Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1781 ggr
Livscoachen
12/31/14, 10:44 AM

Tacka för 2014! Ett oskrivet år 2015!

Jag fick känslan av att många hade mycket att säga när de valde de 3 orden och det kan kännas bra att summera hela året som varit och se framåt mot det oskrivna året 2015 på årets sista dag! 🎈👍

Iallafall jag känner hur bra det känns att skriva ner detta precis idag! På årets sista dag!  Ett nytt år är verkligen helt nya möjligheter för mig, det är en chans att börja om att göra saker bätttre än det var 

2014 var för mig ett år med stora förändringar, kan inte gå in på detaljer så här öppet men den negativa ekorrhjulet rubbades helt för mig och det öppnades en helt ny väg framåt, där jag nu bor i hus vilket varit min dröm, jag har familj och vänner och jag har börjat älska mig själv igen❤️ Jag vill därför tacka för år 2014 för den förändrade mitt liv mot det bättre. Även om förändringarna var omtumlande och jag tappade tilliten många gånger, men jag är så tacksam över medmänniskan som kom in i mitt liv ☀️och var min spegelbild och visade mig allt jag behövde se med mig själv och som fick mig att göra så stora förändringar som gjort att idag är livet  bättre än någonsin! Det känns som en nystart livet för mig, nu kan jag  öppna ett nytt blad i livet, så 2015 är jag otroligt tacksam över för nu är det min tur att få ha ett bra liv☀️Nytt jobb, mer kärlek mer glädje och en trygghet och en massa balans och harmoni i kropp och själ. Det bästa är att nu tycker jag att jag är värd allt gott i livet 🌺

Så skål för det nya året!🍸 och ett riktigt Gott Nytt År! Önskar jag er!👋

Annons:
Älvan
12/31/14, 11:23 AM
#1

Jag har jobbat otroligt med skuggsidor, men även ofattbar lycka och kärlek. Detta år har jag känt glimtar i andra att vi verkligen är samma. Det har varit andligt uppvaknande. Möte med mig själv på alla möjliga plan. Det har varit ett välsignat år. Jag har fått öva tillit. Kärleken i hjärtat har fått ströma. Kundaliniresning. Chakrabalansering. Allt spontant och med lätthet. Nästa år ser jag fram emot att lära känna mig ännu djupare. Utveckla relationer till fler och djupare. Betydelsefulla relationer. Jag önskar vara ett redskap för Gud och mina livsuppgifter. Jag önskar leva med öppet, ärligt hjärta i tillit. Att få blomma ut ännu mer i det som är jag. Oberoende kommer med lätthet. Lever i kärleksföde och flyt omgiven av generositet och värme. Min arbetssituation förändras naturligt till att passa min person och det jag önskar för mina behov och växande samtidigt som det hjälper andra att växa. Åååh, jag längtar så att komma igång med detta fullt ut. Jag är redan på god väg. Min kreativitet kommer komma att blomma ut ytterligare vilken påskyndar mitt andliga arbete och arbetssituation och önskan att göra gott. Skuggorna kommer jag en efter en integrera, acceptera och älska. Jag är ju redan hel och jag kommer allt mer känna det vilket leder till att kunna måla med alla livets färger med lätthet. Jag vill passa på att tacka för allt 2014 och det som kommer 2015. Tack för livets magi. Åh just det jag önskar den magin jag mött i år ska fortsätta och öka nästa år. Underbart med alla under och mirakler som hela tiden händer. Jag önskar även vara i en kärleksrelation där min ande, hjärna, hjärta, psyke, personlighet, egot, högre jag får vara mig själv fullt ut och utvecklas.

Otroulig
12/31/14, 12:25 PM
#2

Jag har kört radiobil 2014 😃

Jag har lärt mig att navigera mig rätt, följa flödet, accepterat förändringar, accepterat att staketet är där det är, jag har lite längtansfullt sett över staketet och vet att det finns andra karuseller och sockervadd därutanför, men att min tid just nu är på radiobilsbanan och jag har så kul som jag kan där. Det känns som att jag hamnat i repris situationer och jag har reagerat och agerat på ett helt annat sätt än tidigare 🥳. 

Jag önskar att mitt 2015 blir som ditt 2014 Livscoachen - fast jag behöver inga "happenings" eller kontraster - jag vill bara gliiiiiida in i förändringen - ett nytt hus som är MITT, att en varm omtänksam man kommer in i mitt liv och vi äntligen kan börja på nästa kapitel tillsammans, att jag i fortsättningen har sällskap i mitt karusell åkande - att få känna mig som en del i en gemenskap. 

Tack för 2014 - ett förberedelse år! 

2015 kommer att erbjuda mycket spännande - det känner jag och jag följer glatt med i förändringarna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
12/31/14, 1:15 PM
#3

2014 har varit det mest utvecklande och händelserika året i mitt liv. Både inre och yttre förändring har varit enorm. Är djupt tacksam för allt jag fått ta emot och alla möten som har lett mig tillbaka till liv, mig själv, enhet, tro, hopp och kärlek. Önskar nästa år få fortsätta denna spännande väg full av sköna överraskningar, vidd, djup och under… Med kärlek, värme och generositet som drivkraft och trygghet o tillit i mitt hjärta. Så …TACK! :) Önskar alla ytterligare ett nytt år som är gott! Kram

[Kathja]1
12/31/14, 8:03 PM
#4

Mina tre ord i den andra tråden sammanfattade det bra. Nu känner jag i varje cell att det är dags för ease, love, abundance and happy happy för hela slanten. Jag säger som dig otroulig - det behövs inga mer kontraster, jag har fattat grejen nu.

Håbe
12/31/14, 9:26 PM
#5

2013 var för mig ett år i resans tecken. Såväl andligt som fysiskt. Mycket som ställdes på sin spets och behövde falla på plats igen. Stora beslut. 2014 började lite på samma sätt med en stor och avgörande förändring i mitt liv. Därefter var 2014 året då jag stannade upp. Försökte hitta lugn och stabilitet i tillvaron. Bara vara och försöka hitta min egen inre röst. Ett ganska tråkigt år på sätt och vis. Det hände inte så mycket. Men ett år med ett konstant lyckorus över allt att upptäcka i vårt nya hus. Sommaren när jag satt i trädgården med en kopp kaffe och plötsligt blev alldeles rusig av insikten av att "det här är mitt!" Jag tror det här var året då jag behövde komma ikapp lite. Ett år av vila.

När jag sitter här om ett år hoppas jag att jag ska kunna skriva: 2015 var året då jag gjorde stora kliv i min utveckling. Jag har fått kontakt med min intuition och hittat lugnet inom mig. Det här året har jag kommit på vilka steg jag ska ta framöver. Allt har börjat ta fart.

gardit
1/1/15, 11:34 AM
#6

2014 var året då jag bröt upp, tog klivet ut i det okända, utan att veta vart vägen bär. 2015 är året då jag landar i mig själv, gör det jag vill och inte bara det som förväntas av mig. Och jag hoppas fortfarande på Pilgrimsvandring till Santiago de Compostela, 80 mil….

Annons:
[Kathja]1
1/1/15, 11:41 AM
#7

Vilka underbart spännande liv vi skapar oss! Jag blir helt lycklig när jag får ta del av det. ❤️

szirius
1/1/15, 2:36 PM
#8

2014 var ett år då jag tog många modiga steg i mitt arbete, jag vågade lyssna på vad  jag ville göra, trodde på mig själv att jag kan lyckas - och förverkligade det! 2014 var även mod i relationer, att vara mer genuin, uttrycka mig mer. Det var också ett år av enormt mkt glädje, inte för att så mkt mer egentligen förändrats i det yttre, utan för att jag funnit vägar att njuta av litet och stort, att inte brusa upp av småsaker, att surfa med vid happenings. Och jag upplever att detta bara var början. Korken som suttit fast i vårt flöde några år lossnade under 2014 och via positiva momentum så kommer flödet bara att öka. "It is law".

Livscoachen
1/2/15, 12:42 PM
#9

Ja ett helt underbart liv skapar vi oss precis just nu!☀️Andra dagen på det nya året och det känns underbart detta år är helt fantastiskt! har börjat dagen med att lyssna en massa på hicks klipp på youtube and I got that feeeling inside my heart ❤️ flödar! bara positivt tänkande och tankar och pepp känner jag. Kroppen och alla tankar känns lätta och roliga och jag känner tacksamhet för allt som är och känner mig kär i livet 😍

Härligt att sätta tacksamhet över det som varit, bra som dåligt för då kan man släppa det som var och skapa ett nytt fräsch år som är helt oskrivet, bara du själv kan fylla den med saker du önskar. Fantisera på, njut av livet och höj frekvensen i kroppen genom att känna känslor av kärlek, passion, harmoni, glädje, trygghet och finns det något olöst i kroppen känn efter vad de är och släpp iväg det 🎈

2015, det bästa året hittills härlig resa detta! 😃

Upp till toppen
Annons: