Inspiration & Inspiratörer

This will be the day!

2014-12-14 13:01 #0 av: [Kathja]1

Snacka om att prata LoA! Jag var bara tvungen att lägga in den här med och inte bara inne på Tro. Oskyldig

HjärtaSajtvärd på Tro Hjärta

Medarbetare på LawOfAttraction 

Anmäl
2014-12-14 13:31 #1 av: [Kathja]1

Det får bli en till LoA-predikan! Och så finns de dem som säger att LoA och kristendom inte går ihop... Cool

Anmäl
2014-12-14 14:01 #2 av: szirius

halllelluuujaSkämtarGapskrattar, kollar på första nu, ja shit, väldigt LoA, och samtal med Gud, att önskar du " en dag" så säger Gud " ja, du ska få det en dag" Skämtar, att ha modet att ha NU -tro. Att känna förväntan o iver varje dag.

Anmäl
2014-12-14 17:23 #3 av: [Kathja]1

Alla hans predikan är på samma tema. LoA temat. 💜

Anmäl
2014-12-14 18:03 #4 av: Otroulig

Hihi, ja jag har ju fortfarande lite svårt för formen Galen men jösses vad med folk Förskräckt.

Men budskapet är ju klockrent Tummen upp och jag känner ju mig lite träffad...hehe..jag ber nog gärna om saker "nån dag" istället för IDAG. 

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Anmäl
2014-12-14 18:23 #5 av: szirius

#4 me too lite träffad, det här med tankar  " det blir bra..." istället för det ÄR bra...eller öht att önska o foka helt på det, utan att glida in på det man INTE önskarOskyldig...haha, ja det är ju VERY MUCH , och hans accent dessutomSkämtar, o att de ska ta upp bibeln, jag är ju inte superfancy av detTyst, men skitsamma, jag lyssnar på hans budskap och det är bra Glad

Anmäl
2014-12-14 18:56 #6 av: [Kathja]1

Jag blir mest glad över att en KRISTEN PREDIKANT snackar LoA, och det är helt okej. 😉

Anmäl
2014-12-14 20:07 #7 av: szirius

Vi får be för honom SkämtarTyst

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.