Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1325 ggr
[Kathja]1
12/1/14, 6:37 PM

Gruppmeditation söndag 7/12

Då kör vi en gruppmeditation igen tycker jag  ~ klockan 21.00, söndagen den 7/12 samlas vi för att förenas i allt som är. Stjärnor

Passa gärna på och skicka kärlek till världen och allt som är, det behövs i denna tid av förändring. Hjärta

Att meditera i grupp är en kraftfull upplevelse då det ofta blir väldigt tydligt att vi alla är sammanlänkade. Tanken är att vi tillsamman är större och mer än vad vi är en och en. Så om vi kopplar upp oss till Alltet under samma tid och fokuserar på kärlek, tillit och harmoni så ska ni se att vi får laddat våra batterier.

Gör det sättet som du tycker passar dig - meditera, ta en promenad i skogen, sitt tyst med ett tänt ljus, måla en tavla… Vad som nu känns som din grej.

Vill du hänga på så skriv gärna upp ditt namn i tråden.

Annons:
[Saz]
12/1/14, 8:25 PM
#1

Saz

SuzanneV
12/3/14, 10:56 AM
#2

Suzanne

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

ollivoll
12/3/14, 2:37 PM
#3

Saz Susanne Ollivoll

MissInAction
12/3/14, 8:20 PM
#4

Saz
Susanne
Ollivoll
MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
12/4/14, 11:19 AM
#5

Fullmåne imorgon för er som känner att sitta en stund imorgon också 😉

fullmånen sker 13:27 imorgon, är dock på jobbet då men ska försöka sätta mig en stund i massagestolen och meditera lite

MissInAction
12/7/14, 1:39 PM
#6

Missade fullmåndemeditation. Men i kväll ses vi hoppas jag 🙂🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Älvan
12/7/14, 2:32 PM
#7

Ikväll ses vi

Otroulig
12/7/14, 5:00 PM
#8

Jag är med också 

Saz
Susanne
Ollivoll
MissInAction

Älvan

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
12/7/14, 5:21 PM
#9

🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Saz]
12/7/14, 6:31 PM
#10

Ja, ikväll ses vi :)

[Kathja]1
12/7/14, 8:16 PM
#11

Jag hänger på med! 😍

[::Vera::]
12/7/14, 8:34 PM
#12

Vera

szirius
12/7/14, 8:54 PM
#13

åh det

är nu! Jag är med!!

Annons:
[Kathja]1
12/7/14, 8:55 PM
#14

👍

Otroulig
12/7/14, 9:28 PM
#15

Jag skickade ut mig långt ut i rymden och vilade där ett tag för att sen kunna skicka kärlek till er alla. Saz kändes behagligt grön och Szirius kändes som hon satt bredvid i soffan ett tag. Nu är jag supersömnig och kryper ned i sängen istället. Godnatt❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
12/7/14, 9:33 PM
#16

Sov gott! 

Jag gick först ner för en sten trappa, och sedan var jag plötsligt högt uppe på ett berg med milsvid utsikt. Vinden ven så håret fladdrade och jag kände mig oövervinnerlig. 😎 

Sedan var det en hund som tyckte att vi skulle ut och kissa. 🤪

[Saz]
12/8/14, 8:24 AM
#17

Oj grön alltså? Jag var tvungen att avbryta det hela efter en 30 min och besöka sjukhusakuten där min mormor hamnade igårkväll. Men allt är under kontroll så det kändes mest skönt att hon kom i trygga händer… Kanske det gröna symboliserade ett litet lugn hos mig?

SuzanneV
12/8/14, 11:52 PM
#18

Jag var i ett helt underbart ljus som liksom rörde sig snabbt mot mig. Kändes som att jag flög i ljuset , och ett sådant lugn inombords har jag aldrig känt förut. Wow, vilken känsla asså! Fick dock inte vara kvar i den så länge, blev brutalt uppväckt av burnande bilar här utanför i rondellen. Men det var skönt så länge det varade. Första gången jag var med på denna gruppmeditation men absolut inte den sista. Tack och massor med kärlek till er alla fina! Love!

Suzanne - medarbetare för personligutveckling 


Arbetshälsocoach på Fram i Kraft - för jobbet och livet

szirius
12/9/14, 5:40 PM
#19

jag hade oxå en fin stund, vi hamnade alla som i en livmoder, ett varmt, rött, mjukt rum…budskapet var " vi är ALLTID omhändertagna".❤️..av något större✨….bra bild att minnas ifall  det är lite tumultartat i det yttre…

Älvan
12/9/14, 5:49 PM
#20

Szirius Det var verkligen en vacker bild!

Annons:
Otroulig
12/9/14, 8:02 PM
#21

#19 Ja det var en gåva till några stycken här som har lite Happenings i sina liv!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: