Annons:
Etiketttrender-och-tidsanda
Läst 1399 ggr
Otroulig
2015-02-03 19:34

Februaris Utsikter

Jag måste bara dela denna. Helt underbar och så i linje med hur många av oss upplever.

Halvägs in pratar hon om att vi måste se till oss själva i första hand för att gagna andra 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Otroulig
2015-02-03 20:01
#1

Här kommer Emmanuel Daghers Forecast  för februari. 

Hmm känner mig lite träffad i att gå på kurs och ta mig ur min komfort zon…..

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2015-02-03 20:25
#2

Klart att du ska gå på kurs Otroulig! Jag får hämta mina lurar så jag kan lyssna på de där medan jag skriver klart mina månadsrapporter. 👍

(Åååhhh det är så härligt just nu, jag vill gå på TUSEN kurser och möta TUSEN härliga människor.🥳 )

[Kathja]1
2015-02-03 20:32
#3

Oh my! Han bara höra henne säga att året är en åtta - larger then Life - att det nu är och kommer att vara så mycket att vi riskerar att bli överväldigade. Och jag bara kände Ooooohhhhiiiiii!!!! och så reste sig håret på huvudet. Bring it on! 🥳

Sjöstjärna
2015-02-03 21:36
#4

Då passar jag på att dela Peggy Rometo's budskap för respektive stjärntecken om hur februari kommer att bli. Det är bara att välja i vänsterkanten på bilden vilket stjärntecken ni vill lyssna på. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

szirius
2015-02-03 21:48
#5

ååååååh, älskart!❤️ underbar människa! Otroligt inspirerande. Duktig! 👍

Fick många bra råd på hur jag kan samarbeta med denna emotionella intensiteten ( tycker januari också var rätt intensiv….)

hon uttrycker så mkt som vi varit inne o snurrat i i andra trådar, om att ta hand om sig själv först, o att det inte handlar om ego utan för gruppens bästa!

från 10.15 o framåt…haha, humor😂 …o sen sant!

szirius
2015-02-03 22:02
#6

kul att få tips på alternativ🙂! Tack! Jag brukar lyssna på Kelly Rosano, hon brukar kunna vara galet rolig!Skön o proffsig på samma gång.

Nu tog jag bara en, det blev lejonet, men bara att skriva in ditt tecken

https://www.youtube.com/watch?v=nvY9kC-fdpI&index=5&list=PL7DQoprozxawrlxGEYUVXEuv1q-BTxzPa

Annons:
[Kathja]1
2015-02-03 22:56
#7

Den där Peggy Rometo gillade jag! Bara en massa nice att se fram emot. Tackar och tar emot.

Sjöstjärna
2015-02-03 23:14
#8

Vad kul att du gillar henne Kathja. 🙂 Peggy är en av mina favoriter, hon har en fantastisk förmåga att bara koppla upp sig och sedan verkar det vara fritt flöde på information och energier av olika slag. Under en period hade jag ett antal privata sessioner med henne över Skype och jag är djupt imponerad av hennes förmågor.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

SHIAWASE
2015-02-04 00:38
#9

Tack otroulig!!!! Underbar,, och precis  där jag befinner mig,,, hon uttryckte väldigt bra,, det jag har känt efter händelsen häromdagen,,,!!!!  fast jag hittade inte ord på det,, men har nu fått ytterligare insikter,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2015-02-04 00:40
#10

haha, jag tror att hela den här tråden är för mig !!! Tack underbara ni,, jag är ju lejon Szirius!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: