Annons:
Etikettklotterplank
Läst 2902 ggr
Skorpion76
1/24/15, 5:47 PM

Bubbeltråd nr 3

Den förra bubbeltråden började bli på tok för lång och därför tänkte jag att det var dags för att starta en ny tråd.   Hoppas att det inte gjorde något. Här i bubbeltråden är det tillåtet att bara bubbla på om allt det roliga , trevliga, fantastiska  saker, både små och stora, som händer i våra liv..

BUBBLA PÅ!!!!

Bubbeltråd nr 2 hittar du här:
http://lawofattraction.ifokus.se/discussions/53fcd4face12c466e6014862-bubbeltrad-nr-2?discussions-1


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
linnease
2/1/15, 1:58 AM
#1

Hej alla!

Åååå jag fastnade i Audacity ikväll..hrrm natt. Började leka med att spela in acapellalåten från slutscenen i filmen Pitch Perfect (grymt bra feelgoodfilm om man gillar sång förresten!) Tog nån timma och kom .. en takt eller två, haha! Men roligt att ta ut alla stämmor o sjunga in o klippa ihop!!!

Mitt lilla testklipp finns här om nån vill lyssna 😍🥳❤️❤️🤗🤗

https://drive.google.com/file/d/0B8VP6b0Q2r9cZmdSd3VQeG1PQTA/view?usp=sharing

Inte säker på om länken funkar på mobil..

MissInAction
2/1/15, 2:10 AM
#2

Oohhh fint Linn! 🤗😍
Vill höra mer! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2/1/15, 2:35 AM
#3

Oooh tack!! Kul!! Ja jag är supertaggad på att göra hela så det kommer nog!! 🤗✨

SHIAWASE
2/1/15, 2:51 AM
#4

Jag ska lyssna senare Linn

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/1/15, 9:01 AM
#5

Heja dig! Och tack för filmtipset, den ska jag kolla in nu. Behöver något att vända morgonens känsla med. 🤪

[Kathja]1
2/1/15, 9:03 AM
#6

Ha ha, älskar första kommentaren "inget kan få en kvinna att gå igång så som en man som sjunger som en pojke". 😃

Annons:
Skorpion76
2/1/15, 9:27 AM
#7

God orgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
2/1/15, 12:47 PM
#8

Linn, vad fint!! Åh det måste vara superkul att leka med sånt här!! 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/1/15, 1:26 PM
#9

Aaaaah, Linn det var ju för KORT! Mera mera 🙂🥳

linnease
2/1/15, 3:18 PM
#10

Hihi jaa, jag hade superkul 😃 Lite trött idag bara, blev visst sent. Ja ska sjunga mer i veckan hoppas jag! Brukar bli taggad men sen faller det bort innan jag ens är halvvägs klar med nåt, kanske är dags att ändra på det mönstret nu 😍

linnease
2/6/15, 12:48 PM
#11

Bubbla bubbla! Inget mer inspelat, blir nog inte på ett tag som vanligt, haha. Meeeen jag har så bra flow i veckan ^_^ mera musik i flera olika former, börjat träna igen, gått såååå bra! Gymmat, ny danskurs igår, superkul att vara tillbaka där, och ikväll blir det utförsåkning, woohoo! Mm med fika i backen, bästa. Blev taggad att köra en Biggest Looser tävling i en vecka med M dessutom efter vi kollade på programmet förra veckan, söndag till söndag är det stenhård kamp vem som kan tappa mest vikt, alla tjuvktjuvknep tillåtna som att köpa semlor och placera ut på strategiska ställen i motpartens hem :D och vågen visar tre-fyra kilo ner redan, så cool!

linnease
2/6/15, 12:50 PM
#12

Motparten har däremot gått på en del av knepen och verkar inte tappat lika mycket, haha! 😁

Skorpion76
2/6/15, 1:44 PM
#13

Bibbel, babbel, bubbel!
Kom in till mig och titta ett slag på min sajt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Otroulig
2/6/15, 5:27 PM
#14

LInn, haha vilken kul grej!! Super ju, att leka fram det. Hehe, bra där med frestelser 😃 Jag blir så glad av att läsa ditt Bubbel fina du ❤️ Bubbla vidare 🦸‍♂️🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/6/15, 9:31 PM
#15

mäh, vad eeeelakt Linn, haha, placera ut semlor, hahaha, inget " vi gör det tillsammans🤗" där inte😈. Allt som är lek o känns kul är ju bra! Lek vidare! 🥳

Yesyesyes, blir så glad att du kommit igång o mår bra av det- jag har ju saaaagt det 😉😍

Maken brukar ju ge mig choklad, alltså verkligen truuuuga mig fastän jag mår illa nästan  med orden " det sätter sig på de rätta ställena"  😛

Åh, det är ju verkligen supermys att sitta på en fäll i en solig skidbacke, med trötta ben o dricka varm choklad o äta kladdiga ostmackor o skala apelsin, mmmm☀️…har inte åkt slalom på….över 20 år😮! OJ! Vi hyrde alltid fjällstuga o åkte på sportlovet när jag var liten. Tills jag var 13-14 år ungefär. Hehe, fast fjag örskönar ju minnena, det kunde vara snöstorm, grått, rejält svinkallt o snålblåst också, jag har ju förfrusit tårna , därför jag alltid blir så lätt kall om fötterna nu🤐. Men åååååh, jag sparar solminnena! ☀️

Skorpion76
2/7/15, 5:59 AM
#16

Bibbel, babbel, bubbel!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Skorpion76
2/7/15, 6:03 AM
#17

Freestyle - Bubblar


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

linnease
2/7/15, 7:15 PM
#18

🤗🤗🤗

Skorpion76
2/7/15, 7:52 PM
#19

God natt alla bubblare!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[::Vera::]
2/17/15, 12:25 PM
#20

Jaaaaaaaa! Underbart! Det funkar 🙂… nog 😉… troligtvis vad jag vet 🙂. Ikväll ska firas mitt TÅLAMOD och  framgång i gränssättning!.. bla.. 😎Tjihohohoooooohhh ☀️😃  ❤️❤️…  🌈 … Ha en fin dag alla! ❤️

Annons:
Skorpion76
2/17/15, 12:38 PM
#21

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
2/17/15, 1:27 PM
#22

Åh Vera vilket härligt bubbel!! Grattis! Heja dig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
2/17/15, 4:30 PM
#23

Idag har jag varit ute och gått en promenad.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

SHIAWASE
2/17/15, 11:54 PM
#24

Vera! Underbar läsning!!!   🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/18/15, 12:23 AM
#25

Håller med ovan Vera! Go for it girl. 🥳 Och kul att SE dig.

SHIAWASE
2/18/15, 12:44 AM
#26

Ja det många vi får SE dessa dagar!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skorpion76
2/18/15, 6:31 AM
#27

Idag ska jag till Västervik med min kontaktperson.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
szirius
2/18/15, 1:12 PM
#28

Heja Vera! ☀️ Härligt!

[Kathja]1
2/18/15, 8:45 PM
#29

Åh vad jag ÄLSKAR att vara hög på livet. Bara för att. Helt utan speciell anledning. Det pirrar i hela mig, full av förväntan, känner hur en ny föreläsning håller på att ta form. Har börjat kolla runt lite på lämpliga lokaler. Får komplimanger och känner hur saker går min väg. Och jag bara njuter av känslan.

Otroulig
2/18/15, 9:02 PM
#30

Härligt Kathja!

Jag känner mig väldigt nöjd med dagen faktiskt. Jag agerade på  en situation som blev serverad för mig. Flöt helt enkelt med i flödet. Jag har stått upp för mina känslor - agerat efter det som varit sant för mig och jag känner mig lite stolt faktiskt. Jag har gjort rätt val känns det som. 👍 Så lite bubbel för att jag är så cool och odramatisk nu förtiden .

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2/18/15, 11:08 PM
#31

Spännande Kathja!! 😍😍 Cool, jag måste nog komma nån gång bara för att det vore kul att spana in!

Otroulig
2/19/15, 9:39 AM
#32

Yes!! Jag har mjölkat känslan av min dröm jag fick i natt. Bara känslan utan att villkora den - vilket resulterat i att jag FLYGER !!! :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Sjöstjärna
2/19/15, 10:03 AM
#33

Oj, vad det flyter på fin här inne. 😃 Heja er allihopa som tar såna jättekliv upp i frekvens, tjohoo! 🥳 Den senaste tiden ahr jag verkligen försummat iFokus, men det är för något bra, jag har bara lite kring 70 sidor kvar att skriva på min bok innan den är klar och ska ut på testläsning. Sedan ska jag naturligtvis på och redigera igen i flera omgångar men nu är i alla fall snart grundarbetet gjort. En månad till eller så om jag kan fortsätta i den här takten. Känns fin-fint! 🙂

Så mitt fokus ligger på hur det kommer att kännas att vara en internationellt bästsäljande författare, jag har kommit fram till att jag kommer att älska det. 😍

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

szirius
2/19/15, 12:35 PM
#34

Härligt bubbel att ta del av! 🤗

#33 härlig dubbelsiffra också - jag vill läsa när den är klar 🙂!!!

Här dras nu på hög salsamusik - häs ska tokstädas! Har 2 h på mig! YEY!!!🥳🌊

Annons:
Sjöstjärna
2/19/15, 12:46 PM
#35

Åh, salsamusik! DET var verkligen alldeles för länges sedan. Här och nu lovar jag mig själv att dansa salsa i sommar. 🥳

#34 Tack, ja minsann blev det inte ett mästartal dessutom, det måste ju vara ett gott ome för boken. Får ta och kolla upp vad det står för. Så här står det om 33:

"MÄSTARTAL 33- Kristusenergin

Detta är det tredje mästartalet och representerar den självuppoffrande och fullständigt villkorslösa Kristusenergin. Rosenkransen. Förmåga att manifestera på jorden det högsta och största ljuset. Gud inkarnerad, precis som alla andra, men med en särskild uppgift att uppmärksamma det. Mästartalet 33 är kopplad till 6:ans Indigo (mörkblå) färgenergi. Står för högre medvetande, från den fysiska till den andliga. Står för olika former av inspirerande tjänande.
Kristusmedvetande. 33:an symboliserar den totala kravlösa kärleken. Till detta mästartal hör extrem känslighet i den fysiska kroppen när det gäller mat, dryck och andlig spis. Ensamhet är rena avkopplingen för dig. Du blir inspirerad av din andlige mästare inom dig. Samtal med honom, henne eller det är en naturlig del i ditt vakna eller sovande liv. Du är en tänkare, men också en flygare i dina nattliga äventyr utanför kroppen. Dessa kan ofta uppfattas som drömmar. Är du konstnärligt lagd så känner du ofta att du inte är ensam i skapandet av dina verk. Visa dina färdigheter i större grupper av människor, våga bli berömd för det du har åstadkommit på det sättet som känns bra för dig.
Fri relation till människor och känslan av frihet är viktigt för dig, du vill inte äga någon och du vill inte bli ägd! Fri känsla är din melodi. Rätt använd mästarenergi ger medvetenhet och ansvar för allt du gör. Fel använd mästarenergi ger självuppoffring, martyrskap och oansvarighet.
Jesus dog på korset för alla omedvetna människor, och han har inte någon griftefrid. Varje år vid Påsk spikar vi upp honom på korset om och om igen, år efter år, samma visa med mycket drama. Man kan undra om vi har lärt oss någonting av detta, eller går vi genom våra liv med blind och falsk trygghet genom detta skådespel. En tyst stund med rannsakan i sitt hjärta, skulle ge mer frid i mänskliga hjärtan och kroppar.
RÅD:
Råd till alla mästare som har Kristus-medvetenhet i sitt innersta är att arbeta med det du klarar av, överansträng dig inte. Var medveten om allt som sker här på jorden, men du behöver inte hjälpa alla med allt. Börja med det lilla du har runt omkring dig, då får du flöde i ditt liv!
Andra människor kan spegla sig i dina lugna, klara och tydliga uppgifter samt njutning av de små och stora ting som leder livet till harmoni och balans."

😮 Men jösses, där är ju hur mycket som helst som jag kan relatera till. Tack szirius för att du uppmärksammade mig på numret för det var nog tänkt som ett budskap till mig, mycket tydligare än så här blir det inte. Jag känner mig nästan lite omskakad efter att ha läst om det.

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

szirius
2/19/15, 2:05 PM
#36

🙂🌺

MissInAction
2/19/15, 8:32 PM
#37

Yessss Sjöstjärna! Vad härligt att läsa! Åh att känna att man börjar bli färdig med grundarbetet ❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sjöstjärna
2/20/15, 10:24 AM
#38

Tack MissIn, ja det är underbart. Speciellt som det har känts hur tungt som helst i mer än en månad. Jag önskar jag visste hur övergången från "Jag blir aldrig klar och blir jag det så blir det ändå inget bra." till "Det här går som en dans och resultatet blir alldeles lysande, det här bara måste förlagen älska." gick till. 🤔 Men plötsligt bara lossnade det. Jag passat på att säga tack till Universum, till ÄÄ Gabriel och Uriel och till alla andra som kan ha haft ett finger med i spelet. ☝️ ❤️

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Skorpion76
2/20/15, 1:59 PM
#39

Här bubblas det för fullt!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[Kathja]1
2/20/15, 4:30 PM
#40

Härligt att höra Skorpion! 🥳

[Kathja]1
3/3/15, 3:15 PM
#41

Tänk vad livet är härligt! Här sitter man (jag) hemma i soffan och pöser med te och raggsockor och plötsligt får man ett meddelande "hej du verkar vara trevlig, jag gillar din energi" och någon vecka senare sitter man (fortfarande jag 😉) och bubblar om föreläsningar, nya koncept och att marknadsföra sig. Det är så tydligt att vi inte behöver leta upp tillfällen, jobba på saker eller klura ut hur/när/var - utan bara ha klart för oss vad vi vill och sedan njuta av livet. Skratta, älska, vara och uppskatta.

Och inte nog med detta mötet, fler är på gång, det snackas mentorsprogram och nätverkande  - självklart precis vad jag har önskat mig. Och oavsett vad det blir av detta så är varje möte så givande att det räcker gott och väl med fika och lite snack.

Annons:
Otroulig
3/3/15, 6:24 PM
#42

🥳 det är verkligen kanoners Kathja!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
3/3/15, 7:57 PM
#43

låter superspännande! Jag har nog varit lite rädd för sånt innan 🤐, haft förutfattade meningar och tyckt att "såna" varit skitjobbiga och för "påiga" - men nu har jag själv skiftat vibb o känner mig mest nyfiken på just nätverkande och marknadsföring, jag behöver ju lära mig och änskar träffa såna som kan sånt👍

[Kathja]1
3/3/15, 8:06 PM
#44

Jag håller helt med dig där Szirius! Så därför är det ju tur att jag möter sådana som gillar det, och så kan jag glida med lite i kanten och göra min grej. Man måste inte kunna, och göra, allt själv. 😃

Otroulig
3/5/15, 6:28 PM
#45

Åh vilken underbar dag!! Jag har haft roligt på jobbet - massor med saker att göra, jag har varit på ett strålande humör. Allt bara flyter, allt är som det ska. Jag har energi och kreativitet Tjoho!! 

Livet är härligt! 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/5/15, 7:45 PM
#46

Jag är för trött i huvudet för att formulera mig ordentligt man jag kan iaf sammanfatta det… 🌺💋🥳❤️🌊🌈☀️✨😃😍

szirius
3/5/15, 8:37 PM
#47

YES🥳! Jag med!!! Vi verkar vara "on" igen 😂🤗❤️

Nu ska här fullmånemediteras! Kanske lite sent att göra en tråd om det nu, men häng gärna på alla som ser detta!

[Kathja]1
3/5/15, 8:40 PM
#48

Det är jag nog för trött för att ta mig an tror jag. 😕

Annons:
Otroulig
3/5/15, 9:08 PM
#49

Jag hänger på nu. Det kan vara läge tror jag- helt speedad har jag farit runt och lagat mat, tvättat, dammsugit och torkat golv. Så det var ett oerhört bra förslag. Ska bara pusta lite först.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
3/6/15, 7:11 AM
#50

Fredagsbubbel!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

szirius
3/6/15, 11:21 AM
#51

wohooooo - jaaa, fredag igen! Jag har riktig fredagskänsla idag! Har cyklat iväg och handlat, strålande sol ute och glada människor överallt, jag ska dra igång en städröjning och skura snart, plocka in lite vårblomster o sen steka pannkakor och göra champinjoncrepes, mmm, sen några lektioner i em och sen kvällsmys. Ska baka inför morgondagens besök också, ska göra en toscakaka🤤 och kanske en form kärleksmums, såna med kokos på. Fast jag vill gå UT! ☀️Kanske jag bakar i morrn istället😛.

[rore]
3/6/15, 11:47 AM
#52

Känns som söndag i dag. Haft 2 lediga dagar och ska gå på nu till helgen. Dagarna blir helt galet.. men det gör ingenting🌈.

Till lunch blir det ungskokt lax med grönsaker och ris. Yummi. Magen knorrar.

Ser också att jag är en riktig isär skrivare, har aldrig tänkt på detta tidigare. 🤦‍♂️Men det gör heller ingenting. Mer än att jag får mig ett litet skratt emellanåt. Det kan ju se lite små roligt ut.

szirius
3/22/15, 7:40 PM
#53

Lyfter upp bubbeltråden! Jag känner mig som ny, lättare…🎈🌊en underbar känsla…det har jobbats på djupet veckan som varit och även helgen….det är som om gamla tankeskivor försvunnit, ramlat ihop och inte existerar längre! Som om jag frigjort mig från det gamla.

Otroulig
3/22/15, 7:48 PM
#54

Jag håller med, det känns nytt på nåt vis! Kan inte sätta fingret på det 🤔 men precis som du säger - lättare.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skorpion76
3/23/15, 6:40 AM
#55

Det var ett fasligt bubblande!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
szirius
3/23/15, 11:16 AM
#56

Ja, skorpion - härligt va?🥳 Har du nåt att bubbla med dig av? 🙂

Skorpion76
3/23/15, 6:37 PM
#57

Idag är det måndag och ny vecka!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
4/23/15, 10:18 PM
#58

Åh vilken härlig dag! Nya vänner, energi som kommit tillbaka 🥳 jag flyter fram i ett flöde. Jag följer min intuition och det blir RÄTT!! I löööve it!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/23/15, 10:31 PM
#59

Visst är livet nice nu för tiden!!! Det är mest bara ease och kärlek för hela slanten, och om jag någon gång känner ett gnag så tillåter jag det att vara som det är, välkomnar de nya energierna och frågar mig själv hur det kan bli bättre. Sedan är det bara att släppa det hela. Och vips så är det vänt och livet är ease och kärlek igen. 🌊

Skorpion76
4/24/15, 6:54 AM
#60

Jaha, då var den här veckan slut!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

MissInAction
4/24/15, 7:39 AM
#61

What!! Det är ju halva veckan kvar! 🥳😃🤗🍸😜☀️😍

Skön morgon, skön dusch, sol, M, radio, god frukost OCH Tallinn 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
4/24/15, 1:16 PM
#62

Jag är helt klart hög på livet sedan en tid. Det vara flyter på med härliga möten, inspirerande idéer, underbara samtal och mycket skratt. Sol och harmoni. Ease and love.

Annons:
Skorpion76
4/25/15, 6:38 AM
#63

God morgon!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Otroulig
4/29/15, 9:30 AM
#64

Idag bubblar hela jag! Mår toppilopp!! Känner mig alldeles lycklig och sprudlande.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
4/29/15, 9:42 AM
#65

Fantastiskt härligt Otroulig. Du strålar ända hit.

Själv börjar jag komma ur det där tunga som jag vaknade med i morse,, och nu så kikar solen fram också, det underlättar en hel del☀️🌈.

Funderar på om jag ska ta mig en redig utomhus dag idag, softa runt, fota och fika. Drog mig undan den tanken i morse då jag kände mig lika tung som de grå molnen på himlen, som nu släpper fram solstrålarna.

Väder beroende eller??🤔

szirius
4/29/15, 10:50 AM
#66

#65 haha, jag skrev om det EXAKT igår Rore, hur jag märkt av detta den senaste tiden😇…och då helt oberoende, har inte kollat väderleken och det är strålande sol men så kan jag känna hur jag plötsligt bara sjunker, och sen en stund senare kommer superblåst eller spöregn…är som en gammal tant, haha " nu värker knät, nu blir det regn" som mormor brukade säga😃. 

Otroulig!!!!!🥳🤗❤️ så himla häääärligt!!🙂

Det här med sovning hoppade jag över inatt, har haft en riktig tänkar o finurlarnatt✨🌛…..nyttigt och bra, behövde nog knyta ihop massa trådar, men känner att det tar på skallen att tänka, haha får fysiskt ont i huvudet av planering i för stora mått🤐, men nu är det gjort!👍 , så det blir bra med en jordande dag idag, mkt träning o dans o matlagning, ska mest bara pula på…känns som att jag har massa poesi i mig, det var ett tag sen…får se om det rinner ut på papper….

Skorpion76
4/29/15, 1:26 PM
#67

Hej på er!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Anterrabae
4/30/15, 12:29 PM
#68

Hej, och trevlig Valborg och första maj-helg! Här regnar det, så jag och husdjuren tar en lugn skön innepysslardag :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Skorpion76
4/30/15, 3:55 PM
#69

Lite Valborgsbubbel!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: