Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 715 ggr
MissInAction
12/21/14, 4:55 PM

Gruppmeditation idag 21/12

Kopierar förra veckans inlägg rakt av!! 😊😉
Väääldigt kort varsel… men ni som varit med förr kanske hakar på ändå 🙂🤗

Då kör vi en gruppmeditation igen ~ klockan 21.00, söndagen den 21/12 samlas vi för att förenas i allt som är. 

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. 

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Saz]
12/21/14, 5:16 PM
#1

Åh jag e med som alltid ;)

MissInAction
12/21/14, 5:25 PM
#2

Ooh Saz ny bild! 😍

Och jag är såklart med!

Saz
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
12/21/14, 7:22 PM
#3

21/12 kl 21. Lika många 1 som 2 dvs balans. 1 är högsta andliga siffran. 1 och 2 motsvarar manligt/ kvinnligt om jag kommer ihåg rätt. Denna dag är även mycket positiv pga midvintersolståndet. Den nya månen kan utnyttjas för att manifestera magi. Jag länkar Capricorn New Moon & Solstice Forecast: Rebirth a…: http://youtu.be/RRo8vwzO-QI

Älvan
12/21/14, 7:22 PM
#4

Jag försöker vara med :)

[Saz]
12/21/14, 8:30 PM
#5

Oh ja MissInAction. Kände det var dags med en uppdatering ;) Tack för länken älvan. Ses snart i ljuset :)

MissInAction
12/21/14, 8:41 PM
#6

Åh jag gillar henne i videon 😍behaglig!

Ses snart 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
12/21/14, 10:23 PM
#7

Tänk att kl 21.21 den 21/12 mediterade jag. Jag kände mycket starkt i denna meditation. Direkt när jag började fick jag rysningar i kroppen. Sen hittade jag ett minne som jag med kärlek inneslöt i mig. Mycket kraftfullt skuggarbete.

MissInAction
12/21/14, 10:33 PM
#8

Älvan 🤗 

En annan gjorde som etapper av meditationen, och det gick bra, det med! I slutet höll jag dock på att somna (satt i en fåtölj) och gled runt i ett landskap. Jag hamnar nästan alltid vid stranden när jag mediterar. Ibland någon äng, ännu mer sällan skog, men oftast sjö eller hav 🙂
Det var en skön stund även om jag inte kände någon särskild kontakt med er ikväll.

Nattis 🤗🌛😴


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Älvan
12/21/14, 11:02 PM
#9

MissI Jag gick i allafall längs en strand i kväll. :)

Upp till toppen
Annons: