Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 1425 ggr
Otroulig
2014-12-25 13:19

Att spela på rädsla

Det här är ju lite kanske lite helt OT men ändock en liten manifestering som dykt upp i mitt liv och som känns lite viktig. 

Jag har två gånger den senaste tiden  nappat på gratis erbjudanden, en numerlogisk tolkning av mitt namn och nu i veckan en astro-numeroligisk- medial (visade det sig) tolkning. 

I båda fallen så beskiver dom att det händer såååå mycket just slutet av 2014 och 2015 och att jag står vid randen av en transformation av mitt liv. Yeay! Det är ju spännande 🥳. Men det finns ett MEN. Det är oerhört viktigt att jag inte missar tåget och dom kan hjälpa mig med att guida mig rätt. 

här är ett litet utdrag:  

"So here we are, I am reaching the end of this first reading, and I do not wish to impose myself on you for the continuation if you do not want it and this is why before going any further I need you to confirm to me that you want me to help you and that you want me to work on this second reading for you Otroulig. This second reading seems necessary to me and it will be a real guide for you in order to seize all the opportunities that will be presented to you during December of 2014 and going into 2015, to avoid the pitfalls and to make the right choices. We do not have time to lose, we need to act very quickly as things will start happening very soon, your transit is so close and I know for sure that it is not by chance that you came to my website. Do not forget that if you miss out the opportunities that this transit is going to put on your way the chance like this is not going to be given to you one more time during numerous following years.

Jag blir väldigt skeptisk och det kanske inte är så kärleksfullt 🤐. Men det jag känner är att det finns så många av oss som börjat treva och söka efter "sanningen" meningen med livet, vårt livs mål osv och vi hamnar lätt i att söka information och viljan finns att lära oss mer och mer. 

Jag har i perioder när jag känt mig vilsen och inte mått så bra känt ett behov av att få svar. Så hade jag för några år sen fått detta så finns nog en chans att jag nappat på det. 

Nu tänker jag mer att det finns INGEN mer än jag själv som har den visdomen att göra rätt val för mig. Nu tänker jag att jag vill inte veta, hehe jag tycker det är spännande att se allt utvecklas. Jag gillar ovissheten. Jag tycker det är spännande. 

Så det är väl den känslan jag vill förmedla till alla er därute. 

Ni själva är er bästa Guide, sök gärna information och gå efter det som känns bra. Men om det någonstans börjar kännas en oro eller någon försöker få er rädda - då är det fel väg. Vänd er kärleksfullt om och gå en annan väg.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[rore]
2014-12-25 13:32
#1

Ohhh, YES Otroulig!🤗

Vi är i oss  själva det instrumentet för vår egna inre resa❤️För allting här i Livet som kommer till oss, har vi också den inneboende kraften att ta emot. Vare sig vi tror det eller ej.

Att få sådana skrämmande svar som bygger på att bygga rädsla och misstro till den sökande individen. Det visar endast på att den andra är på fel spår och tror sig vara Gud eller Allvetare.😡

Och hur sköra är vi inte när vi påbörjar vår inre resa?  Guppandes okunniga om vår oändliga inre ocean, som till en början kanske skrämmer.

retep
2014-12-25 13:53
#2

Otroulig! Jag blir också glad att se vad du kommit fram till 💖

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Kathja]1
2014-12-25 18:17
#3

Så viktigt! Men så lätt att missa. Vårt samhälle är ju uppbyggt på att man ska fråga dem som vet, m.a.o JAG vet inte själv. Trots att vi alla är ett och vi alla har tillgång till all kunskap som någon sin har funnits och någonsin kommer att finnas. 👍 Hela vårt samhälle bygger på att skapa behov utifrån att skapa rädslor, det är ju helt skruvat när man tänker efter. 😮

MissInAction
2014-12-25 18:37
#4

Ja huua sånt där blir jag också så anti till. 
Jag läste också någon text om numerologi och om man köpte något så skulle man få typ som en kalender där allt står vad som kommer hända och vad man ska fokusera på, dag för dag under de närmsta åren. Va?? Vem vill leva så? 😮

Jag skapar nog hellre mitt liv, jag med. Råd kan jag tacksamt ta emot om jag ber om det, och om det passar. Men "sista chansen" och sånt låter jag bara bli.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
2014-12-25 22:41
#5

Ja, detta är viktigt. Om någon försöker skrämmas för att få en att göra något är det ju en varning. Då vet man att man inte kan lita på den personen. Det som är så underbart är att jag får otroligt mycket guidning gratis efter jag ber mitt högre jag/änglarna/Gud eller vad man vill kalla dem. Idag exv fick jag av en främling på stan veta att om jag tror finns inget att vara rädd för! Tänk bara sådär! :) Det var dock efter jag åkt fel med tunnelbanan och jag träffa han på ett ställe jag inte hade gått. Så det var fint anordnat det hela. :) Ibland tänker jag så att när det händer sådana "misstag" att man åker med fel tunnelbana eller missar den etc att det sker av en orsak och då försöker jag hålla ögonen öppna. :)

MissInAction
2014-12-26 00:07
#6

Ibland kan fel tåg ta en till rätt ställe, brukar det ju heta 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
H-lena
2014-12-26 10:11
#7

Såna där har jag också gått på, betala inget säger jag bara. Det är med största sannolikhet en bluff! Googla på sidan/personen som du fått readingen av och se vad  andra människor har för erfarenheter av den. Det gjorde jag efter att jag gjort en gratis astrologi reading och alla sa att det bara var en bluff och de försökte lura en på pengar.


Upp till toppen
Annons: