Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1040 ggr
Otroulig
2014-12-19 19:29

Tillit

Jag kom bara och tänka på en grej när jag satt i bilen hem idag.

Det är ju mörkt när jag åker hem och ibland får man en massa möten med bländade ljus så jag ser inte omgivningen. Sen kanske jag ibland försvinner in i funderingar och helt plötsligt så inser jag att jag inte vet var jag är. Alltså på väg hem förstår jag ju - men någon sekund så kan jag inte orientera mig hur långt jag har kommit. 

För några år sen skulle jag ha reagerat automatiskt med en liten oro, en ovisshet betydde automatiskt en liten rädsla. Att tappa kontrollen - betydde FARA. 

NU reagerar jag med en lite lycklighets känsla, jag tycker att det är lite roligt, att det blir lite spännande med det ovissheten. Jag gillar överrasknings momentet.  Tanken är lite " jag vet att jag är på rätt väg, fast jag inte har en aning om vart på vägen, men det spelar ingen roll, det är lugnt 😎" 

Idag insåg jag att det är ju så jag vill se på hela mitt liv!  Just det här pirret - att det faktiskt är kul att inte veta. Som ett litet barn - det finns nåt oskuldsfullt i den känslan, jag gillar det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2014-12-19 19:41
#1

Åh, jag känner igen det där, att där jag tidigare fått lite oro i magen, nu för tiden reagerar helt annorlunda,tillit är ett bra ord. Att alltid blir det nåt, o det som blir blir bra det med❤️🌊

SuzanneV
2014-12-20 01:03
#2

Yes, helt underbar känsla! Har äntligen kommit dit nu. Wow, vilken skillnad! Och det där härlig pirret ger en lyckokänsla. Glädje! Så himla skönt att slippa oro. Vilken lättnad! Allt är liksom bara lugnt. Omfamnar livet och flyter med, spännande!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

SHIAWASE
2014-12-20 01:24
#3

Otroulig, visst är det så!! just känslan att man kan känna pirr, och förväntan oavsett, t o m  om man framför sig har saker som vanligtvis (tidigare) skulle skapa oro och rädsla så känner man istället glädje och förväntan för man VET att allt ÄR BRA,, och man har kommit till stadiet att man kan njuta av varje moment.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2014-12-20 11:38
#4

🤗

MissInAction
2014-12-20 12:35
#5

Det här upplevde jag, inte pirret som ni beskriver utan mer lugnet, förra helgen då jag gick och tänkte jag skulle in på en tandklinik.. och klockan närmade sig stängning. Och jag hade panik över min tand. Jag kände att om jag behöver komma in här just nu, så kommer jag göra det. Annars kommer det att lösa sig på ett annat sätt som är bättre ❤️

Tillit är också en skön känsla att styra tillbaka till och vara i när man märker att man börjar fastna i "hur" saker ska ske. Det räcker att veta ATT 🌊
Universum vet ju alla dina önskningar! ✨

Sen så är det bara att se till att ha roligt och vara i sköna vibbar 🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

sweetgum
2014-12-20 14:19
#6

Härligt otroulig! Känner lite av det själv nu när jag känner mig friskare och friskare för varje dag som går.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Annons:
Skogshumblan
2014-12-20 20:34
#7

Så skönt att det är så!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: