Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1107 ggr
MissInAction
1/16/15, 9:47 PM

Gruppmeditation 18/1

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 18/1 samlas vi för att förenas i allt som är.

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
1/16/15, 9:48 PM
#1

MissInAction 🌈


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
1/16/15, 10:45 PM
#2

Jag provar om jag kommer ihåg det!

MissInAction Regnbåge
linnease ✨

MissInAction
1/17/15, 12:41 AM
#3

❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
1/17/15, 1:12 PM
#4

Miss in action Linnease Saz

H-lena
1/18/15, 4:20 PM
#5

Denna gång tänker jag minsann också vara med!

MissInAction

Linnease

Saz

H-lena


[Kathja]1
1/18/15, 8:56 PM
#6

MissInAction

Linnease

Saz

H-lena

Kathja

Annons:
Älvan
1/18/15, 9:00 PM
#7

Älvan

MissInAction
1/18/15, 9:39 PM
#8

Det var svårt att koppla upp ikväll, jag satt en bra stund och kände mig förvisso lugn men jag gled inte iväg nånstans och det "hände" inget. När jag var påväg att ge upp så var det som att jag for iväg och i nästa sekvens kom vågor av varmt och kallt genom kroppen och jag såg ett par stora vita änglavingar röra sig framför mig, och hörde dem. Mer än så såg jag inte och jag vet inte vem det var 🙂🤔

Efter den sekvensen så höll jag på att somna, men satt kvar en stund i fåtöljen för att det var så skönt. 

Hur hade ni det?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/18/15, 10:02 PM
#9

Bra! Jag mötte dock ingen annan än Linn, men det var medvetet då jag hade lovat att "titta förbi", sedan gjorde jag lite energiarbete för egen del. Men jag blev också väldigt trött.

linnease
1/18/15, 11:29 PM
#10

Jag missade! Blev hm.. upptagen med annat 😍😉😇😃. Tack Kathja ❤️❤️❤️❤️ Uppskattas verkligen

[Saz]
1/19/15, 7:55 AM
#11

Jag drömde iväg på egen hand till en början men mot slutet så satt vi som i en ring runt en vulkan av något slag. Vulkanen sprutade ut massa ljus av energi och kärlek som landade hos var och en i ringen. Kändes väldigt tacksamt att få uppleva den lilla sekvensen.

[Kathja]1
1/19/15, 9:45 AM
#12

Vilken härlig bild Saz! Jag var under en kort sekvens i ett väldigt stenigt landskap, låter lite som runt en vulkan nu när du nämner det. Visst är det coolt hur man kan känna in andra på det sättet och verkligen uppleva hur vi skapar tillsammans. Det går ju att koppla upp sig på det där när helst man känner att man vill/behöver. ❤️

H-lena
1/19/15, 11:13 AM
#13

Jag mediterade inte men var medveten hela tiden om meditationen trots att jag gjorde annat och jag fick som små pustar av positiv energi! Så tack allihopa för en trevlig stund!


Annons:
[Saz]
1/19/15, 11:35 AM
#14

Kathja… Ja det är verkligen häftigt.. Inte ofta jag ser eller känner något, jag är oftast så väldigt upptagen av mig själv. Men Har ju varit med om en liknande bild i en tidigare samling här och även då var det någon som hade samma. Riktigt häftigt är det och man känner verkligen hur mycket energi det ger. ❤️
Så tacksamt att få vara med om detta 😇

Upp till toppen
Annons: