Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2617 ggr
SHIAWASE
2015-01-21 02:48

Min manifestationslista

Vi har ju en Dagens manifestationstråd,, ,men jag satt nu och funderade på saker som jag har manifesterat  sedan jag AKTIVT började fokusera på medvetet skapande, och framförallt sedan jag började vara aktiv på denna sida!  Försök gärna komma ihåg vad ni har aktivt manifesterat!  och skriv ner manifestationerna, det ger en känsla av tillit, och man blir då säker på att saker där man fortfarande har någon blockering kvar, är på väg!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2015-01-21 02:54
#1

Jag har manifesterat (bland annat ) följande, sedan jag började skriva aktivt härinne (inte i tur och ordning)

1.  utgivning av min bok ! ( något som efter första tanken om att ge ut en bok, tog 10 år,,,men satte fart när jag började fokusera på att vara i VORTEX jämnt och ständigt,,och när jag hade nästa glömt bort den önskan,)

2. Medverkande i flera  TV program ,  vilket också inkluderar att reguljär program (som jag är med i varje vecka alltså)

3.  Massor av roliga uppdrag

4. Möten med massor av underbara människor

5.  Föreläsningar och Talkshows

6. Prata om LoA och livet inför människor

Och självklart massor av andra saker också! Men  dessa är de "största" sakerna

Hur är det för er?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2015-01-21 10:21
#2

Ja wow Shia!! Vilken resa du gör ✨

Jag tycker det är så himla häftigt att få följa med och se allt det här hända! ♥ Är så tacksam för det. Och så glad för din skull!

Hm jag har tänkt lite på det här också, och de som jag ser är för det mesta saker som dyker upp mer spontant. Exempelvis dyker det upp en tävling och jag får känslan att yes, tack! Den här är ju min 😃så  blir det så.
Jag har tänkt att dessa saker är inget som jag aktivt har tänkt att jag ska manifestera, liksom långsiktigt.
MEN jag insåg precis nu ☝️ att faktiskt så har jag ju gjort det.

Hittills två mobiltelefoner, Galaxy S3 och Galaxy S4. (kände första gången att det var dags för ny men hade inte råd att kopa, så släppte det)

Biljetter till hästshow i Globen ("alltid" velat gå)

Biljetter till galapremiär för biofilm i Sthlm

Biljetter till ABBA-allsång

Resa med flyg till Tallinn, toppenrum på hotell och festivalbiljetter ♥

Flytt, boende och jobb i Tallinn 😍🥳

Nyfunna likasinnade vänner ♥

Mindre shoppande (haha en bitterljuv manifestering då detta snarare är en följd av ekonomi än ett aktivt val 😃)
Detta är kopplat till min önskan att prioritera om min tid och energi.

Generellt högre självkänsla ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Sjöstjärna
2015-01-21 11:02
#3

Oj så inspirerande, tack för att ni delar med er! ❤️

Shia, dina manifesteringar träffade mig mitt i hjärtat eftersom vi tydligen har en del beröringspunkter i vad vi håller på med (eller i mitt fall ämnar hålla på med) så det gav mig extra hopp.

Jag har inte så mycket att komma med än, men håller som bäst på att manifestera att boken jag håller på att skriva ska bli en internationell bästsäljare. 😉 Jag räknar med att vara klar att skicka manuset till lektör i slutet av mars och sedan förhoppningsvis till förlag i maj, så efter sommaren vet vi om jag lyckats. Jag försöker också manifestera nya, intressanta, ekonmiskt fördelaktiga möjligheter och uppdrag men samtidigt vet jag att där finns hinder kvar eftersom min hälsa inte tillåter så mycket än, men det försöker jag också att ändra på genom att mainfestera mig frisk. 😃

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

sweetgum
2015-01-21 15:26
#4

Tack så mycket att ni delar med er. Det är en bra övning. Ska försöka börja skriva ned önskningar och manifestationer!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

SHIAWASE
2015-01-21 23:45
#5

Sjöstjärna! spännande! vad är det för bok du skriver??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Sjöstjärna
2015-01-22 11:56
#6

Det är en skönlitterär roman. Jag har egentligen alltid ansett att jag har för dåligt med tålamod för att skriva en roman, men så dök det upp en idé som var så bra att någon behövde skriva om den, och ja, på den vägen är det. 😛 Jag började med synopsis sensommaren 2013 men framåt jul tog det tvärstopp efter bara sex kapitel. Det var så mycket som var nytt och obekant när det gällde formalia och skrivteknik att uppdraget blev för mastigt. Så manuset och jag vilade oss nästan ett år och i höstas tog jag tag i det igen och nu gick det mycket bättre. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

Annons:
MissInAction
2015-01-22 12:30
#7

Där har vi en viktig grej ja, timingen 🙂helt plötsligt så känns det rätt eller går det mycket bättre. När man har lajnat upp med projektet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2015-01-22 22:17
#8

Hmm jag tycker mig inte manifesterat så mycket.. Men det är klart jag har. Men först och främst så är det ett nytt JAG som har fötts. 

1. Mod

2. Inre trygghet, jag har hittat min grundbult.

3. Nytt jobb

4. Hund (visst sjutton kom han in i mitt liv under min tid här? Jag önskade mig kärlek och en hund. Han hette Love 😉) 

5. Nya vänner - eller nygamla, gamla bekantskaper som kommit tillbaka.

6. Ett fungerande knä. 

7. God ekonomi

Sen är det naturligtvis massor med andra saker - som jag inte kommer ihåg.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Tjohalia83
2015-07-17 19:18
#9

Roligt att läsa om era manifestationer. 🙂Har ingen egen lista än så länge, men puffar lite här och hoppas på mer skönläsning. 🌺

[NiennaInglorion]
2015-07-20 09:52
#10

Upptäckte Law of attraction förra året och gått igenom en ganska så stor förändring gällande mig själv sedan dess. Det här är vad jag har manifesterat: * Självkärlek - Jag hade en väldigt låg självkänsla och självförtroende. Såg mig som misslyckad och pressade mig själv väldigt hårt. Tack vare en person som jag stötte på här på iFokus (han blev och är en väldigt fin vän och vi har träffats) så vände det då han fick mig att inse hur jag faktiskt såg på mig själv. Sedan dess har jag jobbat med att älska mig själv och jag har bett om fler insikter samt ett positivt sinne av universum. Och det fick jag! Har blivit mer positiv, gladare, har lärt mig att jag är värd något, fått insikter som hjälper mig att jobba vidare med mig själv (och får fortfarande) och jag tycker om mig själv. Lär mig fortfarande att älska mig själv men om inte annat är jag nog på god väg dit. * Min katt som är fantastiskt gosig och glädjer mig något otroligt! * Har fått tillbaka kontakten med två barndomsvänner som betyder väldigt mycket för mig. * Upptäckt yoga - Tränar det regelbundet nu och hjälper mig mot min ångest. * Tagit mod till mig att sätta mig ner med min äldsta syster och lösa missförstånden som var mellan oss och på sätt fått en bättre relation med henne. Väldigt inspirerande att ta del i vad ni andra har manifesterat. Hoppas fler av era drömmar/önskningar uppfylls! Är för övrigt ny här på forumet så… Hej på er!

Otroulig
2015-07-21 10:33
#11

# Hej Nienna, välkommen hit!

Det låter som du vuxit kanon mycket - Grattis 🥳

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2015-07-26 20:43
#12

Välkommen hit Nienna! 👋
Säger detsamma som Otroulig, och härligt att läsa om dina framsteg!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2015-08-22 05:58
#13

#9, #10

Välkommen!!!!

Egentligen kan vi alla skriva låååånga manifestationslistor,, eftersom hela livet är en lång manifestation!!! Det handlar mycket om uppmärksamhet!! särskilt på det lilla!!!

🙂❤️❤️❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[NiennaInglorion]
2015-08-22 15:45
#14

#11, #12 , #13 Tack så mycket för era fina ord! Känner mig jättevälkommen! Och ja, ibland får jag nypa mig själv i armen för att påminna mig själv att jag inte drömt om framstegen jag har gjort. Har för övrigt problem med att göra smileys från min iPad så ni får föreställa er att de finns i det jag har skrivit! Ha en fantastisk helg hörrni!

Upp till toppen
Annons: