Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1002 ggr
[Raindrops.]
2015-01-25 18:16

Kom över en film om LoA

Den är lite lång så om ni orkar att  titta igenom och dela med er av era synpunkter.

Jag trodde aldrig jag skulle orka genom hela filmen måste jag säga men hur det var plågade jag mig igenom den fast jag var på väg av stolen många gånger.

Nånstans ville jag komma fram till kostnaden för det här kalaset men människan hon malde på i all oändlighet men jag lyckades ta mig igenom och jag är inte största fan av LoA men den här filmen tar oss så mycket längre att jag själv blev snurrig och sällan sällan får jag ont i huvudet men så blev det så vad jag kan se i filmen är att en dold hypnos och en tragisk sådan finns  med i bilden.

http://manifestationmiracle.com/?hop=yavli

Det talas om LoA  Gurus som är falska och endast den här människan sitter på rätta svaren för att få LoA att fungera så med andra ord då så har ni här inne helt fel 🤔

Jag vill ärligt varna känsliga och lättpåverkade tittare att inte se filmen över huvud taget,låt bli men ni som är insatta i LoA ,ta en titt vad det här gör med människor som söker svar och trygghet i LoA ❤️

Jag är en fullt troende men det här LoA slasket,jag blir uppriktigt ledsen om det här är nåt ni också står för  😕

Kärlek Raindrops Hjärta

Annons:
Otroulig
2015-01-25 18:27
#1

Raindrops, om det är film om människa som säger att hen har alla rätta svaren och alla andra har fel. Så är det ingen film för mig. En sådan människa har jag inte förtroende för. 

Jag behöver inte se en film om vad som händer med människor som tror på LOA. Jag har verkligheten att referera till. Jag ser vad alla härinne har skapat sig. 

För mig är det ungefär som att se en film som ifrågasätter gravitation. Det är också en lag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sjöstjärna
2015-01-25 18:28
#2

Det där upplägget har jag sett hundratals gånger med allt från människor som vill sälja sin bok, sälja mirakelmedel av olika slag, hälsoprodukter eller sin egna idéer och tjänster. I stort sett hela filmen går ut på att bygga upp en helt orealistisk förväntan medan de samtidigt diskret idiotförklarar lyssnaren som hittills inte lyckats med någonting. Filmerna brukar sluta med att man behöver köpa något för att få reda på "den stora hemligheten" som ska lösa alla ens problem. Det är helt enkelt bara en ny form av extremt tidsödande marknadsföring och ingenting jag tar seriöst på.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Candela
2015-01-25 18:29
#3

Herregud.. När andas hon?! 😃 Pratar i ett..

[Raindrops.]
2015-01-25 18:38
#4

Ha ha ha ja när andas Hon 😂puh blir ju andfådd av bara blotta tanken ju 😕

Jo Sjöis du är inne på mina tankar rejält må jag säga 😎men tyvärr finns dom som går på,😕sånt här😕

Candela
2015-01-25 18:45
#5

blablablabla.. "Det ENDA du behöver göra är… köp min bok!".

Candela
2015-01-25 18:48
#6

"Det kostar BARA 200 dollar, men om du köper IDAG får du det för 50 dollar!".

Annons:
[Raindrops.]
2015-01-25 18:49
#7

WHAT,candela,lägg ner nu och var seriös😡

Sjöstjärna
2015-01-25 18:52
#8

Där kom det! Det tog sin lilla tid. Manifestation Magic heter den nedladdningsbara boken och den kostar $27, men naturligtvis får man en fantastisk deal där andra dyra saker ingår. 😉

http://www.honestyfirstreviews.com/heather-matthews-manifestation-miracle-review/

Hennes sales pitch är att det hela handlar om att befinna sig på rätt frekvens, så det är inga nyheter hon kommer med, det är bara ett avancerat sätt att slå mynt av andras idéer.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

retep
2015-01-25 19:45
#9

Så småningom lär man sig att urskilja!

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2015-01-25 20:52
#10

Jag tackar för tipset att inte se filmen, och väljer att inte se den. Själv brukar jag få ont i magen direkt när det är för hypat och "Amerikanskt" (alltså med en massa "säljsnack") - då stänger jag av direkt.  Jag tycker att man kan hitta sin väg bra utan att lägga en massa pengar på kurser, böcker och vägledning.

MissInAction
2015-01-25 22:19
#11

Såg ungefär tio sekunder och insåg att det är exakt samma upplägg som alla otaliga "kurser" som finns för att hitta kärleken, för att fånga vilken man/kvinna du vill, för att vinna tillbaka ditt ex, för att för att för att…. de har typ ett basprogram och gör de små förändringar och anpassar informationen lite och gör tio olika program för samma område, men med olika namn… och alla har säljvideos som går till exakt såhär. Precis samma upplägg rakt igenom. Så detta är på inget sätt unikt för LoA.

Men jag tackar också för varnigen att inte se. Nog för att jag tror att jag kan stå emot 😉men jag blir bara så matt på sånt där prat 😴

Jag är inne på samma linje som Otroulig och Kathja, att var och en hittar det som känns bäst och rätt för en själv ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: