Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 836 ggr
[Kathja]1
1/8/15, 7:01 PM

Gruppmeditation 11/1

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 11/1 samlas vi för att förenas i allt som är.

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring.

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
MissInAction
1/8/15, 9:24 PM
#1

Ja tack! 🙂

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
1/9/15, 8:05 AM
#2

MissInAction Saz

Livscoachen
1/9/15, 11:23 AM
#3

MissInAction

Saz

Livscoachen

SuzanneV
1/10/15, 12:19 AM
#4

MissInAction Saz Livscoachen Suzanne

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

Minney
1/11/15, 5:18 PM
#5

Det var länge sen, men ikväll vill jag vara med! MissInAction Saz Livscoachen Suzanne Minney

Älvan
1/11/15, 7:29 PM
#6

Älvan

Annons:
Otroulig
1/11/15, 8:19 PM
#7

MissInAction 
Saz 
Livscoachen 
Suzanne 
Minney

Älvan

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/11/15, 9:18 PM
#8

Det var länge sedan jag var med men idag fick jag till det. Härligt att möta er alla igen! 

Vi träffades på en kulle med ett träd och det var full aktivitet. Minney satt högst upp i trädet och skrek lyckligt "jag är inte rädd jag kan flyga", Shia var med på ett hörn - satt en bit bort nere vid en bäck och höll på att sjösätta en barkbåt hon hade gjort. Otroulig satt och skrev på ett brev som skulle skickas till ditt själs älskade. Saz gled runt mellan oss alla och pysslade om så vi hade det bra. Linn hade trasslat in sig i trädets rötter och låg som hon vore död, men vi alla ställde oss runt om henne och trädet och började vagga i takt till ohörbar musik och plötsligt så lyste vi alla som stjärnor och hon kunde ta sig loss. Szirius kom lite efter allt, nerdimpande som en älva så sprudlande glad. Slängandes färgglada papperslappar omkring dig, hojtandes "jag gör världen vackrare". Susanne satt stilla och bara iakttog oss med så mycket kärlek i blicken.

Fina ni! 🤗

Otroulig
1/11/15, 9:27 PM
#9

Jag missade nästan - satt och lyssnade på Joe Vitale - men han kom aldrig till skott. Jag blev rätt snabbt tokvarm i hjärtat och sen i rotchakrat. Sen kom fantastiska rysningar. Sen skickade jag en massa kärlek ut i rymden, speciellt till Tallin 😍

Tack fina Kathja, skrev just på en ansökan hehe 😉

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/11/15, 9:31 PM
#10

Jag bredsladdade också in, hade inte tänkt vara med men slängde ett öga på klockan när jag satte mig i soffan och det var perfekt. 

MissI ja! Hm, vännen dig kände jag inte.  🤔 Skickar lite extra kärlek nu istället. Bättre sent än aldrig säger man väl. 😍

MissInAction
1/11/15, 10:10 PM
#11

Tack ❤️Nej jag var nog inte mycket med er ikväll… när meditationen började låg jag i soffan och storgrät och ville inte leva längre. Låg kvar där i trekvart kanske 😢
Höll på att somna sen så jag gick och borstade tänderna. Ville mest bara säga godnatt till er.

Tack för kärlek 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/11/15, 10:12 PM
#12

😍

Minney
1/11/15, 10:19 PM
#13

Åh vilken härlig bild Kathja, jag tar med mig känslan av mig uppe i trädet nu😃 Själv tände jag facklor på en strand, så slocknade de o då kom fler o hjälpte till o så brann en jättevackert gulorangeröd kärleksfylld eld. Tack för hjälpen:)!

Annons:
Upp till toppen
Annons: