig]
2016-01-20 11:54
#227

Jag är otroligt tacksam över att jag kan bli gravid och jag längtar efter mitt första barn som kommer i maj 🙂 Jag är tacksam över att jag bor så fint. Jag är tacksam över min underbara fästman som är solen i mitt liv som sagt 😃 Jag är tacksam över att jag alltid har ett val, jag kan själv välja vad jag vill med mitt liv 🙂

Sagaliten
2016-01-20 19:32
#228

Är otroligt tacksam att jag fick ett fantastiskt bra pris på en utbildning. Är btw en manifestation som fått svar. Gade inte kunnat gå till fullpris och blev då erbjuden till halva bara för att universum alltid der tillbaka så vi använde oss båda av den och fick väl kanske båda svar. Jag fick i alla fall.

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Otroulig
2016-01-20 21:54
#229

Åh vad roligt att läsa.

#225 Jag tänkte samma sak igår när jag kröp ned i min säng, jag ÄLSKAR min säng, med alla fluffiga duntäcken och kuddar. 

#226 Precis vad jag och en arbetskamrat pratade om idag. Att vissa släpper man och nya kommer in.  Vi gör val att släppa och val till nya intiativ.  Dessutom så kommer ju rätt människor i samma vibb som mig. 

#227 Synnerlig vilken lycka, vad spännande. Grattis!! 🥳 

#228 Men kanon!! Snacka om bra manifestering!

Själv är jag tacksam över att jag har blivit så himla bra på att inte gå in i drama. Vilket i sin tur leder till att det inte är nåt drama i mitt liv.  Det sker i min omgivning men jag påverkas inte av den. Är så lugn och trygg i mig själv 🌈. Följer bara flödet. Trallallallala 🙂

Sen är jag tacksam över alla små fina gåvor Universum ger, som idag. Jag skulle köpa glödlampor för första gången på säkert nåt år och vad dyker upp som första vara på rea i butiken - Jo glödlampor. Tackar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Synnerlig]
2016-01-21 10:21
#230

#229 Tack så mycket Otroulig 🌺

Annons:
sweetgum
2016-01-21 17:37
#231

sängar 👍😃

Vad roligt Synnerlig! Glad för din skull! ☀️

Visst är det skönt att inte ha drama i sitt liv Otroulig! Njuter av det själv just nu 🎈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Anterrabae
2016-01-21 19:03
#232

Jag kan bara hålla med! Ett kaos- och dramafritt liv är så skönt. Och något att vara medvetet tacksam över, varje dag Jag är tacksam över att jag gjort det jag skulle idag, att det gick bra hos läkaren, och att jag får prata med och träffa så mång trevliga, snälla och hjälpsamma människor varje dag

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Sagaliten
2016-01-21 21:24
#233

Idag är jag tacksam för mitt förnuft och förmåga att formulera mig vilket "räddat mig" många gånger

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

[Synnerlig]
2016-02-02 18:37
#234

Jag är så tacksam att mitt besök hos barnmorskan gick bra. Mitt blodtryck som varit för högt tidigare har sänkts på en vecka med promenader, yoga och meditation och det har samtidigt hjälpt mitt psykiska mående jättemycket! :) Jag är så tacksam över att jag äntligen har börjat komma in i känslan av lagen om attraktion. Jag känner mig upprymd och längtar efter alla mina "beställningar". Ser så mycket fram emot mitt nya liv som är på väg till mig nu :D Haha, att man kan vara såhär lycklig. Pratar sönder huvudet på mim sambo om allt jag ser fram emot :D

[Synnerlig]
2016-02-02 18:39
#235

#231 Såg nu att du skrivit till mig. Tack så mycket Sweetgum :D

Otroulig
2016-02-03 20:21
#236

Tack för att jag är på ett sprudlande humör - av ingen orsak alls. Tack för den fantastiska stjärnhimlen ikväll. Tack till mig för att jag skapar min arbetssituation varje dag, hela tiden, mot ett ännu roligare ställe och roligare arbetsuppgifter. 

Tack för att jag har ett enkelt liv och är född där jag är.  Jag är oerhört tacksam över det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2016-02-03 20:35
#237

Jag är otroligt tacksam över att jag är fullt medveten om att själen just nu snurrar i 110, att jag känner igen varningstecken och lyssnar på mig själv och ska försöka ta det lugnt INNAN det slutar i väggen igen. Jag avbokade mitt träningspass på gymet imgn för jag ska ut i luft och natur efter jobbet imgn och jag ska ta två semesterdagar i anknytning till en helg inom snar framtid. Tack för dessa insikter, tack för att jag vet vad jag ska se upp för och tack för att jag fick förmånen (ja, jag ser det som en förmån) att jag blev sjukskriven och fick lära mig så mycket om mig själv! Tusen tack älskade Universum.

Annons:
Otroulig
2016-02-03 21:04
#238

HEJ Målle 👋❤️ Kul att se dig!

Bra där!!! Jag är också så mycket mera lyhörd nuförtiden. Det gäller att bibehålla balansen - kram på dig!! 🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

H-lena
2016-02-04 10:39
#239

Jag är tacksam över att min stukade fot blir lite bättre för varje dag som går!


Otroulig
2016-02-05 18:18
#240

Hej  H-lena, kul att se dig 😃. Bra att den stukade foten läker - kanske meningen att du skulle vila lite 😉?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sagaliten
2016-02-06 12:16
#241

Är otroligt tacksam att jag behåller lugnt och the high road i en konflikt med en person som jag är i beroendeställning till. Ska nu nästa vecka försöka ännu en gång försöka lösa denna konflikten och då se till att vara den som är den vuxna av oss. Tycker jag gjort allt jag kan både genom AOLtänkande och ur ett psykologiskt perspektiv för att lösa detta, men jag tycks ofrivilligt blivit en slagpåse, men jag är som sagt ändå tacksam och även stolt över att jag faktiskt inte sjunkit till den andra personen nivå. Tror min lärdom i detta främst är att stå upp för mig själv och näst efter det att se till att göra det med hedern i behåll och aldrig sänka mig till sandlådenivån. Inte för att jag brukar höra hemma i sandlådan, men att verkligen stå upp för mig själv är ett relativt nytt fenomen där jag väljer att säga stopp istället för att svälja skiten folk slänger på mig. Så stolt att jag vuxit så mycket i mig själv senaste månaderna. Att börja vara snäll främst mot sig själv är ju livsviktigt. Abraham nämner ju ofta detta med egoism. Inte att vara elak eller ignorera andra för det utan bara att faktiskt låta mig vara huvudpersonen i mitt liv 😊

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

Anterrabae
2016-02-06 13:15
#242

Jag är tacksam, så oerhört tacksam att jag inte är en idiot! Kag må va naiv, och tro gott om alla, i alla fall tills de bevisat motsatsen. Hamnade mitt i en diskution idag, där en person visade på så sanslöst korkade och elaka åsikter att jag baxnade. Jag är så glad och tacksam att jag inte är så. (Ett ex, det ska visst vara de misshandlade, våldtagna och hotades eget fel, att de är just misshandlade, våldtagna och hotade..) *ryser* Jag är tacksam att jag kan låta bli att ta till mig dramat, lägga det destruktiva åt sidan och vara just tacksam.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

sweetgum
2016-02-07 13:40
#243

Jag är tacksam att jag vaknade med solen i ansiktet för första gången på månader! Jag är tacksam för mitt varma hus och för mysiga böcker att läsa när det stormar ute.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2016-02-07 19:48
#244

#242 att vara naiv, tro det bästa om människor,  hoppas jag aldrig att jag slutar med. Jag blir lite förvånad själv faktiskt när det händer att jag blir misstänksam.  Häromdagen var det någon som swichat 3000 till mig av misstag. Då blev jag misstänksam och det kändes obekvämt. Men naturligtvis fick hon tillbaka pengarna 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Anterrabae
2016-02-07 23:04
#245

#244 visst är det så! Jag tror alltid gott om alla, oftast även när motsatsen är bevisad. Men jag är glad att även jag kan få nog. Det betyder att jag sätter gränser som skyddar mig. Idag är jag tacksam för ett par riktigt bra samtal.. Det känns skönt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Sagaliten
2016-02-09 15:24
#246

På tal om att tro gott om folk så är jag otroligt tacksam över att jag har den livsfilosofin att jag väljer att tro gott om alla och skulle det visa sig vara felplacerat på något håll är jag tacksam för att jag fortsatt vara sann mot mig själv och även tacksam för den lärdom det gett mig att "åka på en nit" men ändå tacksam att jag inte låter det skada min grundsyn på människor 💞

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

satsuke
2016-02-10 11:26
#247

Idag är jag tacksam över att jag lyckades vända min jobbiga känsla så pass snabbt som jag gjorde.  Jag hade under flera veckor haft en växande känsla av svartsjuka, mindervärde osv mot en person och det påverkade mig mycket, mycket negativt på alla möjliga sätt.

Jag tänkte på drastiska åtgärder för att slippa situationen, men insåg (efter hjälp av andra personer och internet) att det enbart handlade om en känsla i mig, inget annat.

Efter ytterligare tankar och att sova på saken lyckades jag vända det till en positiv och nära nog förväntansfull känsla och när man väl kommit in i den så bara ökar välbefinnandet ❤️

Så nu sitter jag här och känner mig tacksam! Och lycklig. Över min tillvaro.

Otroulig
2016-02-23 20:17
#248

Idag är jag tacksam över att få höra hur hela livet kan ändras på ett kick. Hur alla bitar kan trilla på plats med kärlek, boende och ett helt nytt liv. Det ger mig hopp och inspiration. 

Jag är tacksam över alla jag möter som berättar om deras liv som innehåller det jag vill ha. De inspirerar mig. 

Jag är tacksam över inbjudan med en härlig helg med gamla vänner - och ja förresten ALLA gamla härliga vänner som dykt upp som gubben i lådan de senaste veckorna. Fantastiskt nu när jag tänker efter. Människor jag inte mött på flera år har jag träffat de senaste veckorna   - gamla härliga vänner.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
2016-03-11 15:05
#249

Jag är tacksam för att mina kollegor på det nya jobbet är trevliga och att jag har fått chansen att jobba på ett ställe jag beundrar 🌈

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
2016-03-11 19:41
#250

Tack för att jag på nåt vis gjort någon slags intern revision av LOA och min tro den sista tiden.  Det var väl nåt jag behövde - för att hitta tillbaka. Befästa allt. 

Tack för att det känns som att något nytt öppnat sig. Massor med nya möjligheter. ALLT är möjligt - det är bara vi själva som sätter gränserna 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Blueberry95
2016-03-29 17:54
#251

Jag är så tacksam över att jag äntligen har ett jobb, och att jag har börjat umgås med en gammal vän igen :D

Annons:
Sagaliten
2016-03-30 01:21
#252

Är otroligt tacksam och enormt stolt över beskedet att min mamma 55+ och väninnor lyckats till toppen på Inkaledsvandringen och att de alla mår bra. Är tacksam över att få följa med på hennes axel och fått uppleva det genom foton. Och är så oändligt tacksam att jag är välsignad med världens mest underbara mamma. Finns ingen jag beundrar mer än henne. Hon är fantastisk ❤️

Close your eyes, open your mind, and listen to your heart.  

Kika in på www.sagaliten.blogspot.se om ni vill följa min mediala utveckling och dess med och motgångar ☺️

sweetgum
2016-04-26 15:16
#253

Jag är tacksam för vackra krukväxter som sprider glädje i vardagen. Jag är tacksam för mina fina vänner som alltid finns där för mig även om de bor långt bort. Jag är tacksam för en god bok och en kopp te en kall dag. 🌺

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Blueberry95
2016-04-27 12:15
#254

Jag är tacksam över att jag konverserade med en trevlig person i dag. Är också tacksam över att jag blivit smalare och fått mer ork 😊

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: