Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 3006 ggr
malin hammar
1/24/15, 5:51 PM

Min föreläsning "Att leva med Attraktionslagen"

Hej på er. Jag heter Malin Hammar och är föreläsare till yrket. Jag såg att "livscoachen" hade lagt upp men liten video om min föreläsning "Att leva med Attraktionslagen". Ni är alla varmt välkommen att se hela föreläsningen på www.foredrag.se Ni loggar in med användarnamn hmci och lösenord malin Gå sedan till gruppen "personligt ledarskap" och jag ligger först med min föreläsning. Den tar en timme. Varmt välkomna!. Varma hälsningar och om ni vill boka mig som föreläsare är det bara att höra av sig på malin@hmci.se

//redigerad - Jag tog mig friheten att ändra lite i texten då den missuppfattades lite. 😎/Kathja

Annons:
fridelfina
1/24/15, 5:56 PM
#1

Lägger det på minnet för tid vid datorn. Är på mobilen nu och har inte en timme på mig. Tack för att du delar med dig av din kunskap!

 
 

linnease
1/24/15, 6:35 PM
#2

Ooh kul!! Tack Malin!! Häftigt att du hittade hit och bjuder på din föreläsning!

Sjöstjärna
1/24/15, 6:45 PM
#3

Tack, mycket intressant och trevlig föreläsning. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Sjöstjärna
1/24/15, 7:44 PM
#4

Nu har jag hunnit se hela föreläsningen, första kommentaren skrev redan efter halva. 😉

Jag hade egentligen inte lust att lägga en timme på att titta på en föreläsning just nu, men jag kunde bara inte sluta titta. Du är otroligt fängslande och engagerande att lyssna på och det du berättar är helt fascinerande, och ändå är varken attraktionslagen eller mediala förmågor något nytt i min världsbild, men jag har nog aldrig upplevt dem i så koncentrerad dos tidigare. Varmt tack för den här vitamininjektionen! 🤗

När du berättade om dina hälsoproblem och kopplingen till din livsstil kom jag att tänka på auratransformation och fick en känsla av att det kanske är något som skulle  gagna dig. Har du hört talas om det tidigare? Kort beskrivet så sägs det att våra gamla auror bryts ner av den nya tidens energier och att våra kroppar därmed blir mer sårbara, detta händer alla och efterhand kommer alla att istället få den nya auran som bättre överensstämmer med de nya energierna. Vill man kan man dock byta ut den gamla auran genom en auratransformation och får därmed ett bättre skydd samtidigt. Det innebär en hel massa andra saker också, men det var just den fysiska aspekten och känslan av fysisk utmattning som jag kom att tänka på när jag hörde dig prata.

Här finns en del att läsa om du skulle vara intresserad: http://www.auratransformation.se/auratrans.htm

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Otroulig
1/25/15, 12:34 PM
#5

Men vad kul att du tittar in här Malin, Tack för att du delar med dig av din föreläsning. Jag ser fram emot en timmes njutning. Gillade verkligen det jag såg i klippet tidigare. Du har en sån härlig energi.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/25/15, 1:03 PM
#6

Lösenordet/användarnamnet fungerade tyvärr inte för mig idag.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Sjöstjärna
1/25/15, 2:22 PM
#7

Jag kunde precis logga in. Kanske var det någon annan som var inloggad när du försökte tidigare Otroulig?

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Otroulig
1/25/15, 2:29 PM
#8

Testar igen 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/25/15, 2:30 PM
#9

Nä sjöstjärna hur gör du? malin Go med mellanslag?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sjöstjärna
1/25/15, 3:15 PM
#10

#9 Nej, Tokfia! 🤗 Du ska inte ha med "Go", det är första ordet i nästa mening och Malin menade säkert att skriva "Gå". 😉

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Otroulig
1/25/15, 5:11 PM
#11

😂Hahaha, DET var roligt. 🤪

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/25/15, 5:12 PM
#12

Jag redigerade lite i #0 så slipper fler läsa fel…  🤓

Sjöstjärna
1/25/15, 5:19 PM
#13

Kom att tänka på ett uttryck som Malin använder i sitt föredrag: "E du GO eller?"😂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Annons:
Livscoachen
1/25/15, 5:19 PM
#14

Jag har kikat på föreläsningen med och den var väldigt inspirerande! 👍☀️

Otroulig
1/25/15, 6:19 PM
#15

Ja väldigt inspirerande! 🥳 ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
1/25/15, 6:32 PM
#16

Hej Malin! Kul att du hittat hit o tusen tack för din länk, ska kolla när tillfälle känns rätt 🙂

SHIAWASE
1/26/15, 2:55 AM
#17

Hej Malin! Vill också tacka för din länk!!!! Ska också titta  när jag hinner landa en timma!!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Triccia
1/27/15, 12:40 AM
#18

En "feel-good-föreläsning" ur verkliga livet! Härligt! Ibland glider det bara på för att jag förväntar mig det och det är så lätt att skapa positiva förändringar.  Tyvärr är livet inte alltid en dans på rosor och att kunna omfokusera/tänka om och ha tillit är viktigt för att skapa positiva förändringar… och det går! Tycker denna föreläsning verkligen visar detta så jag tackar! En sporre för mig :)

Säg OCH istället för MEN... :)

MissInAction
1/31/15, 4:13 PM
#19

Nu har även jag lyssnat på hela! Tack tack för att du delat denna, Malin ❤️

Ja det var ju inte direkt några nyheter, men ack så inspirerande att få höra såna här historier! Behövs alltid påminnelser ☀️
Du måste ju ha massor att berätta som inte ryms i en föreläsning om detta.

Haha… snokade på FB-sidan och såg Harry Potter 😍🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: