Annons:
Etikettloa-personligt
Läst 1170 ggr
MissInAction
2014-12-25 00:14

Vårt skapa(n)de 2014!

Tänk att snart har ännu ett år gått 🙂😮
Minns våra trådar i slutet och början av varje år, det brukar vara summeringar och pepp om vartannat! 

Vad mycket som har hänt i år. Många av oss har gått, och går igenom mycket på olika plan. Stor expansion och många framsteg ✨

Ni har säkert sett tipset att inför nyåret göra en burk som man sedan fyller med lappar under året, och på lapparna skriver man ner saker som man är stolt eller glad över. Det kan vara manifesteringar av olika slag, saker och känslor och relationer och platser etc. Och sen vid nästa nyår så öppnar man burken och läser alla lappar.  🤗

Det kanske är en bra idé! För tänk vad mycket vi åstadkommer, vad mycket vi får uträttat fastän vi ibland känner att vi sitter fast eller kör i samma gamla hjulspår eller till och med går tillbaka. 

För ibland behöver vi påminna oss. Det är lätt att gå igenom en dag och göra tjugo olika "bra" saker och så blir en sak mindre bra och då hamnar automatiskt vårt fokus på den enda saken. Och lika lätt att underskatta vissa manifesteringar. För Universum finns inte det här med stort och smått, nära och långt bort, bra och dåligt. Alla manifesteringar ska kunna gå lika lätt - om vi bara släppte föreställnignarna kring att det är skillnad och att vissa saker är svårare! 

Nä, fokusera på det vi vill ha och det vi tycker om i vårt liv! ❤️

Om ni har lust så får ni gärna dela med er i den här tråden av saker som ni tar med er från i år, saker som ni har manifesterat och skapat! Kramas Plocka fram dem och minns och njut och var stolt och tacksam över vad du har skapat! StjärnorSolPokalHjärtaPartajar


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
monstermash
2014-12-25 00:24
#1

Jag hänger egentligen inte på denna sajten, men i år testade jag för första gången att skriva ner allt positivt som hänt i en glasburk. Det är mycket nu när man läser igenom lapparna som man faktiskt glömt bort att det inträffat. Kommer definitivt köra vidare på det 2015 och rekommenderar er andra att göra det också!

Andorr
2014-12-25 00:30
#2

Fokuserar inte alls på mig.

szirius
2014-12-25 00:31
#3

Det är en toppenidé, som jag började göra i jan…o glömde sen helt bort, så jag har bara lappar från jan😂. Men ska testa inför nästa år igen👍

Iofs kan man läsa i våra manifesteringtrådar o minnas🌊✨

Otroulig
2014-12-25 00:44
#4

Härligt Monstermash! 

Detta har jag glömt bort. Fasiken - detta skulle jag ju tagit upp förra nyåret när jag försökte få alla på festen att summera de bästa sakerna  som hänt under året….det gick så där 🤪 dom kunde behövt detta som hemläxa 🤓. 

Jag inser att det är så lätt att glömma bort. Perfekt ju - med en burk. Det blir ju dubbel effekt, först känner man tacksamhet när man skriver det och sen blir man glad igen när man läser 🙂.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[::Vera::]
2014-12-25 04:52
#5

I år är första året i mitt liv som jag insett ATT jag skapar.  Det har varit "vilt" skapande och som att ett krig pågår inom mig… och utom mig. Har blivit medveten om så mycket på kort tid. Många insikter!! Jag började året pendlande mellan nästintill apati och en fruktansvärd rädsla. Många känslor har bubblat upp ifrån en inre dold kammare - hela registret har spelats ut.  Det har varit fruktansvärt och underbart. 

Efter en mörk tid i början av året växte otroligt härliga förväntningar, drömmar, förhoppningar, kärlek till livet, människor, mig själv och goda manifesteringar. Jag manifesterade ER. Jag hittade min själ, mig själv, Gud och alla änglar osv.

I höst föll jag handlöst pga starka påminnelser om det  som jag i tre års tid har velat lämna och släppa. I november nådde jag nästan botten. Nu har jag nått den. Ibland blir jag helt enkelt galen av att inte bli lämnad ifred! Jag flippar ur, blir tokig och blir en "usel" otacksam människa. Känner mig maktlös och kärlek till mig själv blir så svårt att känna. Och därmed kärlek till allt. Jag har sedan november skapat separation, kamp, stress, rädsla och ensamhet. Och jag har själv tillåtit det. Kraftfull manifestation.

…Jo jag har inte bara fastnat lite, utan har gått baklänges ett tag nu. Skapande som delvis inte är kärleksfulla. Kan bara hoppas på förlåtelse. Mig själv måste jag förlåta, och jag ger aldrig upp om mig även om andra skulle göra det. Har ju lovat att aldrig mer lämna mig :) …Så det är inget alternativ hur värdelös jag än ibland känner att jag är,  eller hur min hjärna och ego fortsätter tänka/skriva/säga  saker som kommer ifrån gamla inpräntade föreställningar.

SÅ jag fortsätter att försöka behålla fokus på det som är värdefullt, kärleksfullt, det som känns rätt. Är tacksam för året som har höjt mitt medvetande till en helt annan nivå och för att jag trots allt mer och mer börjar förstå vem jag är och vad jag behöver. Är tacksam för att jag har kommit långt. Jag har insett att andras värdering av mig och mitt liv inte har någon betydelse. Är jag kärleksfull mot mig själv så vet jag att det är vad jag så småningom kommer att skapa in i mitt liv. Den tacksamheten och glädjen som jag har känt under halva året har varit enorm! Så djup och stor att höstens svacka blivit nästintill olidlig. 

Det finns en del som jag är stolt över, och massor som jag  är allt annat än stolt över under året som gått. Men jag har en evighet på mig att utvecklas och Universum ger mig alltid nya möjligheter att försöka igen. Jag tror på en kärleksfull Gud som är överallt. Ingen separation finns. Det finns inget att vara rädd för. Jag är kärlek. Allt är skapat av kärlek. Allt som finns är nu och jag väljer mitt nu. Jag finns för att lära mig älska mig själv och därmed allt. Det är otroligt värdefulla  insikter för mig i år. Men behöver påminnas.

En burk med lappar är en bra idé :). Jag kommer i mitt hem hänga upp en magnettavla med kylskåpsbokstäver på den bästa platsen så att jag ser den ofta, och varje dag skriva ord/saker som gör eller har gjort mig glad under dagen, eller något som jag är tacksam över. Den kommer att fyllas så som jag :)

Skogshumblan
2014-12-25 09:38
#6

Vilken bra idé! Ska göras! Jag har en tanke jag håller på att omvandla till verklighet, summera året som gått, tacka för det jag fått med på vägen och skriva önskningar inför det nya året och sen skicka det till universum. Som ett slags årsberättelse med bokslut samt ny färdriktning. Jag har så mycket att vara tacksam för med året som gått trots att det varit skittuft och prestigt på många sätt. Men utan de erfarenheterna hade jag inte varit jag här och nu.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
MissInAction
2014-12-25 12:30
#7

Tack för att ni delar 🤗

Vera, ja vilka fantastiska insikter du har gjort, och vilken resa. Vi har ju kommit in på det emellanåt, att när vi börjar må SÅ mycket bättre och befinner oss på en mycket högre frekvens än vad vi gjort tidigare, så känns de där dipparna så mycket mer. Kontrasten blir så stor. Men det är kanske så vi får se det - som kontraster. För det är där som vi blir medvetna om vad vi VILL ha i vårt liv, vad vi vill attrahera mer av, och vad vi vill släppa 🙂

Vi kan aldrig gå baklänges, kära du. Känslan känner jag igen, absolut. Men vi går alltid framåt, annars skulle vi inte existera. Och vår existens är i ständig förändring ❤️

Jag minns inte ens när det var du började hänga här inne med oss 😞men du känns som en naturlig del här och jag är glad att få följa din resa och få ta del av dina tankar 🤗

Åh vilken bra idé med kylskåpspoesi!! Jag har ju sådant faktiskt och tog det med mig i flytten med 😃 inte använt på många år för jag tycker det blir plåttrigt. 
Nu har ju tjejen som jag hyr lägenheten av en massa magneter uppsatta och jag tyckte att de kan få vara där. Det är från olika platser i världen som hon besökt - ganska trevligt att titta på mao, drömma sig bort och få in den vibben 😉
Men kanske att jag kan få in lite ord också! Det är ju kärlekstema på den som jag har - såklart 😂😍 nu kommer jag inte ihåg om det är på engelska eller svenska, men det spelar ingen roll. Ska ta fram den!

Skogshumblan, jaa perfekt med en årsberättelse!! Precis nåt sånt har jag velat göra också. Skriva ner allt verkligen för det är så kraftfullt just att skriva för då är vi så fokuserade. 
Det är trevligt att se dig här igen, som sagt 🤗 är nyfiken på att höra vad du har varit med om, men du berättar ju såklart när och om du känner för det! Eller bara tjôta om allt möjligt 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2014-12-25 12:37
#8

Fint Vera ❤️ Nu glider jag OT igen 🙂 men det var en känsla jag fick när jag läste ditt fina inlägg. 

Det här att du återskapade i höst, i November….det känns som att du lägger hela ansvaret på dig och visst, vi skapar - men ibland inte alltid medvetet, utan t.om att det är vår själ hopkopplat med källan, Gud universum eller vad vi nu kallar det för. 

När jag läste din text så kom det till mig att det viktiga är inte VAD som dyker upp i ditt liv utan HUR du hanterar det. Det känns som att det som hände var egentligen (även om det inte tycks så) en kärleksfull chans för dig att reagera och hantera situationen lite annorlunda. Att utgå ifrån Dig, det handlar om vad som händer i Dig. Du har en helt annan plattform att stå på idag 🤗. 

Hur vi reagerar och agerar på saker skapar en kedja av händelser och då menar jag inte bara praktiskt utan framför allt hur vi reagerar känslomässigt. Så om man ändrar sin energimässiga reaktion kan man även ändra sin fysiska framtid……

Vet inte varför - men det kändes som att jag skulle skriva detta.. kram ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2014-12-25 12:57
#9

Ja jag vet inte riktigt var jag ska börja?? Mitt år började ju i tacksamhet, då det var mitt stora fokus efter min djupa depression i slutet av 2013. Tacksamheten har alltid varit min räddning och något som jag värderar väldigt högt, då jag tycker den är så kraftfull! Jag hamnar i en skön känsla och ser mer och mer allt som jag har omkring mig, som jag kan uttrycka tacksamhet för och vara i känslan som bara blir djupare och mer genuin. Det är verkligen ren tacksamhet ❤️

Jag har manifesterat nya vänskaper, flera stora faktiskt som jag är oerhört tacksam för. Två av dem har ju tyvärr tagit en utveckling som jag inte hade önskat mig, och jag vet fortfarande inte var och hur jag skulle ha agerat annorlunda för att få en annan vändning. Men det är ju ingen idé att tänka på, ånger kommer man ingen vart med 😉

Hur som helst så har nog det här året mest präglats av kärlek (haha, som alla år känns det som, men det har verkligen blivit starkare 😊😍) och Tallinn! 😍

Jag finner inte ord för att uttrycka min tacksamhet för att Marko kom in i mitt liv. I precis rätt tid, för att alltid få mig att le och att se fram emot morgondagen ❤️och med allt som hände så fick jag återigen gå igenom en smärtsam separation och återigen chansen att lära mig att vara i känslan samt att släppa. Släppa släppa släppa, det har också varit ett tema i år 🎈
Mina tankar började i våras dras till att på allvar ta mig utomlands, och då fick jag tips om Malta, men ungefär samtidigt började jag bli nyfiken på Marko, och Tallinn.. och ja sedan var det ju bara Marko och Tallinn som gällde. Hela maj och juni mådde jag sååå bra och jag drömde mig bort till Tallinn, och i juli fick jag resan, som förändrade mitt liv rätt så radikalt. Första stegen på estnisk mark var en fantastisk känsla ❤️och promenaden från bussen till hotellet, det kändes redan där som att komma hem. Såååå otroligt glad och tacksam att jag fick komma hit. Det kändes ju så självklart. Och sen som sagt blev resan verkligen inte som jag tänkt mig, och jag hade ångest resten av sommaren. 

Kan inte säga att jag vet än vad jag har lärt mig av det, mer än att älska. På något sätt så finns känslorna av kärlek fortfarande kvar, då jag hela tiden känt en speciell connection med honom. Skillnaden är att nu vet jag att han inte bryr sig om mig längre. 

Jo, jag har lyckats manifestera flera gamla "flirtar" som kontaktat mig också och blivit sentimentala och påmint mig om vad vi hade (sex, ahaha 😂och förståelse) och hur de skulle vilja uppleva det igen. Detta var verkligen inget som jag önskade mig, och särskilt inte DÅ. Fanns noll intresse från min sida.

Den här växande känslan av tillit har jag haft med mig större delen av året. Den började ju komma för två år sen, ungefär samtidigt som jag också hittade kärleken till mig själv, och insikten att vi alla är ett, och att allt som sker är rätt, allt är bra ❤️och den känslan är så skön att vara i!! Jag har haft den med mig genom olika praktikplatser och i möten med olika människor jag mött under året. Alltid hittat det positiva och förmedlat det. Och alltid känt att det är som det ska och det blir bra. Och allt är föränderligt. Och det som vi vibrerar, det drar vi till oss!! 

Som sagt, hela mitt liv präglades av Tallinn efter min resa, det var bilder och souvenirer och lösenord och videos och musik etc. och ja.. mitt ständiga babblande om Tallinn här och på FB 😊 och  nu gör jag det igen!! Haha. 
Men det är min stora förändring i år. Förändring i sig! Jag valde ju att säga upp lägenheten helt, klippa alla band och få en nystart. Och det var det jag har velat i flera år egentligen, har velat komma ut i världen, göra mig av med en massa onödiga prylar för det gör mig ändå inte lycklig.. jag vill uppleva platser och relationer 🤗  
Dessutom så dog ju min dator, haha.. jag vet inte än vad som är fel men jag kommer inte in i windows och gör jag det så kan jag inget göra. Jag kan nog rädda hårddisken med hjälp av en docka, när jag får en ny bärbar. Men det blir nystart där med 😉Dessutom passar det min vision från i somras om att sitta på ett café i Tallinn och skriva på min laptop ✨

Oj jäklar vad långt jag skriver. Och det är bara om en sak. Tallinn. Min nya kärlek 😍Jag är fortfarande nyförälskad och visst, jag kan sakna vissa saker med Sverige, men jag är evigt tacksam varje dag för att jag vaknar upp här. 

Och så har jag ju manifesterat en ny flirt såhär i årsslutet 😉eller flirt och flirt… det är ju än så länge bara hej och blickar och leenden. Men jag har fjärilar som virvlar runt i magen och jag tänker på honom alldeles för mycket, haha! 😍

Nej nu svamlar jag bara. Kort summering: lära mig att älska villkorslöst, lära mig att släppa och lära mig att våga förändra, våga göra något på ett nytt sätt, våga ta steget! ☀️✨🎈🥳❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
2014-12-25 15:13
#10

Jadu vad har jag inte varit med om?! ;) Året började med insikter som ledde till att jag nu står mitt i starten av en skilsmässa. Både min man och jag har under många år varit olyckliga och gjort dumma beslut. Jag blev strax innan påsk avstängd från jobbet då jag blev polisanmäld av en förälder för misshandel av deras barn. Polisutredning och allt. Var verkligen inte kul. Mitt upp i det visade sig en vän vara mer än vän och under sommaren och hösten har saker fallit på plats där med och saker och ting har fallit på plats. Jag har under året insett att jag är värd att älska, att jag är värd att få känna kärlek. Så inför det nya året känns allt gott. Smärtan som kom med 2014 vill jag lämna bakom mig men erfarenheterna tar.jag med mig.och hoppas kunna dela med andra som behöver dem.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[::Vera::]
2014-12-25 22:54
#11

MissI

Tack själv för att jag får läsa om ditt år. Det är så sant att i och med kontrasterna så hittar jag det som jag vill fylla mitt liv med. Jag känner att en stark och stabil övertygelse håller på att ta form pga extrema toppar och dalar. Vet att jag behöver livets utmaningar för att tillslut kunna vila i tillit och med en känsla av helhet och sammanhang. Den senaste veckan har jag stundvis kunnat känna det allt tydligare igen.

😃… Det känns som att jag senare tid har varit en "naturlig del" här som en gnällig, svår, arg och hopplös tvivlare, som mest gett er ytterligare en chans att träna tålamod, medkänsla, förlåtelse och acceptans i era hjärtan 😉. Det är tid att stänga igen det kapitlet för gott. Är redo för annat som jag vill ge min fulla uppmärksamhet. Allt annat känns faktiskt helt ointressant.

Kärlekstema passar dig väl MissI. 🤗

Otroulig

Jag är OT-expert! Ja så är det, att jag lägger ansvaret på mig eftersom det är där det hör hemma, för jag är min själ. Precis så känns det, dvs som du säger att jag i höst/vinter har fått en fin chans att hantera situationen annorlunda. Det är mitt ansvar att ta den chansen och följa min själs plan så gott jag kan, tycker jag. Det är sant att jag har en annan plattform nu. Jag har en annan synvinkel och jag har mer mig själv.

Det slår mig nu…att trots att det har känts som att jag har reagerat på exakt samma vis som tidigare, så är det faktiskt inte så. Min känsla av misslyckande/bakåtgående gällande det är ju inte sant!… Jag har både agerat och reagerat annorlunda eftersom jag på ett helt annat sätt har varit just medveten om vad som händer i mig. Och hur det påverkar yttre händelser därefter. I och med ökad medvetenhet om mina känslomässiga reaktioner, så har jag haft möjligheten att följa dem eller välja en annan väg. Har inte fixat att välja en annan väg fullt ut och inte ögonblickligen. Men det är stor skillnad hur jag hanterar det som pågår nu. Går ju liksom inte att förmedla här. Men så är det! 🙂

Klockrent Otroulig. Tack för att du fick mig att reflektera över detta och se att jag faktiskt har börjat välja annorlunda till stor del. Känner mig lite stolt t o m nu ju.🤗

szirius
2014-12-25 23:34
#12

Det ska du känna Liv!🤗❤️

Otroulig
2014-12-26 12:12
#13

#11 Yes! Det var den känslan jag var ute efter - glad 🙂 nu! För den skillnaden som sker inom dig gör en ENORM skillnad! 

Själv har jag funderat och funderat. Haha och jag är nog nånstans i den där processen också.  Att jag inte manifesterat så mycket i det yttre - men väl i det inre. 

Det är lite roligt för jag har manifesterat lite repris i mitt liv, men jag har ett helt annat förhållningssätt till det nu än för något år sen. 

Jag har just nu en stor feting till grundbult som jag bär med mig. Jag accepterar förändringar på ett helt annat sätt nu än tidigare. Haha, ja herre jösses det är milsvid skillnad.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2014-12-26 13:42
#14

Nu har jag tittat in i denna tråden ett antal gånger och inser att 2014 har för mig varit att hitta vägen i mitt hjärta och att inse skapandeprocessen från kraften som bor där. Jag har nog rensat och släppt lite smått och gott, men det var mer av det under 2013 som var mitt stora rensar-år. I år handlar det om grundbulten, kärlek och att vara i min gudomlighet. Visst har det varit en hel del HAPPENING´s men det har på något sätt inte gjort så mycket eftersom fokus har legat på det andra - på att skapa ease and love, eller rättare sagt att VARA ease and love. 

Det gör att jag är ofattbart tacksam över 2014! Och jag ser med förväntan fram emot 2015, känslan är att det kommer att vara ett år med förändringar mer i det yttre än i det inre, men det får tiden utvisa. Oavsett vilket så vet jag att allt är just som det ska vara. 😃

Älvan
2014-12-26 14:38
#15

Jag har blivit tveksam om jag skapar alls. Kanske är det att allt sker i Guds vilja och det som sker det sker oavsett. Att istället försöka hålla fast sig i kärleksflöde och tillit och strunta i att aktivt försöka skapa. Anden får göra sin röst hörd och sluta försöka skapa utifrån egot som bara är inriktad på meningslösa ting.

[Kathja]1
2014-12-26 15:11
#16

Självklart skapar du Älvan! Det gör vi alla hela tiden. 😎 Och självklart är allt som sker Guds vilja, oavsett vad du hittar på. Att skapa innebär inte att det måste göras medvetet eller med Egot, eller utan. Jag tror att Gud har gjort hela sin skapelse som ett självreglerande system som fungerar på så sätt att det du sänder ut är det som blir. Utifrån devisen att allt är energi. Så vi kan inte "inte skapa" -  vi kan bara välja om vi gör det medvetet - alltså genom att medvetet styra våra tankar och känslor, och/eller genom att bara glida med livet. Det som är att när vi inte är medvetna om skapelseprocessen så riskerar vi att "jobba mot" vårt naturliga (och Guds) flöde.

Älvan
2014-12-26 15:43
#17

Just nu är för mig LoA bullshit. Det är min skapelse där jag står nu. LoA suger. :(

[Kathja]1
2014-12-26 15:50
#18

Det kan man också tycka. 😉

Men det innebär även att Gud är bullshit och/eller att man anser att man inte skapar sitt nu själv, med andra ord att man avsäger sig kontrollen i sitt liv. 🤔

Istället för att påminna sig om att Gud vill oss alltid väl, därför får vi alltid det vi behöver just när vi behöver det. Mitt i ett bajs-liv finns det saker att inse och förhålla sig till som leder oss framåt i livet. Men spjärnar vi emot så kommer vi mest att gå runt i ring, gegga runt i bajset lite till. 🧟‍♂️

szirius
2014-12-26 18:00
#19

Om man bara kan backa lite och få perspektiv…och kanske ha många olika sorters vänner och bekanta…så kan man se hur vissa kan ha allt och aldrig glädjas…och att andra kan ha väldigt lite…o ändå vara tacksam och i förundran för det vackra i livet. Och då pratar jag inte om att ha och inte ha som i endast materiella saker, utan kanske hälsa,arbete,  nära relationer etc…sann kärlek upplever jag lyser inifrån, och har inga behov**…
**

Förmågan att njuta och uppskatta är rent personlig och kommer inifrån…och som jag anser, är möjlig att öva upp…genom fokus…jag är själv ett levande bevis på detta…min dagliga lycka har ökat så enormt sedan jag börjat förstå, på riktigt förstå detta med "rätt" fokus….

Att släppa egot ,som Älvan nämner,  är för mig att se livets alla krusiduller som fantastiska verk, utan att bedöma dem, att hålla sig öppen och nyfiken inför vad som komma skall…det skänker en mjuk, vilsam känsla….den känslan kommer och går i mig, mer och mer, och den är jag oändligt tacksam över❤️ 

För mig hör anden o LoA direkt ihop! Flödet att leva i mer ease, hör direkt ihop med att ha kontakt med anden.

[Kathja]1
2014-12-26 18:23
#20

Amen till det Szirius!

Annons:
MissInAction
2014-12-26 18:53
#21

Apropå anden och att vi alla är ett, aldrig separerade 🙂 jag gillar verkligen A Note from the Universe idag och igår!! Jättefina texter och jag blir alldeles varm inombords när jag tänker på det ❤️
Allt som någon människa på jorden någonsin har skapat, har vi ju alla varit delaktiga i!

If it's not yet obvious to you, the real reason for this, and all seasons, is you, Maria. A more perfect child of the Universe has never lived. Until now, only celebrations cloaked in myth and mystery could hint at your divine heritage and sacred destiny. You are life's prayer of becoming and its answer. The first light at the dawn of eternity, drawn from the ether, so that I might know my own depth, discover new heights, and revel in seas of blessed emotion. 

A pioneer into illusion, an adventurer into the unknown, and a lifter of veils. Courageous, heroic, and exalted by legions in the unseen. 

To give beyond reason, to care beyond hope, to love without limit; to reach, stretch, and dream, in spite of your fears. These are the hallmarks of divinity - traits of the immortal - your badges of honor. May you wear them with a pride as great as what we feel for you. 

Your light has illuminated darkened paths, your gaze has lifted broken spirits, and already your life has changed the course of history. 

This is the time of year we celebrate Maria. 

Bowing before Greatness, 
    The Universe

Oh, Maria, how I love the morning dew on my face, the midday sun on my skin, and the fragrance of jasmine wafting at twilight. The sight of dragonflies darting, the sound of owls "hoo-hooing," and the infinite perfection conveyed by all my physical senses at every moment of every day, even now.

Thanks, Maria, because if it weren't for you, such ecstasies I would never know. 

Work that body, 

    The Universe


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: