Annons:
Etikettuniversum-och-andlighet
Läst 1183 ggr
MissInAction
1/20/15, 11:58 AM

Vackra VI och Universum ♥

Wow, jag tittade just på denna. Staffan hade länkat den i iFokus-bloggen.

Dock såg jag inte i fullskärm då jag sitter på jobbet, men jag vet ju att upplevelsen då blir ännu starkare.

Så vackert! Jag har alltid älskat att titta upp på himlen och drömma mig bort, och titta på himlakropparna ♥ Har varit med amatörastronomer ut till observatorier och tittat på stjärnhopar och planeter. Första gången jag såg Saturnus med alla ringar var rätt mäktigt. Jag kan sitta hur länge som helst och titta på månen eller stjärnorna..

Och så tänker man… detta är jag en del av! Detta är en del av MIG. WOW!! Helt fantastiskt. Och inte helt lätt att greppa!! Man känner sig lätt liten när man börjar titta på avstånden i Universum, och kanske rent av obetydlig?

Det ger perspektiiv.

Men egentligen så är allt sammanlänkat och varenda handling får en respons. En händelse vid en given punkt i Universum får omedelbar respons i en annan given punkt. Alltid. Detta är samma som forskarna pratar om som "orsak och verkan".

Och vi är del av det. Och vi använder oss av det. Vi ÄR det. Så himla häftigt tycker jag! ✨😍🥳🌊


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
szirius
1/20/15, 12:01 PM
#1

Åååh, tack! Jag har också alltid älskat att titta på stjärnorna, kunde lägga mig i en snöhög o bara glo när jag var liten. 😍

linnease
1/20/15, 4:57 PM
#2

Häftigt. Här är fotot på en sida där man kan zooma i det själv om man vill. Shit vad mycket stjärnor det finns!!  http://www.spacetelescope.org/images/heic1502a/zoomable/

Otroulig
1/20/15, 7:46 PM
#3

Det är vackert med rymden och det tar andan ur en ibland. Men tyvärr ser jag inte din bild Miss.  JO nu!!! :) rackarna vilken tid det tog. Haha

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/20/15, 7:49 PM
#4

Min bild? Du menar säkert Linns bild 😃

Det är så fint 😍tänk, jag som kan bli helt salig av ett vackert höstlöv eller daggdroppar på gräset en vårmorgon… haha..  försöka ta in skönheten i detta ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
1/20/15, 11:29 PM
#5

Vackert!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: